דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


וילונות- היאך נוכל לרענן את הבית לפני חודש האביב 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 828   [ נצפה 2248 פעמים ]


לאחר הרבה שנים של סוגים של אפנות שונות, חוזרים הווילונות להיות פריט עיצובי מקובל בריהוט הדירה. הרבה בני אדם חוזרים לקנות וילונות. לאחר שבתקופה האחרונה עברו רבים לשימוש בתריסים חשמליים וחלונות שאינם שקופים כתחלופה לוילונות , בעת הזו שוב ממליצים האופנאים על הווילונות כגורם ייחודי המשפיע חום וצביון אקסלוסיבי לכל חדר. הווילונות משנים את ההרגל ואת הרגשת הקרירות ותורמים נשמה ,צביון ואווירה יוקרתית לכל סביבה. אף העיתונים הנפוצים מבין כולם בארצות שונות, המתעסקים בעיצוב הדירה ,מקדישים דפים רבים מאד עם צילומים בתחום הווילונות.




וילונות - שמונה כללים שיאפשרו לכל המעוניין לברור וילונות



  • * וילונות יכולים להוות מהפכה בכל חלל. כשאתם מעוניינים להחליף את החזות של פנים הבית, וילונות הם הפתרון. בני אדם רבים מייחסים חשיבות מיוחדת לאופי הטרקלין, אי לזאת הם קונים וילונות מיוחדים ויוקרתיים. וילונות לחדר האורחים יש בכוחם להעניק כל אופי שנבחר. אם נרצה מראה יוקרתי וקלאסי או מראה עליז ומעודכן, העדפת הווילונות ההולמים תאציל על האופי ועל המראה.

  • * וילונות הם חלק בלתי נפרד מריהוט הבית. כאשר אנו רוכשים וילונות נחוץ להתאים אותם ליתר חלקי הריהוט שבחדר. את הווילונות נתאים למראה, למזג ולאווירה של החלל.

  • * מעצבים שונים מומחים בענף הווילונות. לפני שאנחנו קונים וילונות רצוי להגיע לייעוץ עם דקורטורים מקצועיים, לערוך סקר שווקים, לברר את איכות החומרים ולהשוות עלויות.

  • * וילונות אינם משמשים רק לאסתטיקה ולנוי. לוילונות תפקיד משני, יצירת חושך. כאשר אנחנו רוצים להצליל חדר, יש צורך לברור וילונות העשויים מסוגי בדים עבים או מחומרים רבים הגורמיםלהצללה רבה.

  • * לפרקים מומלץ לבחור וילונות קלים לניקוי. בפינת הבישול, בחדרים של הקטנים במקלחת וכו', יש לוילונות נטייה להתלכלך בזמן קצר. כאשר רוכשים וילונות נחוץ לבחור וילונות שקל לנקות אותם.

  • * כשבוחרים וילונות לחדר התינוק רצוי לתת את הדעת על וילונות הנותנים הצללה רבה. השינה היא מרכיב חשוב בהליך ההתפתחות של הילדים, ומסיבה זו חשוב לקנות וילונות הולמים.

  • * וילונות נותנים ביטוי לאישיות הספציפית של בעלי בית המגורים. באמצעות הווילונות אפשר לנחש מהו הסגנון האהוב של דרי הדירה. כאשר מעוניינים להתפרע קצת וליצור הרגשה מקורית ומיוחדת, אפשרי לעשות זאת על ידי הווילונות.

  • * כשהבית הוא בעל אווירה מינימליסטית, במיוחד בפינת הבישל הבישול או באמבטיה, יכולים לשנות את האווירה ולתת מראה מיוחד על ידי הווילון. היום קיימים וילונות שעשויים מאריגים ומחומרים מיוחדים שמשפיעים באורח ניכר ומעניקים מראה יוצא דופן.


וילונות - המלצות וחידושים



  • * באתרים שבהם יש חמה לוהטת ,ראוי לרכוש וילונות המיוצרים מבדים יציבים ושאינם דוהים.

  • * כשתולים וילונות לבית או וילונות לחדרי ילדים כדאי להיעזר באיש מקצוע. בדרך זו אנחנו בטוחים כי התקנו את הווילון בשיטה הטובה והבטיחותית ביותר.

  • * מומלץ לדעת כי חלקי האבזור המגוונים משפיעים על המראה של הווילון. מסילות, חבקים פרזולים, חרוזים ועוד הם אביזרים חיוניים לכל וילון. כשבוחרים וילונות חשוב להכניס חשיבה אפילו בחלקים המשלימים.



















מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב