דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבותה של ההיגיינה 

מאת    [ 30/04/2011 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 2890 פעמים ]

 

חשיבות ניקיון אינה יורדת מחשיבותה מתזונה נכונה ספורט ועוד דברים אחרים הנעשים על ידינו באופן יום יומי ושוטף ולהם אנו נותנים משקל כבד מאוד.
בכל השנים האחרונות התהליך האבולוציוני של מיני טפילים וחיידקים התקדם עד מאוד וכן אנו מרגישים זאת מידי חורף בצורת שפעת וכל מיני נגיפים אחרים החוגגים עלינו, אך לא צריך לחכות עד החורף כדי להיחשף לחיידקים שחלקם אף יכולים להיות מסוכנים.
דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה מישהו שהיגיינה אינה הצד החזק שלו נכנס לשירותים אצלכם במשרד מסתגר למספר דקות ואחר כך יוצא וזאת מבלי ששטף את ידיו, איני יכול לתאר את מספר חיידקי הכולי אשר הוא מחלק לנו בעזרת ידיו וכמובן בשלב מסוים הוא נלחץ ידיים או יבוא איתכם בצורה זו או אחרת במגע ישיר, ובמקרה הטוב שהוא כן נטל את ידיו אז חיידקי  הכולי מצטברים על הידיות של הכיור והדלת, נכון זה מעגל אין סופי שלא ניתן להתחמק ממנו אבל ניתן למזער נזקים, ובנוסף מי לא מכיר את המכונה לשטיפת כוסות המהווה עם הזמן חממה לגידול והתפתחות בקטריות שלא היתה מביישת שום מעבדה מקצועית בשלב מסויים במקום לנקות את הכוסות אנו למעשה מטנפים אותם עם רובד חיידקים ישיר ממכונת שטיפה. בבתים רבים המחזיקים חיות מחמד כגון כלבים או חתולים או כל בעל חיים אחר יש השלכות. פרוות בעלי חיים לא פעם גורמת לאלרגיות להתפרץ, בעיות של קוצר נשימה, בנוסף כלבים שלפעמים מביאים איתם על עורם איזו קרצייה שלא שמנו לב אליה יכולה לגרום לנזק בלתי הפיך להזכירכם הזמר מאיר אריאל מת כתוצאה מקרצייה אשר הגיע לאוזנו וגרמה לזיהום. כל אלה ועוד סיבות מספיק טובות מדוע להשקיע בניקיון, כמובן שלא תמיד צריך להיעזר בשירותי חברת ניקיון, אבל תמיד ניתן לגשת לאתרים של חברות ניקיון ולקרוא טיפים ועצות על שיטות ניקוי, המלצות על חומרי ניקוי שונים ועוד.
מה שכן מומלץ זה מידי פעם להיעזר בשירותי חברת ניקיון לבתים ולמשרדים ובתי עסק תלוי מה כמות העובדים כדאי להעסיק חברת ניקיון על בסיס יום יומי או שבועי תלוי בתנועה במקום עצמו.
חברות ניקיון משרדים ערוכות עם כל הציוד הנדרש והחומרים לתחזוקת משרד, כך שהעובדים יכולים להיות פנויים לעבודה ולא לשטיפת הכוסות.
הכל מתחיל ונגמר בניקיון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב