דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרט תדמית מחירים 

מאת    [ 01/05/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3095 פעמים ]

סרט תדמית מחירים

מאת : איתי אפרימי ורועי קטרי

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו מקבלים מהלקוחות שלנו היא כמה עולה סרט, רבים מהלקוחות מתקשרים אלינו כאשר הם נמצאים בשלב הראשוני של גיבוש תקציב עבור הסרט שלהם והם מעוניינים בהצעת מחיר. לצערי, התשובה לשאלה זו אינה פשוטה, תמחור של סרט תדמית תלוי בפרמטרים שונים, לשאול כמה עולה סרט תדמית זה בערך כמו לשאול כמה עולה רכב, יש ג’יפ חדיש ויש סובארו פשע ושניהם נמצאים תחת הקטגוריה של רכב.

לכן עלינו לחלק לשני סוגים של סרטים:

סרטי פוסט פרודקשיין: סרטים המופקים ללא צילומי וידאו, סרטים אלו נערכים מתמונות, אפקטים, כותרות, סרטים אלו נערכים בתוכנות אוויד, אפטר אפקטס, 3dmax. דוגמא לסרטים כאלו תוכלו למצוא באתר חברת וידאו הד.

אם כן מהן העלויות של סרט תדמית מסוג זה? כדי להבין את העלויות יש לספור את מספר האנשים שיועסקו בהפקה סרט הפוסט:

 תסריטאי, עורך וידאו, מעצב גרפי,קריין, איש אפקטים- אפטריסט, מעצב פס קול, מפיק, במאי: סה”כ 8 אנשי מקצוע.

אסביר בקצרה על כל איש מקצוע:

תסריטאי: כותב את התסריט/קונספט של הסרט. אולי כל אחד יכול לכתוב תסריט אך לא כל אחד יכול לכתוב סרט תדמית שעובד ומצליח לשכנע לקוחות לפנות אליך.

במאי: תפקידו לחבר בין כל אנשי המקצוע ולפקח על עשיית הסרט. הבמאי הוא המנהיג, הקפטן של הסרט והוא שאחראי בסופו של דבר על הצלחתו.

מפיק: אחראי על גיוס הצוות. חברות הפקה אינן מחזיקות את כל אנשי המקצוע כשכירים והמפיק אחראי על גיוס הצוות והקשר עם הלקוח.

קריין: כל מילה מיותרת…

עורך וידאו: עורך את התמונות/ חומרים  בתכנת העריכה- תפקיד המשלב טכניקה ואמנות יחדיו.

מעצב פס קול: מעצב ומווסת את הסאונד של הסרט בשלב עריכת הוידאו.

אפטריסט: מעצב רקעים ואת כתוביות הסרט.  

 כעת בוא נאמר שבממוצע כל איש מקצוע משקיע יום עבודה על הסרט. נתמחר יום עבודה ב500 ש"ח. אנחנו כעת ב4000 ש"ח. על סכום זה יש להוסיף את שעות האולפן המקצועי בו נעבוד ביום זה- 1000 ש"ח. אנו כעת ב5000 ש"ח. על סכום זה יש להוסיף את קניית זכויות היוצרים עבור השיר- 500 ש"ח. ואנו כרגע ב5,500 ש"ח לסרט פוסט פרודקשיין.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה להפקת סרטי תדמית,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב