דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת שולחן אוכל מעוצב 

מאת    [ 28/04/2011 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 3341 פעמים ]

בחירת רהיט היא הרבה פעמים תהליך בו מעורבת במידה רבה הנוסטלגיה-אנו חוזרים -לא תמיד במודע-אל עברנו הרחוק והקרוב ולרהיטים שליוו תקופות שונות בחיינו לא תמיד אנו זוכרים את הקווים והמראה של פריטים אלו, אך כמעט תמיד נזכור מה עשינו בהם ועם מי!

בסולם הנוסטלגיה ממוקם בכבוד שולחן האוכל-זהו רהיט חשוב בכל בית ומהווה מרכז של חיי המשפחה ובמה לאירועים רבים-חגים,ימי הולדת וסתם ארוחות האוספות את כל בני הבית לשעה קלה של ביחד.

אך למרות שהבחירה בשולחן אוכל מעוצב צריכה להתחשב בכל אותם גורמים אמוציונאליים - בדרך כלל אנו מעדיפים ונותנים קדימות לשיקולים פרקטיים-מדוע?

נדמה לנו ששורה של דרישות שונות ומשונות צריכות להתמלא לפני שנוכל להתפנות למראה שולחן האוכל ולתכונות ההופכות אותו מסתם רהיט לשולחן אוכל מעוצב - שולחן האוכל המיוחד שלנו!

אחת הדרישות התכופות ביותר היא ששולחן האוכל יפתח. לכאורה דרישה הגיונית-אך האמנם? היום בעידן החללים הפתוחים ניתן למקם בפינת האוכל שולחן אוכל מעוצב גדול ומרווח-

מדוע לרכוש שולחן אוכל קטן שעלול ללכת לאיבוד בחלל? שולחן אוכל מעוצב גדול ימלא ויקשט את החלל  וסביבו יוכלו לשבת בכל עת כ-12 אנשים וזה בדרך כלל מספיק ליום יום וגם לארוחות שבת. לאותם מקרים בהם נרצה להושיב יותר אנשים אל שולחן האוכל -עדיף כבר לצרף את שולחן המטבח או שולחן מתקפל וקל שנשמר בצד -צריך רק שגובהו יהיה כגובה שולחן האוכל המעוצב. יש יתרון נוסף לצירוף שולחן-ניתן להוסיפו גם בזוית לשולחן האוכל הקיים -דבר שאינו מתאפשר בשולחן אוכל מעוצב נפתח רגיל.

בנוסף-מאחר ושולחן האוכל גדול בדרך כלל מהצרכים המשפחתיים היומיומיים-ניתן לערוך על חלק ממנו דקורציה קבועה ומעניינת של פרחים וכלים עם פירות וכן הלאה וכך להוסיף עיצוב ויופי לפינה זו.

רבים מתלבטים לגבי החומר ממנו צריך להיות עשוי שולחן אוכל מעוצב שיאריך ימים, ומחפשים שולחנות אוכל מלוטשים ובעלי מראה לא-טבעי מתוך מחשבה פרקטית, אך דווקא העץ המלא במראהו הטבעי הוא מתאים יותר שכן העץ הוא חומר שהזמן החולף מייפה, וגם אם יהיו עליו סימנים ואפילו פגמים -ומן הסתם כל שולחן אוכל  "יזכה" בכאלו-הם לא יבלטו ויכערו כמו על משטחים אחרים, אלא דווקא ישפרו ויעדנו את מראהו.

ניתן אם כן להמליץ שכאשר נצא לחפש את שולחן אוכל מעוצב משלנו, ניתן ללב להוביל ונבחר בשולחן אוכל מעץ מלא, שימצא חן בעינינו ויתרום לביתנו ערכים של יופי וחן עיצובי.

מכל הדגמים של שולחנות אוכל מעוצבים האפשריים, מתבלט לטובה שולחן האבירים-שולחנות אוכל מעוצבים שלהם רגליים הממוקמות באמצע הפלטה ולא בפינותיה, ובמשפחת שולחנות אוכל מעץ אלו יש יתרונות רבים לשולחנות אבירים המגיעים מאסיה. בחנויות המתמחות בריהוט אסייתי עתיק ועכשווי, ניתן להזמין שולחנות אבירים בכל גודל וכל גימור ובמבחר של רגליים מרכזיות .שולחנות אבירים אלו עשויים מעץ טיק ישן ועוד עצים משובחים ששימשו בעבר למטרות שונות של בניה ובכך הם חוסכים בחומר גלם יקר זה. עץ הטיק הוא עץ יפה מאוד ולו גוון זהוב עשיר ומרקם עדין ההופכים את שולחנות האבירים  האלו למרהיבים במיוחד. בחירה בשולחן אבירים היא אם כן שילוב מנצח של יופי, ייחוד וגם נוחות-כי הרגליים המרכזיות מאפשרות למקם סביבו מספר מקסימלי של כסאות ללא בזבוז המקום של רגליים פינתיות, כמו כן בגלל עיצובו המיוחד-פלטה מסיבית בקווים נקיים ורגליים בעיצוב מעניין-משתלבים שולחנות האבירים מהודו בכל עיצוב אותו תבחרו לביתכם-וכמובן יביאו איתם את החמימות והסגנון של העץ המלא! כמו כן נפוץ כעת השימוש בסוג מיוחד של שולחנות אוכל מעוצבים - שולחנות אוכל מעץ עתיק של סירות! סירות עתיקות אלו נאספות בסין ומהעצים המיוחדים שלהן, המצטיינים בחוזק ובגוון בהיר ייחודי, מכינים שולחנות אוכל מעוצבים בהם ניכרים סימנים מיוחדים שהותירו מי הים, הרוח והזמן. שולחנות אוכל מעוצבים מעצי סירות, משתלבים נפלא בכל סגנון עיצוב מהמודרני ועד האקלקטי, ומוסיפים אווירה חמימה וכפרית בבית. עוד אופציה טובה לשולחן אוכל מעוצב, היא שולחן אוכל עתיק, שקנייתו תבטיח שהוספתם לביתכם שולחן יחידי- שלכם בלבד!

 

marcopolo | מרקופולו


הצטרפו אלינו בפייסבוק http://www.facebook.com/marcopolo.design




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב