דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס מכירות: ללמוד למכור קל, פשוט ומאוד מהנה! 

מאת    [ 29/04/2011 ]

מילים במאמר: 735   [ נצפה 3142 פעמים ]

אתם אוהבים או שונאים למכור? האם תהליך המכירה הוא קשה או קל עבורך, מהנה או מתסכל? האם קיים שם חשש או פחד? האם יש שם התנגדויות? האם נמאס לך לעסוק בלשכנע, או להרגיש שהלקוח עושה לך טובה שהוא מקשיב? האם יש לך מושג כמה כסף הולך אצלך לאיבוד כל חודש בגלל שמעולם לא למדת ללמכור?

אני אוהב למכור. בתהליך המכירה שלי אין שום חשש, פחד או התנגדות. אם לא די בזה, הלקוחות שלי אוהבים שאני מוכר להם! ואם לא די גם בזה, אז הם אפילו משלמים לי באהבה, ממש כך. כלומר, לא יהיה מפתיע לראות על השיקים שאני מקבל "שלמו לפקודת רובי שטיינר את הסך של....באהבה". מדהים לא?

יש לי עבורך שתי בשורות: הראשונה, ממש לא נולדתי כזה. למדתי להשתנות. השניה, כל מה שאפשרי עבורי, אפשרי גם עבורך ויותר. בתנאי, שגם אצלך יש מוכנות ללמוד.

כן, יש עבורך דרך למכור קל, פשוט ומאוד מאוד מהנה ואם יש אצלך מוכנות ללמוד, אשמח ללמד אותך. יש אפשרות שהסדנה תאפשר לך לגלות את מה שאני גיליתי, שמדובר באחד מפרקי הלימוד החשובים בחייך.

הנה מקצת מתוך משובי המשתתפים:
ללי אושר, אשת מכירות, בית השקעות: "אני רוצה להודות לך על החוויה הנפלאה והלימוד המשמעותי בסדנה שלך. זה אמנם היה רק אתמול אך אני מבחינה בשינוי באופן מיידי. אני רוצה לשתף אותך בכך שכבר היום במסגרת העיסוק שלי חשתי אחרת כלפי הלקוחות, כלפי עצמי וכלפי העשייה שלי. נקודת המוצא שלי היתה שונה לחלוטין.

כל ההתנהלות שלי היתה רפויה ונעימה, ללא כל מאמץ או מאבק, אלא הקשבה לאדם שמולי ולצורך אותו הוא מבטא, ובהשתדלות שלי לתת לו מענה מספק. זה מדהים אותי עד כמה זה פשוט, נאמן לעולם הערכים שלי ועושה טוב לי, ולסביבתי".

תודה על החוויה המשמעותית הזו שמסתמנת כמכוננת ומאחלת שאחיה באופן הזה בכל הרבדים בחיי. מברכת על העשייה שלך שתורמת לטוב להתגלות".

אריק קלפון, מנהל פרויקטים, חב' צקלון: "מה שלמדתי על המכירות שינה את התפיסה שלי בענין הזה לגמרי! תמיד איש מכירות נראה לי משהו מאוס ודוחה. האמנתי גם שכדי למכור צריך להתאמץ ולחרוק שיניים. בתהליך הלימוד הבנתי שמכירה היא בסך הכל מתן מענה לצורך.

הבנתי שבעצם המטרה של כל עסק היא לפתור למישהו בעיה. הבנתי לראשונה מה המוצר שהחברה שלי קונה ועל מה היא משלמת ואת החשיבות של ערכים והוספת ערך. למדתי לשאול שאלות ולהקשיב הקשבה אמיתית לזה שממולי. למדתי למכור ללא שום צורך בשכנוע מצידי. אני מתרגל זאת ביום יום ומרגיש את העצמה של המכירה, מתוך גישה חדשה".

סיגל קוטלר, מתווכת נדלן, עצמאית: "ציידת אותי בכלים נוספים בארגז כלי מיומנויות המכירה שלי. אני יוצאת מחוזקת והרבה יותר בטוחה. תודה לך על כך! הדבר החשוב ביותר שלמדתי הוא שאילת השאלות שהיה מרתק, וכך גם התהליך והדיאלוג שהשאלות הללו מאפשרות. אין לי ספק שמיומנות זו מאפשרת לי לבוא ממקום אחר לנושא המכירות".

מכירה היא אחת המיומנויות החשובות שיש. היא מתקיימת לא רק מול לקוחות, אלא גם מול בני הזוג והילדים. היכולת ללמוד למכור בהנאה, השלכותיה הן הרבה מעבר לתחום העסקי.

לפני שנים אחדות הזדמן לי להכיר אישית ולהשתתף בסדנה של מייקל אוליבר, מחבר הספר "אמנות המכירה הטבעית". אני חייב להודות שהספר לא עשה לי כלום, אבל המפגש איתו היה בעבורי "וואו" ענק. 

קורס מכירות זה היה בעבורי נקודת תפנית, ציון דרך, שינוי של 180 מעלות בגישתי לתחום המכירות. מהסתייגות, פחד, הימנעות להתאהבות. נכון, התאהבתי בתחום המכירות. התוצאות שלי נסקו בהתאם. אני מאמין שזה גם מה שיקרה אצלך.

למי הדרכת מכירות מיועדת?
לעצמאים ובעלי עסקים, למנהלים ואנשי מכירות המבקשים לשכלל את כישורי המכירה שלהם.

מה סדנת המכירות תאפשר לך?
ללמוד כיצד למכור בקלות ובהנאה, ללא שום חשש וללא התנגדות
ללמוד ולהבין לעומק מה המוצר שלך, ועל מה הלקוח משלם
ללמוד לפתח גישה שירותית, איך לאתר צרכים ואיך לתת להם מענה
ללמוד כיצד להוסיף ערך ללקוחותיך כך שירצו לקנות רק ממך
ללמוד להקשיב וללמוד לשאול שאלות
ללמוד איך לגרום ללקוח למכור לעצמו את המוצר או השרות שלך
ללמוד לנסח מחדש את מטרת העסק שלך
ללמוד ולתרגל הקשבה אפקטיבית
ללמוד איך להפסיק לחלוטין לעסוק בלשכנע, בעסקים בפרט ובחיים בכלל
ללמוד ולהבין על מה באמת הלקוחות משלמים לך ועל מה יהיו מוכנים לשלם לך הרבה יותר
לצאת בתחושה שההשקעה שלך במפגש הלימוד היא קטנה ושולית לעומת הערך שהפקת ממנו

"למכור ללא חשש והתנגדות" הוא קורס מכירות חווייתי, שבצידו תהליך לימוד מואץ. 5 שעות המאפשרות לך ללמוד, להתנסות, ולתרגל איך לקיים תהליכי מכירות בהנאה, ללא פחד, חשש והתנגדות. אני מאמין שהסדנה תהיה עבורך נקודת תפנית משמעותית ביחס שלך לנושא המכירות, וכך גם בתוצאות שלך בתחום.

מידע נוסף ורישום בקישור כאן.

 

רובי שטיינר, אימון עסקיקורס מכירות, הדרכת מכירות, לתוצאות יוצאות דופן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב