דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברוכים הבאים אל ערוץ הילדים V.O.D 

מאת    [ 27/04/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 3909 פעמים ]

 

עבור הצעירים שבינינו, ערוץ הילדים V.O.D הוא חלק בלתי נפרד מתפריט הצפייה היומי. באופן כללי, תכנים לילדים ב-VOD הפכו למוצר נחשק מאוד, משום שהם מאפשרים לכל ילד לראות את הסדרות והסרטים שהוא אוהב בכל שעה. אם בעבר נאלצנו להתאים את עצמנו לשעות השידור של תכני הילדים בטלוויזיה, הרי שכיום ערוץ הילדים V.O.D זמין 24 שעות ומתעדכן תדיר בתכנים חדשים כמעט ללא הפסקה. בנוסף, ערוץ הילדים V.O.D נוח גם להורים, משום שהם יכולים לתכנן טוב יותר את הצפייה של ילדיהם בטלוויזיה.

 

מה מציע עולם הילדים של ה-VOD?

ערוץ הילדים V.O.D ביס, למשל, יכול להירכש כחלק מחבילת תכנים רחבה יותר, וכך נהנים ממנה כל בני המשפחה. אם ההורים רוצים, ישנה אפשרות להזמין דרך שירותי VOD סדרות או סרטים ספציפיים, וכך ליהנות מהם יחד עם הילדים. לעומת זאת, אם מעוניינים, ניתן גם לתאם עם הילד את הצפייה בסדרה האהובה עליו ב-VOD ללא צורך בהיערכות מוקדמת. גם העובדה, שרבים מתכני ערוץ הילדים V.O.D, משודרים באיכות HD, מוסיפה להנאה ומנצלת בצורה אידיאלית את רוב מסכי הטלוויזיה בבתים. מגמה זו, של מעבר לצריכת סרטים וסדרות לילדים דרך שירותי VOD, היא אינה חדשה בעולם, אך נדמה כי בחודשים האחרונים היא תפסה תאוצה של ממש בישראל.

 

השינוי: הודות לטכנולוגיה

בין אם זה בגלל השיפור בתשתיות הטכנולוגיות, ובעיקר בשירותי האינטרנט והרשת או בין אם זה בגלל תודעת צרכנים רחבה יותר, אין ספק כי ערוץ הילדים V.O.D הוא מהפכה של ממש. למעשה, ניתן להגדיל ולומר, כי הילדים מנצלים טוב יותר את שירות ה-VOD מאשר המבוגרים. בעוד האחרונים צריכים להתרגל לחוויית צפייה חדשה, הילדים כבר רגילים לראות מה שהם רוצים מתי שהם רוצים בעקבות השימוש באינטרנט. מההיבט הזה, ערוץ הילדים V.O.D של יס מיישר קו עם הדרישות של הלקוחות בצורה אופטימאלית. בעתיד הקרוב נוכל לראות עוד ועוד זליגת תכנים חדשים לשירותי VOD בארץ, ואף לכוון טוב יותר את הסדרות והסרטים בהם אנחנו רוצים שהילדים שלנו יצפו. לא מדובר בתהליך של מה בכך, אלא בשנים רבות של התפתחות אמצעי התקשורת השונים.

 

 

 

המבוגרים מקנאים בילדים

למי שלא מכיר, די אם נזכיר מספר סדרות המשודרות ב-VOD של yes, לדוגמא על מנת להבין במה מדובר: ג'ונאס, האנה מונטנה, לילו וסטיץ', וכמובן מועדון החברים של מיקי מאוס הקלאסי הם רק חלק מהדוגמאות. גם אם עברתם את הגיל בו השמות הללו מדברים אליכם, נסו להזכיר אותם ליד הדור הצעיר על מנת להבין את המשמעות. נהוג לומר שהילדים של היום הם לא הילדים של הפעם, אך אם בעבר משפט זה היה נאמר בטון נוסטלגי, הרי שכיום הוא נאמר בטון מקנא.

 

חוויה משפחתית

שירותי VOD ימשיכו בשנים הקרובות להתפתח, וביניהם גם ערוץ הילדים V.O.D אשר יהפוך לזמין, משוכלל, מפותח ואיכותי יותר. במילים אחרות, VOD הוא לא רק נוח יותר, אלא גם דרך חינוכית, בה הילדים יכולים לצרוך תכנים תחת פיקוח של הוריהם, ואפילו אפשרות לצפייה משותפת אשר לא הייתה זמינה כך בעבר.

 

compulist1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב