דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדנאות בישול 

מאת    [ 28/04/2011 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2700 פעמים ]

תרבות הפנאי ההולכת וגדל בחברה המערבית הביאה עמה שלל בשורות בתחום הבישול והקונדיטוריה.  סדנאות בישול הפכו לשם דבר עבור ימי הולדות, מסיבות רווקות, ימי נישואים ואירועים  חברתיים כאלו ואחרים. אך הגבול לא נעצר שם וגם בתי עסק וחברות אימצו את סדנאות בישול לגיבוש עובדים ולפיתוח צוות. עשייה ושיתוף פעולה במטבח משולים לעובדת צוות בארגון.

 

בעבר אדם שרצה לשכלל את יכולות הבישול שלו או שהיה נצמד לסבתא לקבל מתוכנים וטיפים או שהיה מתחייב ללימודי בישול  באחד מהמוסדות העוסקים בתחום. מי שרצה ללמוד קורס בישול היה צריך להקדיש מזמנו איזו שנה או שנתיים. אנשים רבים שלא מעוניינים להפוך את נושא הבישול למקצוע אבל רוצים ללמוד דבר או שניים על סודות הבישול והגשת האוכל יכולים למצוא עניין רב בסדנאות בישול.  אוכל הוא דבר מרכזי בחיינו. אנחנו סובבים לא מעט סביב הנושא: מה נאכל בבוקר, מה נאכל בצהריים, איפה נאכל ועוד. כמו כן, רובנו אוהבים לארח חברים בביתנו אבל מה קורה כשאנו לא יודעים לבשל או שהאוכל אמנם טעים אבל נראה על הפנים. סדנאות הבישול נועדו לענות על הצורך של אלו שאוהבים לבל אך היו רוצים להשתפר בנושא או להעשיר את הידע שלהם בתחום מסויים בבישול.

סדנאות הבישול הן מגוונות מסדנאות לקבוצות גדולות ועד סדנאות אינטימיות. כמו כן הגיוון מתבטא בבחירת המטבח: סדנת בישול למטבח האיטלקי, סדנת בישול של המטבח האסייתאי, אוכל גורמה או לא גורמה ועוד, סדנאות שוקולד, סדנאות בשר כמו גם סדנאות לבישול בריא, סדנאות ללא גלוטן במיוחד לחולי צלייק ועוד.

הכנת בשר הינה דבר מורכב. קל להרוס את הבשר ללא מאמץ רב. הרבה פעמים אנו מפנטזים על איזה סטייק ובסוף מקבלים איזה סוליה בלתי אכילה. צריך מיומנות כדי שהבשר לא יהיה רק מדיי או קשה מדיי. 

 

הסדנאות נערכות בדרך כלל בבית הפרטי של השף. המטבח הפרטי מצויד בכל האביזרים הנדרשים. כמו כן יש מספיק מקום ומרחב לקבוצה לבשל. בסדנאות יש דגש פעמים רבות על הגשת האוכל והמראה שלו שכן אין זה מספיק שהאוכל יפה וטעים, המראה שלו צריך לגרות את בלוטות התאבון. חלק מסודות הבישול הם המראה של האוכל. יתר על כן, לא רק המראה אלא גם צורת ההגשה. באילו כלים מגישים את האוכל, אילו קישוטים ניתן להוסיף כדי לשוות מראה איכותי ומושקע יותר, כל זאת לומדים בסדנאות הבישול. הבעיה העיקרית היא לבחור איזו סדנה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב