דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נבחר כסאות לפינת האוכל? 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2807 פעמים ]

מן הסתם חלפו הימים בהם נרכשו שולחן האוכל וכיסאותיו כסט אחיד. מקובל כיום לבחור כסאות אוכל שלהם אמירה עיצובית משל עצמם והם משלימים אך גם מוסיפים לעיצוב פינת האוכל. השיקולים לבחירת כסא לפינת האוכל הם רבים. בעוד ששולחן אוכל ניתן לבחור על פי נטיית הלב ומראה העיניים כמעט בלבד, הרי שבכסא האוכל חשובים מאוד השיקולים הפרקטיים. יחד עם זאת כמובן חשוב מכל שהכיסאות יהיו יפים- ימצאו חן בעינינו! העידן האקלקטי מעודד לערב סגנונות, אך כמובן חשוב שתיווצר הרמוניה נעימה לעין ולא ערב רב מטריד! מומלץ אם כן לבחור כסא אוכל בזהירות ולאו דווקא במקום שבו תרכשו את השולחן.

 

מאחר ויש שפע עצום של כיסאות לפינת האוכל בדוגמאות שונות-כדאי לקבל החלטה על סגנון הכיסאות עוד לפני שמתחילים לכתת רגליים בין החנויות! החלטה זו צריכה להתבסס על הסגנון הכללי השולט בבית- האם הוא מודרניסטי, כפרי? אקלקטי, עכשווי? צבעוני, מונוכרומטי? כסאות אוכל שנבחרו בתבונה יכולים לאחד את עיצוב פינת האוכל לכלל קונספט מגובש, גם אם לדוגמה שולחן האוכל מאוד כפרי במראהו והסביבה של פינת האוכל יותר עכשווית בעיצובה.

 

לאחר שקיבלתם מושג כללי לגבי סגנון הכיסאות הרצוי – צאו לחפשם אך אל תסתפקו במראה עיניים! כסא לפינת הואכל צריך "למדוד" ממש כבגד! כאשר תראו כסא הנראה לכם מתאים ויפה, עליכם להתיישב עליו ולראות האם הוא נוח ומתאים לישיבה?  חשובים דברים כגובה הישיבה, זווית המשענת וגם רוחב המושב-שלא יהיה צר מידי ויגרום לאי נעימות לאלה מאתנו[אנחנו!] הרחבים במקצת... וכמובן שלא יהיה כסא אוכל רחב מידי ויתפוס יותר מידי מקום מהשטח ליד השולחן! לעומת זאת, אל לכם להירתע מכסא לפינת הואכל שאינו מרופד-להיפך- לאלו ניתן לקנות כריות נפרדות שקל לכבסן וזהו יתרון חשוב מטבע הדברים כאשר מדובר בכסא לפינת אוכל! אפשר גם להזמין כריות כאלו אצל רפד ולבחור בד שיהיה תואם לעוד פריטי טכסטיל בביתכם, וכך תשיגו יתרון עיצובי נוסף.

 

אם כן, בבואנו לחפש סט כסאות שיהיה אקלקטי בטבעו, לאן נפנה? ומהם הכללים הבסיסיים אותם רצוי לשמור? המרכיב ההופך סט מעורבב של כסאות לסט שלו אמירה עיצובית מגובשת הוא חמקמק במקצת –כמעט רעיון מופשט- שכן חייב להיות חוט מקשר כלשהו אך זה יכול להיות דברים רבים –גוון וצבע, אלמנט קישוטי, ולפעמים אפילו זה לא, אך מה שברור-כשאנו רואים סט שחובר היטב אנו חשים שזה הדבר האמיתי! צריך אם כן לערוך את הכיסאות שתפסו את עינינו סביב שולחן וכך לבדוק מה מתאים למה ומה לא.

 

כדי למנוע מצב שבו נתחיל לרכוש כל כסא בחנות אחרת, עדיף מראש לבחור בחנות המחזיקה מבחר נאה ומגוון של כסאות לפינת האוכל. חנויות כאלו הן חנויות קונספט המייבאות אוספים עתיקים וחדשים מאסיה-ניתן למצוא בהן מבחר מעניין של כסאות ממקומות שונים במגוון צבעים וצורות-כסאות מעץ טיק,בוקיצה ואגוז המשלבים תוספות של פליז,ברזל ועוד-אלמנטים ההופכים כסאות אלו לפריטי אמנות מקסימים. וכך לשלב סט ייחודי שיבטא את הסגנון האישי שלכם וכן יהלום וישפר את סגנון העיצוב של ביתכם! 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב