דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משלוח פרחים: דבר אלי בפרחים ואני אנסה להבין 

מאת    [ 04/05/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2336 פעמים ]

פרחים יכולים לומר דברים שונים לאנשים שונים בזמנים שונים. משלוחי פרחים בבת ים יכולים לבטא כמה וכמה דברים: הם כמו שפה שלמה שמתאימה למקרים שונים ולאנשים שונים. זהו היתרון הגדול של משלוח פרחים בבת ים או בכל מקום בארץ. חשוב רק לזכור שכדאי להתאים את עיצוב המשלוח למטרה שלשמה הוא נשלח.

אני אוהב אותך

פרחים יכולים לומר הרבה דברים אבל המשפט שהם אומרים בצורה השוטפת והברורה ביותר הוא "אני אוהב אותך." זר פרחים יפה יכול להניח דמעה בכל עין ולהרעיד כל לב. אל תשכחו שלעיתים פרחים זה לא מספיק וכדאי לחשוב על מה כוללת אהבה מלבד פרחים אמיתיים או צמחייה מלאכותית. מי שמבקש לשלוח פרחים למטרות רומנטיות עשוי לבחור בפיתרון המקובל של ורדים אדומים אבל מותר גם לגוון ולחשוב על סוגי פרחים אחרים או סידורי פרחים מפתיעים שאינם כוללים ורדים אדומים.

אני מצטער

הרומנטיקה נתקלת במכשולי החיים וכושלת על אבני הנגף של קיומנו האנושי. ברגעים שכאלה, לאחר שטעינו והכאבנו למישהו יקר, אין כמו משלוח פרחי בבתי ים כדי לנסות ולרפא את הקשר הפצוע. אין צורך להגביל את האמירה הזו "אני מצטער" רק למערכת יחסים רומנטית ולחיי הזוגיות שלנו. מדוע לא לשלוח פרחים לסתם אנשים שפגענו בהם בכוונה או שלא בכוונה בדרך כלשהי? העולם יהיה מקום הרבה יותר יפה אם אנשים ישלחו זה לזה פרחים בכדי להתנצל על טעיות שונות. מי יודע, אולי בעתיד חברות ביטוח יארגנו משלוחי פרחים בבת ים כחלק אינטגראלי מהפוליסה של הביטוח של המכונית.

מזל טוב

יש הרבה הזדמנויות שבהן ניתן להגיד תודה בעזרת משלוח פרחים בבת ים. השמחה יכולה להיות משפחתית: תינוק חדש, בר או בת מצווה, חתונה או אירוסין וכן הלאה. ניתן גם להגיד מזל טוב על קידום בעבודה, על הצלחה עסקית, על הצלחה אישית מכל סוג שהוא וכן הלאה. ישנם מקרים שזר פרחים מתאים להם יותר – למשל לידה או חתונה; ישנם מקרים שבהם דווקא עציץ של צמחייה מלאכותית עשוי להתאים יותר – למשל מקום עבודה חדש: אתם לא רוצים שמקבל המשלוח יבזבז זמן על הטיפול בעציץ.

תודה רבה

לכולנו קרה שעשינו משהו טוב והתאכזבנו שלא אמרו לנו תודה כמו שצריך. מצד שני גם אנחנו לא תמיד זוכרים להגיד תודה. כדי שהתודה תישמע היטב ושמקבל התודה ירגיש שאנחנו באמת מתכוונים לנאמר כדאי לצרף איזשהו חפץ שישמש הנשא של התודה ויעגן אותה בעולם הממשי. משלוחי פרחים בבת ים יכולים להיות הנשא הפיזי הזה שיבטא היטב את התודה שאנחנו מנסים להביע למישהו. שימו לב: ישנם אנשים שלא אוהבים פרחים שנובלים ועלולים אפילו להיפגע מכך; חישבו על סוגים שונים של צמחייה מלאכותית שיכולים להתאים יותר במקרים מסוימים.

זוכר? זוכרת?

יום השנה לנישואין, יום השנה לפגישה הראשונה, סתם יום של חול: הזדמנות להזכיר למישהו את הרגע הוא ולהראות לו שאנחנו לא שכחנו אותו. כך עושים את דרכם מדי יום משלוחי פרחים בבת ים כדי להזכיר לאנשים שונים רגעים חשובים שמן הראוי שלא יישכחו מלב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב