דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אתרים: איך להכניס חיים לאתר שלכם 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3095 פעמים ]

עיצוב אתרים מתבסס על כמה הנחות יסוד, שאחת מהן אומרת שעמוד הבית של האתר שלכם צריך להיות הדף הכי יפה ומרשים באתר כולו. המטרה של עמוד הבית היא לפתות את הגולש להישאר עוד קצת, לחקור את האתר ואת העמודים השונים. במידה ויש לכם אתר, אף פעם לא מאוחר מידי לשדרג ולרענן את עמוד הבית, וממילא, עיצוב אתרים הוא תחום שתמיד דורש שינויים ושדרוגים.
אתם לא חייבים להסתפק באותו עיצוב אתרים משעמם ונטול השראה שבחרתם בזמנו. קבלו כמה רעיונות בתחום עיצוב אתרים שיסייעו לכם להכניס חיים לפנינה של הכתר – עמוד הבית שלכם:

עיצוב אתרים נשען על אינטראקטיביות: נפילתם וקריסתם ההיסטורית של אתרי פלאש אמנם צמצמה מאוד אפשרויות של עיצוב אתרים ואנימציה, אבל עדיין יש מקום לאנימציה באתר. אפשר להנפיש את הלוגו, להכניס תמונות מתחלפות – כל מה שיעיר מתרדמה את האתר. ולא, באנרים ופרסומות לחברות אחרות זה ממש לא נחשב...!
תמונות אווירה: עמוד הבית הוא העמוד המושלם לתמונות אווירה מקצועיות. את אלה אפשר לרכוש בקלות מכל בנק תמונות ברשת, במחיר סביר. עיצוב אתרים הוא תחום שיש בו המון סמליות, ואם אתם מוכרים למשל מזרונים, לא צריך לשים בעמוד הבית תמונה של מזרון כעור ומשמים, אלא בהחלט אפשר לשים תמונה של בחורה חמודה ישנה על כרית, עם חיוך שלוו וטוב לב.

חדשות רצות: עיצוב אתרים ואינטראקטיביות לא חייבים להתבטא רק בצורת פלאש: אפשר ורצוי להקצות מקום בעמוד הבית שמיועד ל"טקסט דינמי", כלומר, חדשות רצות מלמטה למעלה, שיש בהן מידע על מבצעים, חבילות, מוצרים חדשים וכו'.  כמובן, אם אתם מעדכנים את האתר פעם בחצי שנה, אולי כדאי לוותר על האופציה הזו.

להימנע מעומס יותר, זה לא קרנבל פה: וותרו על יותר מידי פרסומות, יותר מידי מלל, יותר מידי כפתורים, אינפורמציה, זה עושה לנו בלגן בעיניים ועיוורן זמני. לקוח שנכנס ורואה קרנבל, נבהל והולך לחפש אתר אחר, קצת יותר שקט. אומנות עיצוב אתרים אומרת: שמרו על ניקיון ויזואלי, מינימליזם מוקפד ומקמו בעמוד הבית רק אינפורמציה שחיונית בעיינכם.

צאו במבצעים: יצאתם במבצע קיץ מיוחד לכבוד החג? יש לכם דיל לוהט ללקוחות? אפשר ורצוי לכתוב אודות המבצע במקום בולט, בצבע חזק. אל תתביישו. אפשר להוסיף אינטראקטיביות למלל, להפוך אותו למהבהב, כדי להבטיח שהגולשים שנכנסים לאתר לא יפספסו אותו. עיצוב אתרים זה לא רק אסתטיקה, אלא גם אסטרטגיה. שימו לב שבגלל שהקפדנו על ניקיון וויזואלי (בסעיף הקודם) ועל צבעים רגועים, המבצע שלנו פשוט "יצא" החוצה מהמסך.  
אנחנו לא אוהבים פרסומות: אף אחד לא אוהב להיכנס לאתר, ומיד שיתנפלו עליו פופ אפים נשכניים, באנרים מקפצים ופרסומות להוטות. תרגיעו עם הפרסום. עיצוב אתרים זה הכי נקי, אחי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב