דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סקר לקוחות - שלב אחר שלב. 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 290   [ נצפה 3420 פעמים ]

עסקים רבים יכולים לקבל מידע על עמדות לקוחות ומתעניינים על מוצרים חדשים, שינויים בתהליכי שירות, ושאלות שיווקיות רבות נוספות. מידע כזה עשוי לתמוך בתהליכי קבלת החלטות שיווקיות של העסק.

המידע שנאסף מאפשר תהליך קבלת החלטות המבוסס על נתונים. נדרשים לפחות 350 שאלונים מלאים כדי להתחיל לנתח ניתוחים סטטיסטיים ולקבל תוצאות ותובנות. תלוי כמובן בסוג השירות/מוצר והלקוחות. יש מצבים בהם 50 שאלונים יספיקו כדי לקבל אינדיקציה.

יש להגדיר מראש בצורה ברורה מה מטרת המחקר משום שיש לכך השפעה מתמשכת על כל היבטי המחקר. כמו: את מי מראיינים, באיזו שיטה וכו'. אם מחליטים לראיין את הגולשים באתר, נקפיץ להם חלון שיציג להם מספר שאלות או יבקש מייל כדי לחזור אליהם עם שאלות. אם הלקוחות שלך מעניינים אותך ניתן לשלוח אליהם מייל עם לינק לסקר אינטרנטי. 


    •  החליטו את מי אתם מראיינים.
    •  ראיינו לקוחות פוטנציאלים אם אתם רוצים להבין מה עמדתם בנוגע לפרסומת שלכם. פנו ישירות ללקוחות שלכם אם תרצו לקבל עמדות של הלקוחות בנודע למוצרים או שירותים שאתם מעניקים להם.
    •  צרו שאלון הכולל שאלות המבדילות בין הצרכן למשתמש הסופי.

אספו שאלות שאתם צריכים את התשובות עבורם כמו שביעות רצון לקוחות מהמוצרים מהשירות ונכונות להמליץ לאחרים על המותג שלך. ערכו פגישה עם צוותים נוספים בארגון שעשויים להזדקק לנתונים נוספים. למשל:


    •  מה הלקוחות שלך חושבים על המוצרים והשירות שלך
    •  מה המבקרים באתר חושבים עליו
    •  מה חושבים מקבלי הניוזלטר שלך
    •  חשיפת ההתנגדויות של הלקוחות הפוטנציאלים מול המוצר או השירות שלך
    •  בדיקת טרנדים וקונספטים חדשים

תוכלו להשתמש ב- google docs כדי ליצור את השאלון. את ההפצה של השאלון ניתן לבצע באמצעות משלוח במייל ללקוחות.

אם אינכם בטוחים לגבי ניסוח השאלות או כל שלב במחקר, התייעצו עם חברת מחקר בעלת ניסיון שינסחו עבורכם את השאלון וינהלו עבורכם את המחקר. 

 

בעל נסיון עשיר במחקר שימושי /יישומי. נסיון שנצבר במגוון חברות וארגונים ציבוריים ופרטיים כאחד. שימש בתפקידי מחקר שונים. מרצה במספר מוסדות אקדמיים הוראת קורסים בתחומי הסטטיסטיקה והמחקר. ממוחה בתכנון ניהול וביצוע פרויקטים מחקריים : סקרי שוק, סקרי שביעות רצון, מדידת איכות שירות מומחה בשימוש ויישום טכנולוגית אינטרנט לביצוע סקרים. משמש כסמנכ"ל מחקר ופיתוח עסקי במיזם האינטרנט והמחקר ZETA TOOLS
http://www.zeta-tools.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב