דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לונדון, מחוז קנזינגטון 

מאת    [ 29/04/2011 ]

מילים במאמר: 348   [ נצפה 3015 פעמים ]

כל מי שמגיע לעיר לונדון מקווה לראות ולחוות כמה שיותר אתרים ואטרקציות במשך שהותו בעיר לונדון. שכונת קנזינגטון הנמצאת במערב העיר לונדון מהווה חלק מהרובע המלכותי המפורסם. השכונה מאופיינת באוכלוסייתה העמידה ובגווניה השונים המבדילים אותה משאר השכונות של העיר לונדון. שכונת קנזינגטון ידועה בזכות מוסדי התרבות והציבור הרבים שבה אך עבור מטיילים בעיר לונדון ידועה השכונה במיוחד בזכות שדרת החנויות המפורסמת שבמרכזה.

העיר לונדון היא יעד מעודף למטיילים מכל העולם ואחת השכונות המושכות אליהן תיירים היא שכונת קנזינגטון. הרחוב הראשי של השכונה במרכז לונדון הקרוי בשפת המקום "Kensington High Street" מלא בחנויות שונות ומגוונות, בתי קפה ומסעדות והוא אחד מייעדי התיירות בעיר לונדון שאסור לפספס במיוחד לאותם מטיילים ומטיילות המחפשים לעשות קניות בעיר לונדון.

כל בריטניה ידועה בזכות הטירות הענקיות והמפורסמות המפוזרות בכל עבר. אחד הטירות המפורסמות ביותר באנגליה ובלונדון בפרט היא טירת קנזינגטון. הטירה הידועה של העיר לונדון היתה בעבר ביתה של דיאנה הנסיכה של וויילס ועד היום בטירה ניתן לראות חפצים, מייצגים ותערוכות המוקדשות לנסיכה. מסביב לטירה נמצאים גני קנזינגטון אולי המופלאים השמורים בקפידה והם חלקת גן עדן ממש לא רחוק ממרכז העיר לונדון.

עוד אחד מאותם אטרקציות מומלצות שמטיילים בעיר לונדון ובשכונת קנזינגטון בפרט אוהבים לבקר הוא בניין "Queen's Tower". הבניין הגבוה ביותר באזור אשר הוא העדות היחידה שנשארה מזמן המלכות הקיסרית ועוצב ע"י תומס קולקט בשנת 1887 הוא כיום אטרקציה תיירותית בעיר לונדון המושכת אליה אלפי בני אדם בכל חודש. בבניין שוכנים הפעמונים שניתנו כמתנה לנסיך מווילס עוד בשנת 1892.

עוד אחת מהאטרקציות המוצלחות של השכונה ושל העיר לונדון בכלל הוא מוזיאון הטבע הידוע והמפואר. עם שלל התערוכות המתחלפות שבו ותערוכות הבית זה אחד המוזיאונים המוצלחים בלונדון ותמיד הוא מחדש ומפתיע. המוזיאון מציע חוויה של טבע ולמידה לכל המשפחה. אל תשכחו את תערוכת הדינוזאורים שבו שהיא אחת האטרקציות המומלצות במוזיאון.

בעיר לונדון ובשכונת קנזינגטון בפרט מטיילים המגיעים לעיר לונדון לטיול יומי או חודשי יכולים לראות, לחוש ולחוות עוד עשרות אטרקציות, פעילויות, בניינים היסטוריים ועוד בשכונה ובעיר לונדון בכלל.

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט - אלון מורדכי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב