דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: מיומנה של כלה 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2982 פעמים ]

לפעמים, כשמתארסים, אחד מבני הזוג לא ממש יהיה מעוניין בכל הבלגן הזה של הפקת חתונה.. חיפוש גני אירועים בשרון, בחירת צלם, תקליטן, רב, בר אקטיבי, שמלת כלה, חליפת חתן, קייטרינג... זה לא נגמר! אתם בטח אומרים – זאת בטח הבחורה שמכריחה את הבחור להתחתן ככה בהפקת מפוארת ומנקרת עיניים, נכון? אז זהו, שלא.
אני יכולה להגיד לכם: לא כולנו הבנות חולמות מגיל 12 על יום החתונה המרגש. לא כולנו נאחזות בחלום של להתחתן באחד מאותם גני אירועים בשרון, ללבוש שמלה צחורה ולהיכנס מתחת לחופה, כשכל האורחים מסתכלים עליך במבטים זוהרים מהערצה. לחלק מאיתנו היו חלומות אחרים, כאלה שלא כוללים חתונה מהממת ומפוארת באחד מאותם גני אירועים. חלומות על "אהבה פשוטה", בלי לימוזינה, בלי סידורי פרחים באלף שקל, בלי שמלה מדיזינגוף של מעצבת נחשבת, אהבה פרופר.

בטח תשאלו, אז מי לוחץ לכיוון כל הפקת הענק הזו, אם לא האישה? אני אגיד לכם: הגבר. כל החתונות הגדולות והמפוארות של גני אירועים. אבל אני לא אדייק, כי מי שלוחץ בכיוון לא בדיוק הגבר, אלא אימא שלו.
כן, אימא שלו, שחולמת כבר שנים על לחתן את הבן הבכור שלה בהפקת ענק...היא קיוותה שיקירה, גאוותה, משוש חייה, יינשא לבחורה שהיא אשת חיל: סופרוומן, אחת שבאה ממשפחה טובה (כלומר, עם כסף) ומצליחה לשלב קריירה מצליחה (שוב, עם הרבה כסף) ולהחזיק משק בית מתוקתק ומצוחצח. בואו נודה על האמת, כנראה שהאימא של לא תמיד תזכה לכלת חלומותיה, כלומר, הוא לא ממש בחר לשאת לאישה בחורה שמחכה לו בבית, וכשהוא חוזר מהעבודה היא לא עושה לו מסאז' ברגליים. אז אם האימא וויתרה על החלום הזה של כלת החלומות, לפחות מגיע לה לחתן את הבן שלה כמו שצריך, לא? בחתונה מהממת באחד מאותם גני אירועים בשרון.
ולמה גני אירועים בשרון ולא אולמות? כי חייבים, אבל חייבים להרשים את כ-ווולם! ומי זה "כולם"? זה אומר את הדוד, את הדודה, את בני הדודים, את החברים מהעבודה של אבא, ובמיוחד את דניאלה, הנשואה הטריה, שהתחתנה לפני חודש ב- שומו שמיים – ראשון לציון, ועכשיו צריך להראות לה מה זו חתונה למופת, חתונה של גני אירועים בשרון, עם קלאסה, עם סטייל,  שנראה לה מה זה טעם טוב, לדניאלה!
בואו נלך על גני אירועים בשרון, כן. כי בשביל הבן שלך את צריכה את הכי טוב שיש! אז ככה אנחנו, הכלות-לעתיד, צנועות, מאופקות, נסחפות עם כל ההפקה הזו של גני אירועים בשרון, ואולי אפילו נהנות ממנה קצת (קצת הרבה). אותם גני אירועים בשרון, הם הבמה לכל ההתרגשות הזו, וכשבאים לפגישת עיצוב, פגישת אלכוהול, הלב כל כך מתרומם שאפילו אימא שלו לא מצליחה להכעיס אותנו!
חתונה מפוארת באחד מאותם גני אירועים בשרון – אמנם זה לא היה הרעיון שלי. אמנם נסחפתי להגשים את החלומות של מישהי אחרת. אבל אני שמחה שעשיתי את זה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב