דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיים הם קומדיה - בהזמנה לצפייה מיידית 

מאת    [ 27/04/2011 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2267 פעמים ]

אין כל ספק, כי הדבר החשוב ביותר בשירותי VOD איכותיים הם מגוון של סרטים וסדרות. בסופו של דבר, היתרון המרכזי של VOD על פני ערוצי טלוויזיה אחרים, הוא העובדה שניתן לצרוך תכנים רבים בכל שעה הנוחה לנו. אך לעומת שירותי VOD מצומצמים אליהם היינו רגילים בחודשים הראשונים של כניסת השירות לארץ, כיום ניתן לראות יישור קו אותו ביצעו חברות התקשורת עם מדינות מתקדמות כמו ארצות הברית או בריטניה במהלכו מגיעים תכנים חדשים ל- VODבתדירות גבוהה במיוחד. אחד הז'אנרים הבולטים, בהם ניתן לראות את השינוי הזה הוא סדרות הקומדיה.

 

אז אילו סדרות קומיות חדשות מחכות לנו ב- VOD?

חלק מאותן סדרות קומדיה חדשות ב- VODמגיע אלינו כמובן מחו"ל, וחלקן אף משודרות ב-yes באיכות HD. בין היתר ניתן למצוא ב- VO של יס את "אנשי המסיבות" המוצלחת, את "טרייסי אולמן" וכמובן את "רוק 30" עטורת הפרסים. זמינותן של סדרות מחו"ל אשר מגיעות ליס מבטאת את הקשר ההדוק בין ישראל לבין שאר המדינות המפותחות, כאשר נדמה שבתחום הטלוויזיה הוא אף בולט יותר. הישראלים צופים בסדרות מחו"ל כמעט באותו זמן בו צופים בהן האמריקאים או הבריטים, הרבה הודות למוצרי ה- VOD השונים. בנוסף, גם העובדה שאותן סדרות קומדיה ב- VOD משודרות באיכות  VOD עוזרת בהנאה מהמוצר.

 

גם הישראלים עוברים ל-HD

כל מי שכבר מחזיק במסך HD יודע עד כמה זה קשה לחזור אחורה לצפייה הרגילה, וכאשר הקומדיות המגיעות מחו"ל משודרות באיכות הגבוהה ביותר קל מאוד להתמכר אליהן. אך היתרונות של ה- VOD לא נגמרים רק בזמינות הקומדיות מחו"ל או בעובדה שהן משודרות ב-HD. ניתן למצוא גם הרבה מאוד תכנים ישראליים מוצלחים ב-VOD, ואם ניקח את ה- VOD של יס לדוגמא נמצא שם סדרות כמו "המשרד",  "אבודים באפריקה", "בלו נטלי" או "טקסי דרייבר" – אשר רובן הפקות מקור של יס וחלקן מופיעות ב- VOD כערך מוסף. כמובן שגם בתכנים הישראלים ניתן למצוא סדרות ב-HD ("המשרד" היא הקומדיה הבולטת ביניהן), מה שעוזר ללקוחות יס ליישר קו עם טכנולוגיית השידור המתקדמת בעולם.

 

לא שוכחים את הילדים

לסיכום, סדרות קומדיה חדשות ב- VOD הן חלק בלתי נפרד מחייו של כל לקוח של חברת שירותי טלוויזיה. הזמינות, התדירות, נוחות השימוש ואיכות השידורים המוצעים כיום לכל צרכן הם הרבה יותר מאשר הממוצע בעולם, וניתן להצביע על הלקוחות הישראלים כמתקדמים יותר מהרבה מדינות אחרות. אולי זה קשור לאופי שלנו כצרכני טכנולוגיה או אולי מדובר בהיבט בתרבות, אך אין ספק, שהעובדה כי ניתן להזמין לצפייה קומדיות חדשות בכל שעה שנרצה הופכת את שעות הפנאי שלנו לאיכותיות ומהנות הרבה יותר מבעבר.

עוד חשוב לזכור, כי VOD עונה על צרכים של כל בני המשפחה, ויכול להיות פתרון מושלם עבור ילדים ובני נוער. גם בתחום הקומדיות החדשות, ניתן למצוא סדרות אשר עונות לתחומי העניין של פלח גילאים מסוים, וחלוקה נוחה של הסדרות הללו כבר בתפריטי הגישה ב- VODמקלה עוד יותר את השימוש במוצר ובשירות.

compulist1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב