דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נופש ביוון צריך לתכנן מראש 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 3437 פעמים ]

יוון, המדינה בדרום-מזרח אירופה בעלת הים הכחול הבוהק, האתרים הארכאולוגים העתיקים, הכפרים המקסימים, והאקלים החם, היא יעד מדהים לחופשה. מבקרים המגיעים לנופש ביוון, שבה ישנם למעלה מ-1000 איים ואטרקציות רבות, חייבים לתכנן את הטיול שלהם מבעוד מועד ולעשות סדר עדיפויות. כיום, העיתוי לצאת לנופש ביוון הוא טוב, מאחר שבשוק ישנן מגוון טיסות ליוון, חבילות נופש ברגע האחרון ועוד, במחירים סבירים. אז אם אתם חושבים לנסוע לנופש קצר, בחרו לכם חבילת נופש שבה הכל כלול, או בחרו טיסות זולות ליוון, והזמינו בנפרד חדר במלון. להלן כמה אטרקציות שבהן כדאי מאוד לבקר בעת נופש ביוון.    

האי סנטוריני

האי המדהים הזה טומן בחובו כבישים מתפתלים, מלונות מיוחדים, יינות מקומיים טובים ואוכל משובח. האי סנטוריני הוא לוע של הר געש שכוסה במים. תוכלו לראות שם צוקים מרהיבים וחופים מושלמים. האי מתוייר מאוד והתיירות במקום היא מקור הפרנסה העיקרי של התושבים.

קנוסוס וארמון התרבות המינואית בכריתים

העיר קנוסוס הייתה העיר הגדולה והחשובה ביותר של התרבות המינואית ןבה יש את אתר קנוסוס שהוא האתר הארכיאולוגי החשוב ביותר בכרתים. בעבר ארמון קנוסוס היה בנוי מארבעה אגפים סביב חצר מרכזית, ועל קירותיו התנוססו ציורי קיר ססגוניים. במקור היה הארמון בנוי במספר קומות. סביב הארמון הייתה העיר עצמה בה גרו פשוטי העם. אתר קנוסוס נחפר לראשונה בשנת 1878 ושוחזר בצורה מיוחדת. למי שנוסע לנופש ביוון זהו איזור שכדאי מאוד לבקר בו.   

קורפו

קורפו הוא אי יווני הנמצא בים היוני, בצמוד לחופים המערבים של אלבניה ויוון. בין האי ליבשת מפרידה רצועת ים שרוחבה נע בין 3 קילומטר ל-25 קילומטר. האי מהווה גם מחוז משנה של יוון. בקורפו תמצאו רחובות בסגנון ונציאני, מלונות טובים, חופים מושלמים ועוד. אם אתם רוצים מלונות זולים חפשו אותם באזור הדרומי של קורפו.  

האקרופוליס והפרתנון

הפרתנון הוא מקדש יווני הניצב על האקרופוליס של אתונה העתיקה והוא נחשב לבניין המפורסם ביותר מתקופת יוון העתיקה. ניתן להגיע אליו על ידי המטרו של אתונה. המקום תמיד הומה אדם אז נסו להגיע מוקדם בבוקר או אחר הצהריים.

האי מיקונוס

מיקונוס הוא אחד האיים המפורסמים ביותר של יוון והוא מפותח במיוחד. מיקונוס מושך תיירים רבים שמגיעים ליהנות מהחופים המדהימים, חיי הלילה התוססים, הקניות ואווירת החופשה שאופפת את האי.

המוזיאון הארכיאולוגי הלאומי באתונה

אם אתם מגיעים לנופש ביוון, כדאי מאוד שתגיעו גם למוזיאון הארכיאולוגי באתונה. המוזיאון מציג את התרבות וההיסטוריה היוונית העשירה. המוזיאון הוא ברמת בין לאומית וניתן לראות בו חפצי אומנות, פסלים, אוצרות זהב ועוד.

אתר נופש ישיר המציע מגוון חבילות נופש בחול, טיסות, בתי מלון ועוד. נופש בחול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב