דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל: להיפטר מהתפוחים הרקובים 

מאת    [ 04/05/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2472 פעמים ]

אפשר לחלק את החברות העסוקות בתחום של קידום אתרים בגוגל לשתי קבוצות: החברות הטובות והחברות הרעות. חברת קידום טובה היא חברה שמשתמשת בטכניקות קידום לגיטימיות ופועלת בצורה שאיננה פוגעת באינטרנט ובחוויית הגלישה. חברה רעה היא חברה שמשתמשת בטכניקות קידום שפוגעות בגולש ומוציאות שם רע לכלל החברות העוסקות בתחום של קידום אתרים בגוגל.

דוגמה לטכניקה טובה של קידום אתרים בגוגל היא עיצוב אתרים יעיל ואיכותי. כיודע לכל מי שעוסק בתחום, עיצוב אתרים יעיל יכול לשפר את ההתאמה של אתר נתון לפרמטרים של מנוע החיפוש – הפרמטרים שלפיהם נקבע איזה אתר הינו "תשובה" נכונה יותר לביטוי החיפוש של הגולש. חברת קידום שמשפרת את האתר המקודם והופכת אותו לידידותי יותר למשתמש – אתר בנוי בצורה נכונה שבו קל לגלוש, שיש בו תוכן מתאים ואיכותי ושעונה על הצרכים והדרישות של הגולש – מבטיחה לאתר המקודם תנאי פתיחה טובים יותר וסיכוי גבוה יותר להצלחה – הגדלת החשיפה על-ידי הופעה בולטת יותר בתוצאות מנוע החיפוש.

אלא שהשקעה בתחום של עיצוב אתרים איננה תמיד מובנת מאליה. ישנן חברות קידום אתרים בגוגל שבוחרות בדרכים קלות יותר כדי לקדם את האתר הלקוח שלהן. על-ידי ניפוח תוכן מלאכותי, יצירת קישורים חסרי ערך ובניית אתרי מראה מסוגים שונים, חברות אלה מצליחות אולי לקדם את האתר הלקוח שלהן אך הן אינן תורמות דבר לחוויית הגלישה של ציבור הגולשים. על-ידי ייצור תוכן זבל ואתרים חסרי ערך, חברות אלה גורמות ליצירת תגובות שליליות לתחום הקידום בכללותו. הגולשים שמקבלים תוצאות לא רלבנטיות עבור ביטויי החיפוש שלהם במנוע החיפוש מתלוננים בקול. גוגל שנבהלת מכך שהגולשים עלולים לאבד את האמון שלהם במנוע החיפוש יוצאת למאבק בחברות קידום אתרים בגוגל וכל העוסקים בתחום נפגעים מכך.

גוגל, כחברה כלכלית, מנסה להגן על המוצר שלה, וזה וודאי לגיטימי. גם חברות קידום אתרים בגוגל מבקשות להגן על המוצר שלהן ועל השירות שהן נותנות ולכן הן צריכות למצוא דרכים להתמודד עם המצב. לצד שיפור הטכניקות של הקידום, לצד השיפור של עיצוב אתרים ושאר טכניקות שבהן נעשה שימוש. חברות קידום אתרים בגוגל הן הראשונות שצריכות להילחם נגד החברות שמוציאות שם רע לתחום הזה. התפוחים הרקובים מדביקים את כל התפוחים וכך נפגעות גם חברות רציניות שמעניקות שירות יעיל וחושב שתורם גם לאתרים המקודמים וגם לגולשים עצמם.

מה ניתן לעשות? המאבק יכול להתבטא בכמה דרכים. חברות קידום אתרים בגוגל חייבות לקדם את הטכניקות החיוביות ולעשות בהן שימוש רב ככל האפשר. ככל שהקידום ייעשה בצורה יותר ידידותית ותורמת לגולשים הרי שתהיינה פחות סיבות להילחם נגד חברות קידום אתרים בגוגל. התרכזות בתחומים כמו עיצוב אתרים ויצרית תוכן איכותי היא זו שמוכיחה שחברות קידום אינן האויב של קהילת הגולשים.

ייתכן ובעתיד תיווצר חקיקה שתטפל בכלל הנושאים הקושרים לקידום אתרים באינטרנט. ייתכן אפילו שמי שידחוף ליצירת חקיקה שכזו תהיינה חברות קידום שמבקשות להרחיק מהתחום את כל אותן חברות שפוגעות בשם הטוב של המקצוע. חברות קידום שמבקשות להגן על השירות שהן מציעות חייבות למצוא דרך לבדל את עצמן מאותם תפוחים רקובים שפוגעים בכלל העוסקים בתחום.

Mayoo קידום אתרים 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב