דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהנדס מומחה לבדק בית 

מאת    [ 29/04/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2431 פעמים ]

מהנדס מומחה לבדק בית הינו איש מקצוע שתפקידו לערוך בדיקות מקיפות ויסודיות לדירה על מנת לתת הערכת מצב אובייקטיבית לרוכשים הפוטנציאליים- מהנדס מומחה לבדק בית יבדוק פרמטרים רבים הקשורים למצב הבית ואיכות הבנייה, ולהן השלכות כלכליות ובטיחותיות ארוכות טווח וחשובות לאין ערוך: איכות חומרי הבניה, בניה לפי התקנים, מצב הצנרת, נזילות, דליפות מן הגג, מצב רמת הבטיחות של הבניה, איכות בניית האמבטיות והכיורים ועוד. הבדיקות אותן מבצע מהנדס מומחה לבדק בית הינן קריטיות ולא ניתן לבצע אותם בלי מכשור מתקדם למדידות וידע של מהנדס מומחה לבדק ביתהמתמחה בנושא. אל תטעו לחשוב שמספיק מבט בוחן שלכם בתור קונים פוטנציאליים על מנת לוודא את איכות הבנייה ומצב הבית, רבים מן הליקויים המתגלים בעת תהליך של בדק בית מקצועי אינם גלויים לעין ולא היו יכולים להימצא בשום צורה אחרת. בנוסף, למהנדס מומחה לבדק ביתיש את הפרספקטיבה, הניסיון והמקצועיות להעריך את חומרת הליקויים, ולתת הערכה אמינה של עלות והיקף התיקונים במידת הצורך, על מנת שתוכלו להתמקח בצורה יעילה עם הקבלן או עם המוכרים של הבית, או להחליט לא לרכושו.

למה להשתמש בשירותים של מהנדס מומחה לבדק בית?

לא ניתן להגזים בחשיבות ביצוע בדק בית מקצועי על ידי מהנדס מומחה לבדק בית, בדיקה מקצועית הינה הכרחית ואי ביצועה או זלזול בחשיבותה עלול לעלות לכם בעשרות אלפי שקלים ובזמן יקר שתבזבזו על תביעות, ויכוחים, עורכי דין, הוצאות, ואף לעיתים הליקויים הינם בטיחותיים ועלולים לעלות בבריאותכם ואולי אף בחייכם !  מהנדס מומחה לבדק בית בודק לעומק את איכות הבניה, עמידה בתקנים,עמידותו בפני רטיבות, לחות ונזקים נוספים הנגרמים כתוצאה ממזג האוויר.

אל תטעו לחשוב שבדיקה שלכם הינה מספיקה- אמנם ליקויים רבים ניתן לראות גם בלי שימוש במכשירים או בעזרת בדיקה מעמיקה, כמו עובש, פטריות, נזילות מסוימות , רצפות שבורות, ועוד, אך בדק בית מקצועי של מהנדס מומחה לבדק ביתייתן לכם הערכה אמינה יותר ומקצועית הרבה יותר של חומרת המצב, השלכותיו, נזקים נוספים שעלולים לצוץ בעקבותיו, ועלויות מוערכות על סמך ניסיונו הרב. מהנדס מומחה לבדק ביתהינו מומחה אובייקטיבי ואין לו אינטרס לו לצד שלכם ולא לצד של הקבלן או מוכר הבית, כך שתוכלו לסמוך עליו שהערכתו תהיה ישרה ואמינה. בנוסף, ליקויים רבים וחמורים אינם גלויים לעין ולא ניתן לאתר אותם ללא שימוש במכשירים מתקדמים ובידע של מהנדס מומחה לבדק בית.

איך לבחור מהנדס מומחה לבדק בית?

כשאתם מחפשים מהנדס מומחה לבדק בית, ודאו כי אתם בוחרים באיש מקצוע מוסמך, אמין וישר. בדקו את המוניטין שלו באמצעות התייעצות עם חברים ועם לקוחות עבר, ודאו כי הוא משתמש בכל המכשירים החדישים והמדויקים ביותר, ועושה רושם של אדם יסודי, מקצועי ואמין.

בהצלחה.

חברת בדק בית פריזמה מספקת שירותי איתור ובדיקת ליקויי בניה, מידע אודות אפשרויות הטיפול בליקויים וכן ייעוץ והכוונה לגבי אחריות הקבלנים בנושא ליקויי הבנייה. כל המומחים אשר מועסקים בחברת פריזמה הם בעלי ניסיון רב שנים בתחום שבו הם מתמחים – ומשמשים כעדים מומחים בעת הצורך. בבית משפט

www.prizma-peles.com  טל. 1-700-706-001

 

בדק בית פריזמה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב