דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לדים: עתיד ירוק לכולם 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2379 פעמים ]

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על אנשים "ירוקים" שממחזרים בקבוקי שתייה, משתמשים בסלי בד במקום בשקיות ועוד, אנחנו לרוב מדמיינים כמה "צפונים"...כן, כאלה שעסוקים בלתחזק בלהיטות את הפוזה ולהראות נורא דואגים לאיכות הסביבה, בזמן שהם רוכשים מוצרים אורגאניים במחיר מופקע ומצטיידים באג'נדות חברתיות מתחסדות אלה ואחרות. במילים אחרות: אנחנו חושבים על "תל אביביים"... אבל להיות "ירוק" זה  לאו דווקא אומר שצריך לגור בבועה תל אביבית ולהיות ב"סטייל". אפשר בהחלט לתרום לחלקנו באיכות הסביבה על ידי חסכון בחשמל ואנרגיה, ואין דרך קלה יותר להתחיל מאשר בתאורה: רכישת נורת לדים.
בטח אתם אומרים – למה לרכוש נורת לדים, כשהמחיר שלה בשמיים? ובכן, התאורה הסטנדרטית של היום היא מיושנת ומזיקה לסביבה. לעומת זאת, אורך החיים הממושך של נורת לדים מבטיח שיש צורך בפחות נורות, וכך למעשה אנחנו פחות מזהמים את הסביבה. ולא נשכח: מנורת לדים ממעטת בשאיבת אנרגיות ועשויה מחומרים שאינם רעילים.
אין ספק, מנורת לדים תשחק תפקיד מרכזי בשמירה על איכות הסביבה בשנים הבאות. מנורת לדים היא כבר מזמן לא נישה והיא השתלטה על כל התעשייה, שאימצה בחום מנורת לדים. כך בעצם התעשייה חוסכת גם בעלויות חשמל וגם בעלויות תחזוקה. לא צריך להביא עובדים שיחליפו נורות אחת לכמה חודשים. וכך תמרורי תנועה, שלטי חוצות, פנסי רחוב ועוד, מוחלפים לאט לאט  במנורת לדים בכל רחבי העולם.
חידושים אודות מנורת לדים יוצאים מידי שבוע, וההערכה המשוערת של אנשים יודעי דבר בתעשייה היא שהפיתוח יוביל לנורות עוד יותר חסכוניות, ולעוד תוספת של שנות תאורה. כל נורה סטנדרטית תוחלף בעתיד במנורה החסכונית: מנורת לדים .

לא רק "ירוקים" הצטרפו אל מנורת לדים, גם אדריכלים ומעצבי פנים הבינו כבר מזמן את היתרונות שלהן, שכן אין תועלת בלעצב חלל מהודר אם הוא לא מואר כהלכה. בחירה של גופי תאורה והתאמת התאורה המושלמת היא קריטית כדי לבחור את האווירה המתאימה לחלל, בין אם מדובר במשרד, גלריה לאומנות או מועדון לילה.
גופי תאורה המרוכבים מלדים משמשים למגוון סוגי תאורה. הלדים מגיעים במגוון צבעים, ולכן, כשתאורה צבעונית נדרשת, מיד מחפשים גופי תאורה של לדים, שלא עושים שימוש בפילטרים של צבע ומפיקים צבע עשיר ונעים.

לסיכום, גופי תאורה של לדים מהווים את הדור הבא של תאורה ומובילים את הדרך לעתיד ירוק ונקי יותר. הגיע הזמן להפסיק לשאוב אנרגיה מהסביבה ולהתאגד כולנו לחסכון. גופי תאורה הכי ידידותיים לסביבה הם אלה שמורכבים מלדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב