דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון תריסים חשמליים: מי יתקן בשבילכם? 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 3049 פעמים ]

שקלתם לרכוש לביתכם תריס חשמלי שיחליף את התריס הידני הישן? במקרה שהתשובה היא כן, אתם אינכם לבד. תריסים חשמליים (או תריסי גלילה) כבר מזמן הפכו לשם דבר בעיצוב מודרני, ולאמצעי הצללה פופולרי. ואם עניתם לא, המשיכו לקרוא ותקבלו מידע מפורט על תריסים מסוג זה, על יתרונותיהם ועל הדברים שצריך לוודא כאשר יש צורך בתיקונם, שכן תיקון תריסים חשמליים גם הוא דבר שראוי להילקח בחשבון.    

אז קודם כל, מהם תריסים חשמליים בכלל? מדובר בתריסים בעלי מנגנון הפעלה חשמלי אשר ניתן לגלול אותם למעלה ולמטה באמצעות לחיצה על כפתור. מכאן בא שמם – תריסי גלילה. עובדה זו מעניקה יתרון מהותי לתריסים אלה על פני תריסים ידניים, שלעיתים נדרש כוח פיזי לא מועט כדי לפתוח ולסגור אותם, בעיקר כאשר מדובר בתריס ישן שהידיות שלו נוטות להיתקע או להישבר. כולנו אף מכירים את הנטייה של רצועות הפלסטיק להתפורר ולהישבר, ובכך להקשות על השימוש בתריס ולפגום במתן הצללה, שכן זה מאפשר לאור יום לחדור מבעד לשברי הרצועות ולמנוע הצללה מיטבית. מעבר לכך, תריסים חשמליים מעוצבים בצורה מודרנית והם ידועים במראה האסטתי שלהם.

תריסים חשמליים, לעומת תריסים רגילים, אינם צוברים אבק במידה רבה מכיוון שהם ממוקמים בפנים הבית ולא בחוץ. ומעל לכל, חשוב לציין כי תריסים חשמליים מעניקים הצללה איכותית לא פחות, ולעיתים אף יותר, מתריסים ידניים, כך שמדובר במוצר המספק את אותה מטרה ובעל מאפיינים יעילים יותר.

אך כמו כל דבר, בעיקר כשמדובר במוצרי חשמל, גם תריסים חשמליים עשויים להתקלקל לפעמים. עובדה זו נשמעת מיותרת לציון, אך אנשים רבים אינם חושבים על תיקון תריסים חשמליים בזמן הקנייה, שכן הם נרגשים מהתוספת החדשנית לביתם ולא ממש עולה בדעתם אפשרות של תקלה.

ההחלטה המרכזית שאנו צריכים לחשוב עליה במקרה של תקלה היא ממי אנו מעדיפים לקבל שירות של תיקון תריסים חשמליים. האם אנו רוצים לפנות אל חברה גדולה המתמחה בתחום או לפנות אל אדם פרטי שעוסק באופן עצמאי בתחומי שיפוץ שונים, וביניהם גם תיקון תריסים חשמליים. פנייה לאדם פרטי עשויה להוזיל את המחיר, שכן חברה גדולה לבטח תדרוש מחיר קבוע שלא ניתן לשנותו, ואילו אדם פרטי עשוי להיות מוכן להתמקח או להוזיל את המחיר ע"פ מקרה נקודתי.

מצד שני, קיים עניין האחריות והשירות המקצועי, שאותם אנו צפויים לקבל מחברה גדולה בעלת מוניטין ולאו דווקא מאדם פרטי, ששימוש בשירותיו נחשב בעיני רבים ללקיחת הימור מסויים. בכל מקרה, גם אם בוחרים להשתמש בשירותיו של אדם פרטי, ההמלצה החד-משמעית היא לברר עליו כמה שיותר מאנשים שאתם מכירים וסומכים על דעתם, שכן תיקון תריסים חשמליים הוא תחום מורכב וביצוע פעולה לא מקצועית עלולה לגרום נזק גדול יותר לתריס ולפגום בהענקת הצללה מיטבית ובכלל מההנאה ממנו בעתיד.

 

לאור כל האמור לעיל, אנו ממליצים לחשוב היטב בעת תקלה בתריס החשמלי, ולהחליט בשיקול דעת ממי אנו מעדיפים לקבל את שירות התיקון. אחרי הכל, אף אחד מאיתנו אינו רוצה לגלות לאחר מספר ימים שהתקלה חזרה ושהכסף שלנו נשאר אצל השיפוצניק. לכן רצוי מאוד להיערך מראש למקרה של תקלה ולדעת למי לפנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב