דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בני טל - מגוון יעיל של שירותי אבטחת אישים 

מאת    [ 04/05/2011 ]

מילים במאמר: 522   [ נצפה 2730 פעמים ]

 

מי מאיתנו לא מכיר את דמות המאבטח האישי שמלווה בכל סרט הוליוודי את מקבלי ההחלטות ואנשי העסקים הבכירים ביותר? חשוב לזכור עם זאת כי זהו רק סוג אחד של אבטחת אישים מתוך שורה ארוכה של סוגים נוספים. במאמר שלפניכם נציג חמישה מודלים שונים אשר יאפשרו לכם לעשות את הבחירה המושכלת והטובה ביותר עבורכם.

מאת: בני טל

 

* אבטחה אישית צמודה - זהו הסוג הקלאסי והמוכר ביותר. המאבטח שתשכרו יהפוך לצל שלכם וילווה אתכם לכל מקום אליו תלכו - החל מהרגע שבו תצאו מהבית בבוקר - דרך הפגישות במשרד ומחוצה לו - וכלה בחזרה למקום מגוריכם בשעות הערב. המאבטח שלכם לא יזוז מפתח ביתכם ועם סיום המשמרת שלו - ידאג לתחלופה ראוייה - כך שלא תחושו מופקרים ולו לרגע אחד.

סוג זה של אבטחה מתאים בעיקר למי שמרגיש כי הוא נתון תחת איום מתמיד - חמור יותר או פחות - המצדיק את נוכחותו המתמדת של המאבטח.


* אבטחה אזורית - המדובר במודל נוסף שאינו מתמקד בליווי והגנה מסביב לשעון כי אם בסריקה ואבטחה של האזור הסמוך למקום מגוריו ואו הימצאותו של נשוא ההגנה. כך למשל עשוי המאבטח שתשכרו לסרוק עם הגעתכם הביתה את המכוניות שחונות בסמוך לבנייןלבית הפרטי ואף לתפוס עמדה במרחק של רדיוס סביר מהבית - תןך תצפות מתמיד על שביל הכניסה.


* המשפחה מעל הכל - מעבר לאיום שעלול להישקף לחייכם ולהצריך אבטחה אישית במודל כזה או אחר - ראוי שתחשבו גם על שכירת מאבטחים (במקרה הצורך) למשפחה הקרובה ביותר שלכם - בןבת זוגכם ואו הילדים. במקרה של בןבת הזוג מדובר על פי רוב באבטחה הכוללת מימד כזה או אחר של ליווי צמוד. עם זאת, שימו לב כי אבטחת הילדים - אם וכאשר תידרשו לכך - עלולה לדרוש היערכות מיוחדת שתכלול את ליווי הילדים למוסד החינוכי בו הם לומדים ואף יותר מכך.


* אבטחה אישית באירועים הנערכים בסביבה פתוחה - כידוע, אין דינו של אירוע הנערך באולם סגור זהה לזה הנערך תחת כיפת השמיים. ארועים פתוחים מצריכים אפוא אזור היערכות מיוחד שדרכו יצטרכו לעבור כל הנכנסים אשר אף יתבקשו לעבור בדיקה בטחונית קצרה.

בזאת לא תמה עבודת האבטחה שכן מעבר לעמדת הכניסה - זקוק המאובטח לכיפת הגנה מאסיבית אשר תמנע כל ניסיון לפגיעה - קלה כחמורה - בו. במקרה כזה ישמשו כמה מהמאבטחים בבחינת שומרי סף אשר ימנעו כל גישה מיותרת לשטח הסטרילי שיוגדר על ידם - וזאת במקביל למאבטחים נוספים אשר ייצרו מעטפת הגנה בלתי חדירה סביב המאובטח.


* אבטחה אישית וליווי בטיסה - פעמים רבות אלו הזקוקים לשירותי אבטחה אישיים מבלים חלק ניכר מזמנם בטיסות ממדינה למדינה - דבר הכרוך באבטחה אישית המצריכה התמחות מיוחדת בטיפול באיומים אויריים. על פי רוב יישב המאבטח בסמוך למאובטח ויפקח עין על הנעשה בטיסה.

בטרם יעלו על המטוס עשוי המאבטח לבקש ואף לקבל אישור לצפות ברשימת הנוסעים על המטוס על מנת לאתר איומים פוטנציאליים. משימת האבטחה האווירית תסתיים עת יירד המאובטח מהמטוס - או אז יחזור המאבטח לדפוס האבטחה היבשתי הצמוד על כל המשתמע מכך.

לסיכום חשוב לזכור כי כל מי שזקוק לשירותי אבטחה אישיים חייב תחילה להגדיר (בעצמו או באמצעות סיוע מחברה המתמחה באבטחה אישית) לאיזה סוג של אבטחה הוא זקוק - וזאת על מנת שזו תענה על צרכיו בצורה הטובה ביותר.

למידע נוסף - בני טל

בני טל - אל"מ במילואים, יו"ר חברת בי.טי.אס - בני טל סקיוריטילפרטים נוספים :
http://www.bts-security.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב