דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הערכת שווי 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 3628 פעמים ]

הערכת שווי היא הערכה חשובה שנועדה לתת מידע מפורט על שווי החברה ומניותיה . בזכות הערכת שווי ניתן ללמוד על המתרחש בחברה ועל שוויה . הערכת שווי נעשית גם במצב בו מעוניינים לבדוק תחום מסוים בחברה אם התחום הספציפי הוא משתלם בעבור החברה או לא.

באמצעות הערכת שווי ניתן להסיק מסקנות שיועילו לחברה אם אלו מסקנות לפני רכישת עסק חדש או מיזוג או אם זה בדיקה של פעילות ספציפית של העסק. חברות רבות מציעות את שירותן בתחום ומעניקות ידע שבעזרתו תוכלו לגלות כמה העסק שלכם או העסק אותו אתם מעוניינים לרכוש שווה. כל הערכת שווי נעשית לאחר שהחברה עברה על הדוחות הכספיים הרלוונטים ועל  המידע הדרוש לה. בעזרת שימוש נכון במידע הקיים לרשות החברות הן מבצעות הערכת שווי כלכלי של החברה.

הערכת שווי נכונה ליום בו היא נעשית בלבד משום שהיא יכולה להשתנות תוך זמן קצר בסכומים שונים. הערכת שווי נעשית כיום במקרים רבים ולא רק בעסקים , כמו הערכת שווי של דירה הערכה שבעזרתה ניתן להעריך את שווי הדירה או השטח בו מעוניינים , מטרת ההערכה זו היא עזרה בשיקול נכון לפני רכישה סופית.

הערכה מסוג זה יכולה לשמש אותנו כחלק ממכלול גדול של כלים המשמשים לייעוץ כלכלי/עסקי/פיננסי מדובר באחד הכלים החשובים המעניקים לנו אפשרות להעריך בצורה נכונה מצב או שווי של עסק/חברה, ועל ידי כך להפוך את היוצרות מכשלון להצלחה.

הערכה מסוג זה נעשית לפי שיקולים רבים לדוגמא הערכת שווי של דירה נקבע לפי סוג הדירה האם מדובר בדירת קרקע או דירת בניין , האם הבניין כולל מעלית ופרמטרים נוספים. לעומת זאת הערכת שווי של ארגון נעשית לפי פרמטרים שונים כמו סביבת הארגון , הכנסות הארגון ופרמטרים נוספים. אם אתם מעוניינים לבצע הערכת שווי לכל דבר שתבחרו בין אם זה עסק , דירה או רכב מומלץ לעשות השוואת מחירים ולקבל המלצות ממכרים. ישנם שלוש שיטות להערכת שווי של ארגון : שיטת המכפיל , שיטת שווי נכסי , ושיטת DCF היוון תזרימי מזומנים.

הערכת שווי ניתן לעשות בחברות רבות , כולם יציעו לכם איכות והערכה כמעט מדויקת , בחרו חברה אמינה שתוכלו לשתף איתה פעולה ולקבל שירות טוב ומקצועי. והחשוב ביותר הוא לא לוותר על הערכת שווי ולרכוש נכסים ללא שום הכוונה או בדיקה , אחרת הסיכון שלכם יהיה גבוה.

המאמר מוגש על ידי MVP BUSINESS אשר עיקר התמחותה הינו ייעוץ אסטרטגי ועסקי בנוסף מתמחה החברה בהערכת שווי חברות, מיזוגים ורכישות וייעוץ פיננסי כלכלי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב