דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס מדריכי ספינינג בתל אביב 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 644   [ נצפה 2585 פעמים ]

 

קורס מדריכי ספינינג

  
ספינינג הוא ענף ספורט אשר תופש תאוצה רבה בקרב ספורטאים חובבים אשר רוצים לשלב את היתרונות של רכיבה על אופניים ביחד עם הנוחות של אימון באולם סגור,והתמיכה הניתנת על ידי פעילות קבוצתית בהנחית מדריך צמוד.מאז שבשנות השמונים הומצא ענף הספינינג לראשונה על ידי ג'וני גולדנברג,רוכב אופניים יהודי מארצות הברית הפך הספינינג ללהיט בקרב שוחרי הספורט הקבוצתי ושריפת הקלוריות.אפשר לאמר שהספינינג הוא ענף ספורט המתאים במיוחד לדור שלנו לחברת השפע המערבית המפונקת מעט אשר זקוקה לעידוד ולתמיכה קבוצתית לשם ביצוע פעילות ספורטיבית.במהלך מדריכי ספינינג יעברו החניכים הכשרה להנחית קבוצות ולבניית שיעורים אשר נעשית בליווי של מוזיקה מהנה וקצבית ותוך כדי עידוד ודחיפה מהמנחה להעלות את רמת הקושי ולשרוף כמות רבה יותר של אנרגיה.
קורס מדריכי ספינינג מכשיר את החניכים גם בנושאים הבאים:
 
הכרה יסודית של מבנה האופניים
לימוד טכניקות וניצול נכון של תנועות הגוף
בניית מערכי שיעור חווייתיים
התאמת נכונה של מוסיקה
עידוד מנטלי והנחיית קבוצות
בקורס מדריכי ספינינג יינתנו הכלים לבנית מערכי שיעור באפן הדרגתי אשר מותאם למצב הפיזיולוגי ולרמת הכושר של המשתתפים על מנת למנוע כאבים מיותרים או סכנות אשר עלולות לנבוע ממאמץ מופרז אשר לא נעשה בצורה הדרגתית .
קורס מדריכי ספינינג של בית הספר למקצועות הספורט מועבר על ידי המדריך היחידי בארץ המוסמך על ידי ענק הספורט העולמי חברת נאוטילוס,שמעון בכר. חברת נאוטילוס היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום הספינינג והיא משלבת ניסיון של למעלה ממאה שנה בבנית אופניים עם ידע מקצועי רב בתחום רפואת הספורט ובניית הכושר הגופני.
בסיום קורס מדריכי ספינינג תוענק למסיימים תעודה בינלאומית מטעם חברת ''שווין'' חברת הבת של נאוטילוס המתמחה בהדרכת ספינינג בכל רחבי העולם.
 
קורס מדריכי אירובי

מחול אירובי הינו ענף ספורט המנצל דרך מהנה וחוויתית על מנת לפתח כושר אירובי (סיבולת לב ריאה) בעזרת הפעלת מאמץ מתמשך לאורך זמן על קבוצות שרירים גדולות בעצמה בינונית.המחול האירובי התפרסם בעיקר בזכות אמנים מפורסמים כמו ג'יין פונדה שהפכו את המחול האירובי לחלק משגרת חייהם והכניסו אותו לתודעת הקהל בשנות השבעים.בדומה לספינינג גם המחול האירובי נעשה בקבוצות גדולות ובהנחיית מדריך תוך ליווי של מוזיקה קצבית.האימון החוויתי והמהנה והקשר החברתי הנוצר במהלך האימון האירובי הופך את המחול האירובי לענף ספורט פופולרי ונפוץ מאוד בעיקר בקרב נשים בגילאים שונים,אשר מעוניינות לשלב פעילות ספורטיבית ומחטבת ביחד עם פעילות חברתית מעשירה .
בקורס מדריכי אירובי ילמדו נושאים כלליים כגון בניית כושר גופני,שיטות אימון,פיזיולוגיה ואנטומיה.אך מלבד זאת יינתן דגש מיוחד על נושאים ספציפיים הנדרשים ממדריכי אירובי כגון תנועות מחול וצעדי ריקוד,בחירת מוזיקה ,כוריאוגרפיה,הנחייה נכונה,בטחון עצמי ותקשורת מול קהל,עידוד מנטלי,דוגמה אישית ועוד. במהלך הקורס ילמדו טכניקות שונות של שימוש באביזרים כגון חישוקים,סרטים,כדורים,משקולות ועוד.וכן קבוצות תרגילים מיוחדות אשר מיועדות להצרת היקפים ולחיטוב איזורים שונים בגוף.וכן שיעורים בנושא יציבה נכונה גמישות,מתיחות ושיווי משקל.
מלבד זאת כל משתתפי הקורס יזכו לקורס מדריכי עזרה ראשונה הכלול במחיר.
למסיימי קורס מדריכי אירובי של בית הספר למקצועות הספורט  תוענק תעודה המוכרת על ידי מנהל הספורט ומקנה זכאות להנחיית חוגים למחול אירובי ברחבי הארץ.

קורס מדריכי חדר כושר

על מנת להיות מדריך חדר כושר טוב צריך המדריך להיות בקי במספר תחומים מקבילים.בראש ובראשונה עליו להיות בקי בסוגי המתקנים השונים וקבוצות השרירים הספציפיות שאליהם כל מכשיר מיועד,וכן בבניית תכנית אימון נכונה בעזרת מכשירים אלו והתאמתם למצב הגופני של המתאמנים ולרצונותיהם.ישנם תכניות אימונים שנועדו לפתח שרירים מסוימים,ויש כאלו שנועדו לפתח גמישות יציבות וכדומה.כמו כן נדרשת מהמדריך יכולת לטפל באוכלוסיות מיוחדות כגון זקנים,נשים בהריון,ילדים,צעירים וכדומה ולהתאים עבורם את התכנית האולטימטיבית המתאימה למצבם הגופני. בבנית תכנית אימון נכונה צריך גם להתחשב בכמות הזמן ויכולת ההשקעה העומדת לרשות המתאמנים,על מנת לתפור עבורם תכנית אימונים ממוקדת ואפקטיבית אשר תעזור להם לשפר את רמת הכושר הגופני שלהם בזמן קצר ובהשקעה מינימלית ככל האפשר.
 
בקורס למדריכי חדר כושר של בית הספר למקצועות הספורט ילמדו הנושאים הבאים:
פיזיולוגיה ואנטומיה
זהירות באימונים ומניעת פציעות
בניית אימון הדרגתי ומנוחה נכונה
תזונה בריאה
אימון מעשי בחדר כושר
קורס מגישי עזרה ראשונה
היבטים חוקתיים ובטיחותיים של ניהול חדר כושר על פי חוק הספורט.
למסיימים קורס מדריכי חדר כושר תוענק תעודה מטעם מנהל הספורט וביה''ס למקצועות הספורט.
 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב