דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חיים - לעצמאיים ולצעירים 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2427 פעמים ]

ביטוח חיים – לעצמאיים ולצעירים

ביטוח חיים הנו סוג של ביטוח המכסה אותנו ואת בני משפחותינו במקרים בהם יכולת ההכנסה שלנו נפגעת כתוצאה מאובדן כושר עבודה, בשל נכות, מחלה קשה, או במקרים של מוות בטרם עת של המבוטח.  

על פי רוב כאשר אנו צעירים ובריאים קשה לנו להעלות על הדעת כי יתכן מצב שבו נמצא את עצמנו לוקים במחלה קשה מסוימת, או שחלילה נפגע בתאונה כלשהי ובטח שאין אנו מעלים על דעתנו כי יתכן מצב שבו נלך לעולמנו בטרם עת. לצערנו הרב, החיים מראים אחרת, אנשים רבים סובלים ממחלות קשות המתפרצות בעודם "צעירים" או נפגעים כתוצאה מתאונות שונות ומאבדים את הכושר להתפרנס כראוי.

ביטוח חיים – כשהנך עדיין צעיר

מומלץ לרכוש פוליסת ביטוח חיים כשהנך עדיין צעיר ובריא, תנאי הפוליסות לאנשים בריאים וצעירים הנן בהרבה יותר טובות מאשר לאנשים שכבר מתקרבים לגיל פנסיה, ככל שאתה רחוק יותר מגיל הפנסיה כך תוכל להשיג תנאים טובים יותר לפוליסת ביטוח החיים שלך. ניתן לבחור במסלולים שונים של ביטוח חיים: ביטוח חיים שהוא גם תוכנית חסכון, אותו ניתן לפדות בהגיענו לגיל הפרישה והכולל גם סעיפים הנוגעים לאובדן כושר עבודה. ביטוח חיים שהוא "ריסק" כלומר המבוטח משלם מידי חודש את סכום הפרמיה שנקבע, אך הוא יקבל פיצוי כספי רק במקרה שהוא אכן איבד את יכולתו להשתכר, או הלך לעולמו בטרם עת.

התנאים הנוספים המשפיעים על התאמת הביטוח למבוטח, בנוסף לגילו, הם מצב בריאותו ורמת ההכנסה שלו. כיום ניתן לרכוש מספר פוליסות ביטוח במספר חברות שונות וזאת בידיעת המבטחים. נוכל להתייחס לפוליסות אלה כאל תוכניות חסכון לזמן הגעתנו לגיל פרישה – פוליסה כזאת נקראת לעיתים "ביטוח מנהלים". כמו כן ניתן לעשות כמובן גם ביטוח חיים הכולל מקרים של אובדן כושר עבודה.

ביטוח חיים לעצמאים

עצמאיים בניגוד לשכירים יכולים לקבוע בעצמם עם איזו חברת ביטוח לעבוד ואיזה סכום הם מעוניינים להפקיד בפוליסת ביטוח החיים בתור חסכון. שכירים מבוטחים דרך מקום העבודה, המעביד מפריש סכום מסוים עבור ביטוח העובד והעובד אף הוא מפריש את אותו הסכום ממשכורתו לטובת הביטוח. עצמאיים יכולים לבחור בעצמם את התוכנית הפנסיונית המתאימה להם ביותר באופן אישי. 

יחד עם זאת חשוב לדעת כי גובה הסכום אותו יכול עצמאי להקצות לחיסכון פנסיוני ולביטוח חיים כפוף לפקודה ולתקנות מס הכנסה. גובה ההכנסה בגינה ניתן לקבל הטבות מס, תקרות הפקדה, הקצאות לאפיקי חסכון חלופיים ועוד, אף הם משפיעים על סכום הפרמיה החודשית אותו עצמאי יכול להקצות לרכישת פוליסת ביטוח חיים הכוללת גם אפיק חסכון.

לסיכום: ביטוח חיים הוא ביטוח שמומלץ להשקיע בו מחשבה כשאנו עדיין צעירים – לבחור את האפיק המתאים לנו ביותר ולדעת שאנו מכוסים לשעת הצורך. גם עצמאיים חייבים להשקיע מחשבה בנושא זה ולרכוש את הפוליסה המתאימה להם.


הכשרה ביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב