דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל: מתוך שלא לשמה בא לשמה 

מאת    [ 04/05/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2799 פעמים ]

אין צורך להסתיר את האמת וגם די קשה לעשות זאת: חברות קידום אתרים בגוגל עובדות למען הלקוחות שלהן ולא למען כלל הגולשים באינטרנט. הדבר טבעי ומובן וגם אם הוא אולי עלול להכעיס גולשים מסוימים הרי שכך פועל העולם הכלכלי: הלקוח משלם והחברה עובדת בשבילו. למרות העובדה הבסיסית הזו, חברות קידום אתרים בגוגל תורמות גם לרווחתו של הגולש הממוצע, בתנאי שהן משתמשות בטכניקות לגיטימיות ויעילות ולא פונות לנתיבים ראויים לגינוי שאינם פועלים לטובתו של הגולש מן היישוב.

אחת מהשיטות הבסיסיות של קידום אתרים בגוגל היא שיטת שיפור האתר. חברות קידום יודעות שאתרים שהינם נגישים יותר לגולשים, בנויים נכון ומעניקים חוויית גלישה ידידותית למשתמש הינם אתרים שזוכים לציון טוב יותר ולכן גם בעלי פוטנציאל להופיע במקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. על-ידי עיצוב אתרים נכון ניתן לקבל אתר שפועל לטובת הגולש הפוטנציאלי. עיצוב אתרים נכון הוא עיצוב שיוצר ממשק יעיל ושמבוסס על תוכן איכותי. גם אם המטרה הראשונית של הלקוח ושל חברת הקידום היא להרוויח כסף באמצעות הגדלת החשיפה של האתר, הרי שפעולות שנעשות כדי ליצור אתרים טובים יותר הינן פעולות שתורמות לרווחת המשתמש. כולנו מעדיפים לגלוש באתרים נעימים יותר ויעילים יותר ולכן אין סיבה להתלונן על חברות קידום אתרים בגוגל שבזכותן אנחנו ממקבלים את האתרים הללו.

יצירת תוכן איכותי יכולה להיות עוד תרומה משמעותית של חברות קידום לרווחתו של הגולש. האינטרנט הינו מקור חשוב למידע עבור אנשים רבים במקרים רבים. כאשר חברות קידום משלבות עיצוב אתרים יעיל ונוח עם יצירת והכנסת תוכן איכותי לאתרים הללו ולאתרים מקושרים הרי שהן מספקות תוכן שימושי לכלל הגולשים ולא רק ללקוחות הישירים של האתר המקודם. כך ניתן לקבל כיום מאמרים מקצועיים מכל הסוגים שמספקים מידע נחוץ לגולשים על שלל נושאים ובמגוון של תחומים. מאמרים אלה לא מיוצרים תמיד מתוך אלטרואיזם של כותב מסוים – אם כי ניתן כמובן למצוא מקרים רבים שהמניע הוא בהחלט אלטרואיזם אנושי פשוט. בהרבה מקרים מטרתם של מאמרים אלה היא לסייע בקידום אתר כלשהו אם על-ידי פרסומת ישירה ואם על-ידי הטמעת קישורים שנועדו להוביל את הגולש אל האתר המקודם.

חברות קידום אתרים בגוגל אינן פועלות כולן באותן השיטות. עיצוב אתרים יכול לדרוש יותר מדי השקעה ויצרית תוכן איכותי איננה תמיד עניין פשוט. לכן ישנן חברות שבוחרות בפתרונות פשוטים יותר שאינם מסייעים לגולש הממוצע ולמעשה לעיתים אפילו פוגעים בו. בגלל השימוש בטכניקות מהסוג הרע יוצא לעיתים לתחום של קידום אתרים בגוגל שם רע ומתעוררת תחושה שיש להיאבק בחברות העוסקות בתחום הזה. אלא שכפי שהראינו, ניתן למצוא כמה מאפיינים בפעולתן של החברות הללו שלמעשה תורמות לאיכות הגלישה של הגולשים ככלל או מסייעם לגולש אחד ברגע נתון.

חברות קידום אתרים בגוגל יכולות וצריכות לשפר את הטכניקות שבהן הן עושות שימוש – מיצרית תוכן איכותי ועד עיצוב אתרים מתקדם ויעיל – כדי לסייע בשיפור חוויית הגלישה של ציבור הגולשים. הסיבה לכך איננה אימוץ ערכים כמו עזרה לזולת אלא הגיון עסקי פשוט שנובע מהרצון להצליח בתחום הקידום.

בלוג על קידום אתרים: http://seo-aviv.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב