דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוח טכני מול פנדמנטלי 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 542   [ נצפה 2679 פעמים ]

אנחנו לעתים קרובות שואלים מה יותר טוב עבור מסחר במניות, ניתוח פונדמנטלי או ניתוח טכני? סוחרים רוצים לדעת איזה סגנון של ניתוח יש יותר סיכוי להוביל עסקאות רווחיות.

ניתוח פונדמנטלי ניסיונות כדי למדוד את הערך הפנימי של המניה. במילים אחרות, מה החברה שווה באמת? אם היית רוצה לקנות מכונית משומשת, בנוסף והדגם של הרכב, האם היית שוקל את גיל המכונית, כמות קילומטרים יש לה , מה האפשרויות שיש, כמה טוב יש בו נשמר, וכו ' בכל . פעםשאתה  שוקל את כל הגורמים הללו ומשווה כלי רכב דומים בשוק, אתה יכול לבוא עם אומדן מחיר הוגן, או ערך מהותי.

ניתוח פונדמנטלי של מניות עובד בצורה דומה. אתה מסתכל על נכסים והתחייבויות, הכנסות, הוצאות, לעתיד, וכו ' ברגע שעשית את זה, אתה משווה את החברה לאחרים באותו ענף. המטרה היא למצוא את הערך הפנימי, או אמיתי.

ניתוח טכני - חושבים שונה . עבור  אנליסט, או טכנאי, הערך הפנימי של החברה אינו רלוונטי. במחקר נתונים סטטיסטיים שנוצר על ידי פעילות בשוק כגון מחיר ונפח. הם משתמשים בתרשימים כדי ללמוד את הנתונים ואת לזהות מגמות ודפוסים. ניתוח טכני מבוסס על ההנחות כי פחד ותאוות בצע לשלוט במסחר בשוק המניות, ועל שההיסטוריה חוזרת על עצמה.

ניתוח פונדמנטלי מסתמך על תאוריית השוק היעיל השערה לנהוג במחירי המניות. זה הרעיון, כי מחירי המניות במהירות משקפים את כל המידע הרלוונטי ואת ההתפתחויות במחירי השפעה להתרחש באופן אקראי, הם לדעתו מראש. טכנאים מאמינים כי השוק היעיל השערה פגום משום שהוא מתבסס על ההנחה כי המשתתפים בשוק הם רציונליים. טכנאים ממהרים לציין כי ההתנהגות האנושית שוק המניות היא דבר אבל רציונלית. הפגם השני הם הצבע הוא הרעיון כי כל המשתתפים בשוק יקבלו מידע מלא. גם בעידן המידע של היום, ברור כי סוחרים רבים לא יקבלו מידע מלא.

בניגוד גמור בין שתי אסכולות היא מה שמוביל לשאלה מה עדיף? אם אני רוצה להיות סוחר מוצלח של מלאי, אני צריך לסמוך על ניתוח פונדמנטלי, או טכנית?ובכן, זה תלוי במטרות שלך ואת הפילוסופיה המסחר  בורסה

ניתוח פונדמנטלי צריך להיות הבסיס במסחר שלך אם אתה קונה לטווח הארוך אתה סוג של המשקיע. אם אתה מתכנן להשקיע בחברה ו להחזיק בו במשך שנים, שינויים לטווח קצר ושינוי של מחירי המניות יהיו פחות חשוב לך. אחרי שאמרתי את זה, אפילו אם אתה מתכוון להחזיק מנ במשך שנים, זה עדיין רעיון טוב בזמן הכניסה שלך לתוך עמדת בעוד מחיר המניה הוא נמוך ב טכנית, ולא גבוה.

אם אתה יותר של סוחר לטווח קצר מאשר משקיע, היכולת שלך לבצע ניתוח טכני יהיה ההבדל בין הצלחה לכישלון. השוק היעיל השערה עובד הרבה יותר טוב על פני תקופות זמן ארוכות יותר. עם זאת, אנו יודעים כי בטווח הקצר, מחירי המניות יושפעו מנטליות העדר. מניות הם אחד המצרכים כמה שאנשים יקנו יותר כאשר המחיר עולה, ופחות כאשר המחיר יורד. התנהגות זו לא רציונלי ניתן לראות בפעולה המחיר והנפח של מלאי כל.

הסוחרים המקצועיים ביותר הם סוחרים לטווח קצר. בעוד הם ישקלו היבטים בסיסיים מסוימים של מלאי, הם הרבה יותר עניין ממה תרשימים יש לומר. כמובן, היו סוחרים מצליחים רבים, כגון וורן באפט, אשר לוקחים את לקנות ולהחזיק בגישה. עם זאת, אנו מאמינים כי הדרך להצליח בעקביות בתור סוחר הוא לשמור על המיקוד לטווח קצר תמיד להבין לאיזה כיוון העדר פועל. אנו מאמינים למסחר מוצלח מסתכם הפעולות הבסיסיות. לזהות מגמות, לנצל אותם בזמן שהם שם, לצאת כאשר הם מעל, ולחפש מגמה אחרת . בורסה גרף





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב