דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנרגיה סולארית - יצירת אנרגיה ירוקה‎ 

מאת    [ 30/04/2011 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2657 פעמים ]

מערכות אנרגייה סולארית -בעת האחרונה אנחנו נוכחים למהפכה בשטח התפקוד ברשתות החשמל. בזמן האחרון בני אדם ערים לשלבים של הזדהמות העולם הנהיה לחשש של ממש ואסטרטגי לכל האנושות בתבל. אנרגייה מהטבע ומערכות סולאריות ביתיות הנן התשובה לדילמה זאת. אף במדינת ישראל הדומה לעוד אתרים בתבל, אתרים למכביר פתוחים לאנרגיית השמש והרוח. השימוש של שני מקורות הטבע הללו להפקת אנרגייה הינו ללא סוף. לפי חוות דעת של מבינים, לא ירחק הזמן אשר בו על ראשי הגבעות ועל גבי הגגות של המבנים יוצבו רשתות עצמאיות ליצירת אנרגייה. המהפכה של האנרגייה מהטבע מביאה לשימוש את מקורות הבריאה להטבת רמת החיים ולצמצום בעלויות כספיות.

 

אנרגיה ירוקה - לקוחות רבים מציבים רשתות אנרגיה פרטיות.

 

  • * בשנת 2008 הממשלה חוקקה את חוק החשמל שהוא מהפך ממשי בהפקת החשמל במדינת ישראל. כל אחד יש לו היתר לבנות רשת סולארית במקום ראוי הקיים תחת רשותו. את הרשת הוא יהיה יכול לקשר לרשת האנרגייה של חברת החשמל הציבורית ולשווק לה את החשמל העודף.
  • * מסוף שנת 2008 מתחזקת ההבנה כי ההשתמשות באנרגייה סולארית הינו הפתרון האלטרנטיבי להפרעה המהותית בעכירות המערכת האקולוגית וברמת הסביבה. הממשל והעומדים בראש המועצות דוחפים הקמת מערכות סולאריות ביתיות על גבי הגגות של הבניינים ובאתרים פתוחיםראויים.
  • * איכות הסביבה ואף רמת החיים נפגעות מההשתמשות בחומרי דלקה נוקשים . חומרי דלקה הנעשים מנפט, מגז ומפחם מלכלכים את המערכת האקולוגית וגורמים חבלה חמורה ביקום. אנרגייה סולארית מציעה רעיון של השתמשות באנרגיות המיוצרות מן הטבע ושלא פוגמות בטבע.
  • * אוצרות הטבע החשובים של האנרגייה הירוקה הינן החמה והרוחות. אלה משאבי טבע אינסופיים, זמינים וברי ביצוע אשר אינם מתומחרים בממון.
  • * באזורים רבים יש אפשרות לראות רשתות עצמאיות המייצרות ,אנרגייה סולארית לשימושים ביתיים. בעידן האחרון אף יזמים אשר בונים בניינים גבוהים המאוכלסים אנשים רבים מקימים עליהם, ליד רשתות האנרגייה המקובלות, אף רשתות המייצרות חשמל סולארי לצורך המשתכנים, להעלאת רמתהחיים ולחיסכון רב.

 

מערכות חשמל סולארי - לשימוש עצמאי ולהשתכרות

  • * מערכות חשמל סולאריות מגינות על האקולוגיה, בולמות הזדהמות האטמוספירה ומיטיבות את רמת החיים.
  • * מערכות חשמל סולארי יש בהם חיסכון כספי מהותי. מערכות אלו מקטינות את המחיר היום יומי לחברת החשמל ויש בהם גם גורם לפרנסה. כשנקים רשת אנרגייה סולארית באתר הנמצא ברשותנו, יהיה ביכולתינו לשווק את החשמל המופק לחברת החשמל ולעשות רווח כספי.
  • * שפע מערכות חשמל המיוצרות מאנרגייה מהטבע יבלום את הצורך במשאבי חיצוניים כדלק ופחם וכו' ,חומרים שאנחנו רוכשים מארצות חוץ.
  • * הקמת מערך של חשמל סולארי תפטור את הציבור מהקשרלחברת החשמל. לא ייגרם הפסד מניתוקי חשמל מתוכננות, משיבושים, ומשינויי מחירי החשמל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב