דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה בלתי נשכחת 

מאת    [ 03/05/2011 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 2249 פעמים ]

תמיד חלמתם על חתונה ענקית? אבודים? בואו לקרוא קצת יותר על כל הסודות החשובים אודות חתונות טובות... בוא להתוודע אל תחום האירועים: גן אירועים, הפקת אירועים וזרי כלה!

נו, כבר יש לכם מקום לחגוג בו?

העניין הראשון בכל ארוע, הוא לא אחר מאשר המיקום בו תחגגו. ייתכן וזה יהיה אולם אירועים, ויכול להיות בטבע. רק בתום בחירת המקום בו יתקיים האירוע, ניתן להחליט על תאריך הארוע, אופי החתונה ולבצע בחירה של כל הפרטים הרבים שיעזרו להפוך את ערב החתונה לחוויה בלתי נשכחת. חושבים שאתם מוכנים להתחיל לארגן?

כיצד עושים בחירה של גן אירועים? אתם צריכים שיר חתונה?

זוגות רבים מתחבטים בינם לבין עצמם לא מעט זמן לפני שהם נסגרים על עצמם, בשל סיבות רבות. גני אירועים הינם שונים בכל מיני היבטים; מספר האורחים, התפאורה, סגנון ההגשה וכמובן המיקום הגיאוגרפי. אתם חייבים לקבוע מראש מה באמת תמיד שאפתם לערוך, זה יקל עליכם בחיפוש אחר גן האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר מגיעים לאולם חתונה בשביל לבחון מקרוב, כדאי לשים לב לפרטים אלה: האם המקום נראה מספיק מצוחצח ונקי? האם המקום בכלל יתאים למספר האורחים? כמה בערך מלצרים יעבדו בליל החתונה? אנשים לא אוהבים מקום מטונף או, למשל, מקום בלי תודעת שירות... במטרה להישמר מפני תקלות בזמן החתונה, צריך לשים לב שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שעולות בכם!

כאן, עדיף לא לטעות...

את טקס החתונה תארגנו פעם אחת ויחידה (נקווה...), בגלל זה פה זה לא טעויות נסלחות. אז, באיזה אופן צולחים זאת? הכי חשוב זה לא להסכים להתפשר על הפרטים החשובים לכם! דהיינו, אם אתם רוצים גן ארועים בהרים, אתם זכאים לקבל בדיוק מה שרציתם…

ואחרי שמוצאים אולם, מה עושים?

בהנחה וסוף סוף יש לכם אולם ארועים - יש אפשרות להתחיל לחשוב על כל הדברים האחרים. למשל, סוג של עיצוב פרחים... אם איכשהו עוד לא ידעתם על קיום התחום, אז מדובר על אומנות אמיתית. עם מקצוענים המתמחים בעיצובים ודקורציה, אפשר בלי בעיה להביא לכך שהאירוע יהיה מקסים ומקורי. עם שימוש בסידורי פרחים טריים, רק דוגמא קטנה, ניתן בלי בעיה לשדרג במהירות את הסביבה. האורחים שיבואו ירגישו ממש מההתחלה שמדובר על ארוע מהמם ויחגגו בצורה שכנראה עוד לא יצא להם עד כה... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

רק אחרי שסיימתם לדאוג לעיצוב, ניתן באמת לדאוג לדברים קטנים…

לרוב האנשים ודאי יצא מתישהו להיות נוכחים בארוע. אירועים מהסוג הזה הם לרוב נראים אותו הדבר בדיוק - אוכל על מקל, יין מתוק ותאורה זולה. אם הכוונה היא להרים אירוע מסוג אחר, ישנו צורך במעט מחשבה ואפילו חדשנות. רק ככה יזכרו את החתונה שלך אפילו שנים אחרי... היכן יש עוגות חתונה?

קודם כל - בוחרים את המזון!

בעבור המוזמנים שלכם החלק החשוב היחיד הוא האוכל במסיבה. בחירת שירות ההסעדה בהחלט תשפיע על הזכרונות מאותו ארוע, בגלל זה בכלל לא כדאי לזלזל או להתפשר בבחירה הזאת. רצוי להשתדל לבחור אך ורק בקייטרינג איכותי וצלחות בגודל סביר. איש אינו אוהב לצרוך איזשהו אוכל שמנוני או, למשל, אחד שמגיע בצלוחיות קטנות. תמיד כדאי להשקיע כמה שקלים בכדי שהאוכל שיוגש יהיה מצוין וכמובן משביע!

מה עם ארגון חתונה? רשימת שירים עדיין לא הצלחתם למצוא?

לאחר שפיטמתם את המוזמנים, רצוי גם לבדר אותם, וקיימות שפע של שיטות להשגת מטרה זו. קודם כל, לא באמת ניתן להעלות נושא כמו חגיגה רצינית בלי בכלל לציין תקליטן. שהרי למה לא לקרוא לאיזשהו דיג'יי מומחה? איתו יש אפשרות לשמח ולהקפיץ את האורחים במשך כל החגיגה... עליכם להחליט על סגנון מוסיקה מועדף, ואת הדברים האחרים התקליטן יבצע בשבילכם.

באמצעות כל המידע שכאן, ארגון ותכנון אירוע גדול יהיה פשוט מאוד... לעצות ומידע שכדאי שתדעו - בקרו באתר הבא http://www.skyearth.co.il/. אז קדימה, תתחילו לתכנן!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב