דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח סיעודי - נקיטת אמצעי זהירות 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2494 פעמים ]

ביטוח סיעודי – נקיטת אמצעי זהירות

ביטוח סיעודי הוא אחד הביטוחים החשובים שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו ולאוהבינו. ככל שהשנים עוברות, גופנו, בדיוק כמו כל מכונה אחרת, מתחיל להישחק והסיכוי כי נהפוך לסיעודיים אינו בגדר בלתי אפשרי. אם בעבר יכולנו לסמוך על בני משפחתנו שייקחו אותנו אליהם ויטפלו בנו, הרי שכיום הנטייה היא לא להיות עול על ילדינו ולדאוג לסידור נוח לכל הצדדים.

חשוב להבין כי המבנה המסורתי של החברה השתנה. כיום, שני ההורים עובדים, הילדים ממהרים לעזוב את הבית והאינדיבידואליזם הוא הערך השולט. לאור שינויים ערכיים אלה, טוב יעשה כל אחד אם ידאג לעתידו באופן בלתי תלוי.

דברים אלה נכונים בתיאוריה, אולם הלכה למעשה, ההצטרפות לביטוח סיעודי מתרחשת רק בגילאים מאוחרים ולאחר אירוע בריאותי כלשהו שממחיש, מעבר לכל ספק, כי לא לעולם חוסן, הגוף מתחיל להישחק. בגיל צעיר אנחנו לא חושבים על הסיטואציה בה נהפוך, יום אחד, לסיעודיים.

מצב זה יוצר כר פורה לבעיות ואינטרסים מנוגדים מול חברות הביטוח. כיצד נצטרף לביטוח סיעודי בחוכמה?

הצטרפות בגיל מאוחר

אין כל פסול בהצטרפות לביטוח סיעודי בגיל מאוחר, בבחינת, "עדיף מאוחר מאשר לעולם לא," אולם, כמו בביטוח בריאות, יש להתייחס לסעיף "גילוי" המפרט את המצב הרפואי של המבוטח ביום ההצטרפות לביטוח סיעודי.

סעיף זה חשוב בעיקר כאשר באים לפדות את הפוליסה ולקבל תשלומים. במצב כזה קורה לא אחת כי חברות הביטוח טוענות כי לא נעשה "גילוי הולם" ועל כן הם אינן חייבות בתשלומי פיצויים

ישנן חברות המגדילות לעשות ומצהירות על העדר גילוי, גם במקרה שלא כך הדבר, זאת מתוך מחשבה כי למבוטח המבוגר והסיעודי אין את הכוחות להתמודד מולם בבית המשפט. הן טועות. בית המשפט מלא בפסקי דין לטובת מבוטחים שלא שולמו להם פיצויים בטענת היעדר גילוי. על כן, במקרה כזה, חובה להילחם על זכותכם לקבל פיצויים בהתאם לתנאי הפוליסה.

בכל מקרה, בעת החתימה על ההסכם מול חברת הביטוח, רצוי להתעכב על הסעיף ולוודא כי בכל מקרה אתם מכוסים מהבחינה הזו. ישנן חברות המבקשות חוות דעת רפואית, וישנן חברות שאינן מבקשות. אתם, מצידכם, מוודאים כי אתם מכוסים.

בלי פאניקה!

כשקורה מקרה מצער, אנשים רבים פועלים מתוך לחץ וממהרים להצטרף לביטוח סיעודי. החיפזון, במקרה זה אינו מועיל. חברות הביטוח יסכימו להחתים אתכם במהירות השיא על אחת הפוליסות שלהם, ולעשות זאת בטלפון. רק לאחר מכן, לעתים לאחר שנים, מגלים כי הפוליסה פחות אטרקטיבית ממה שנדמה היה באותם ימים לחוצים.

ההצעה שלנו היא להיפגש עם סוכן ביטוח מהימן ולשמוע מה הוא מציע וכיצד הוא יכול לעזור לכם לכסות את עצמכם במקרה של מצב סיעודי. זכרו, לכם יש את הכוח, אתם הלקוחות. עמדו על זכויותיכם והבטיחו את עתידכם.

הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב