דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההתמחות של מנתח פלסטי בניתוחי פנים 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 2339 פעמים ]

ניתוחים באזור הפנים הם רבים ומגוונים. ביניהם ניתן למצוא את מתיחת הפנים, ניתוח אף, מתיחת עפעפיים, עיצוב סנטר, הרמת עפעפיים, עיבוי שפתיים ואפילו, אם רק תרצו, ניתוח ליצירת גומות חן. ניתוחים באזור הפנים דורשים התמחות ארוכה יותר של מנתח פלסטי מההתמחות הנדרשת ממנו בניתוחים בחלקי גוף אחרים כמו הגדלת חזה, שאיבת שומן וכדומה.

כל ניתוח באזור הפנים הוא שינוי משמעותי במראה. הפנים שלנו הם כרטיס הביקור הראשוני במפגש שלנו עם העולם. מבין כל הניתוחים הפלסטיים לניתוחים הפלסטיים באזור הפנים יש את ההשפעה הגדולה ביותר על השינוי בתחושה הפנימית, כיוון שמראה פנינו הוא האחראי פעמים רבות לביטחון העצמי ולדימוי שלנו. על כן המקצועיות של מנתח פלסטי היא עקרונית במיוחד. ניתוחי פנים פותחו בתחילה כדי לטפל בנפגעי כוויות, נפגעי מחלות שגורמות לעיוותים, נפגעי תאונות וכו'. מאז הם הלכו והתפתחו עד שכיום הם נעשו שכיחים ביותר ואין עוד סיבה להסתפק במראה שהטבע נתן לנו במידה ואיננו מרוצים ממנו.

עם זאת חשוב מאוד לתאם את הציפיות מול מנתח פלסטי. חשוב לשטוח בפניו את הציפיות מהניתוח, את החששות ואת השאלות שמתעוררות. תפקידו של מנתח פלסטי להמליץ על השינויים שמתאימים למבנה הפנים. המשתנים בהם המנתח הפלסטי צריך להתחשב כדי לקבל את התוצאות המיטביות הם אחרים בכל אחד מהניתוחים. בניתוחי אף יש לתכנן את אורך האף בצורה פרופורציונאלית לשאר חלקי הפנים, את שיפוע המעבר בין המצח לאף, רוחב הנחיריים, מעבר האויר בנחיריים, הזווית בין האף לשפה ורוחב גשר האף. בניתוחים בהם מותחים את עור הפנים יש לחשב את עודפי העור שיסולקו, את המתיחה של שרירי הפנים והאזורים בהם יש למלא את החריצים בהתאם למבנה הפנים. בכל ניתוח פלסטי בפנים אפשר לשלב כמה שינויים כמו מתיחת העור יחד עם הרמת עפעפיים ומילוי שפתיים. ישנם מכונים שעושים הדמיות ממוחשבות להמחשת המראה הצפוי לאחר הניתוח. תפקידו של מנתח פלסטי לספק את כל המידע הנדרש: חומרי ההרדמה בהם ייעשה שימוש, תופעות הלוואי, זמן ההחלמה, הסיבוכים שעלולים להתרחש והסיכונים. את ניתוחי הפנים מומלץ לעבור לאחר גיל ההתבגרות, מכיוון שרק אז הפנים כבר מעוצבים ולא צפויים עוד שינויים. עם זאת, כל מקרה נבחן לגופו ובמידה שישנו צורך  דחוף מכל סיבה שהיא, המנתח הפלסטי יקבע מה הן האפשרויות העומדות בפני המטופל הצעיר. לעומת זאת, ניתוחים למתיחת עור הפנים, מומלץ לעבור בגיל צעיר ככל הניתן, מיד עם הופעת הקמטים, מפני שאז העור גמיש יותר ותוצאות הניתוח, שיוצרות מראה צעיר, בריא ורענן, שורדות שנים רבות יותר.

מרבית ניתוחי הפנים מבוצעים בהרדמה מקומית בלבד. לקראת הניתוח יש להתכונן על ידי ביצוע סדרת בדיקות דם, שמירה על צום ביום הניתוח עצמו, הפסקת השימוש בתכשירים לפנים ובתרופות מדללות דם ועוד. כמובן שאין לראות בהוראות האלו כאן תחליף להוראות מדויקות שניתנות על ידי מנתח פלסטי ויש לדרוש ממנו הסברים מפורטים.

אין משמעותם של ניתוחי פנים שניתן לעצור את הזמן ולהישאר צעיר לנצח, אבל  הם כן מאפשרים להצעיר ולשפר את המראה הכללי. חשיבות הצלחת ניתוחי הפנים היא גדולה, שכן כל יום אתם פוגשים את פניכם במראה. על כן הכרחי לבחור מנתח פלסטי שעבר התמחות מתאימה ובעל ניסיון משביע רצון. מנתח פלסטי איכותי יספק תוצאה ממנה תוכלו ליהנות שנים ארוכות והיא עשויה להשפיע ולשנות את חייכם.

 

 

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב