דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרכזיות מרוחקות 

מאת    [ 27/04/2011 ]

מילים במאמר: 525   [ נצפה 2061 פעמים ]

מרכזיות מרוחקות - רקע

עלויות הפעלת מערכי הטלפונים, זמני ההמתנה הארוכים שצריך לחכות ואי הנוחות שבתפעול מערכות טלפוניות גדולות גורם לאנשים רבים, לקוחות ובעלי עסקים כאחד, לסלוד מקבלת שירות טלפוני. כתוצאה מכך, חלק מהלקוחות בוחרים שלא להתקשר אלא לשלוח מייל, ובמקרים קיצוניים פשוט להתקשר ולהתלונן ברדיו, בתקווה שכך אולי יצליחו לתפוס את בעל העסק מהר יותר. כך עלה הצורך ליצור מערכות טלפוניות יעילות יותר, זולות יותר, חכמות יותר אשר מקלות עליך, מקלות על הלקוח , מקלות על העובדים ובעצם הופכות את כל העסק ליעיל יותר. מערכות אלו נקראות מרכזיות מרוחקות.  

מרכזיות מרוחקות - מה זה -

דמיינו לכם מרכזייה, בדומה למרכזיה שאתם רואים בכל משרד מודרני, רק שבמקום קו טלפון או שלוחה טלפונית נציג החברה שלכם צמוד למחשב והמרכזייה היא בעצם וירטואלית, ומבוססת על טכנולוגיית IP , כמו בתוכנת סקייפ. מרכזיה כזו בעצם משחררת אתכם מכמה מגבלות - ראשית, אתם לא חייבים לשלם לחברות הענק. שנית, שיחת טלפון הנערכת על בסיס תוכנת מחשב מאפשרת לכם לסנכרן את השיחה עם כל תוכנה או יישום אחר. לדוגמה , תארו לעצמכם שברגע שלקוח עולה לשיחה עם נציג, עולה מולו דף הלקוח שלו, עם היסטוריית קנייה, דירוגי לקוח ועוד. מרכזיות מרוחקות כאלו למעשה יושבות רחוק, על שרת כלשהו, ולכן יכולות להיות ממקומות למעשה בכל מקום בעולם.

מרכזיות מרוחקות - איך זה עובד -

מרכזיות מרוחקות למעשה עובדות כאמור על טכנולוגיית IP , שהיא הבסיס לכל תוכנות שיחות הטלפון באינטרנט. מרכזיות מרוחקות מכילות בתוכן מרכיבים אשר מוסיפים אלמנטים מסוימים לשיחת הטלפון - אפשרויות שיתוף עם תוכנות אחרות, יישומים שונים אשר דרושים בזמן השיחה, ועוד. מרכזיות מרוחקות למעשה יכולות לפעול בכל מקום בעולם מול לקוח מכל מקום בעולם שכן מרכזיות מרוחקות אינן תלויות מקום , וכל מה שצריך על מנת להפעיל שירותי טלפון מבוססי מרכזיות מרוחקות הוא קו אינטרנט. וזה הכול .

מרכזיות מרוחקות - זה טוב לעסק קטן ?

כן, מרכזיות מרוחקות יכולות לחסוך המון גם לעסק קטן. נניח שאתם הבעלים של כלבו בינוני, ועכשיו אתם מאפשרים ללקוחות שלכם להתקשר ולתת לכם משוב על העבודה, להתלונן, לשבח או לעשות פעולות בטלפון. עכשיו דמיינו שאתם יכולים למעשה לראות נתוני שיחה בזמן אמת - כמה שיחות קיבל הנציג שענה - כמה פעמים ברצף התקשר הלקוח שעכשיו עלה לשיחה - כמה זמן אורכת כל שיחה בממוצע? את כל המידע הזה תוכלו לגלות בקלות בעזרת מרכזיות מרוחקות אשר יעברו בסנכרון עם תוכנות מחשב, ולכם כמנהלים או כבעלי עסק יהיה גישה אליהן כל הזמן. מחזיקים סניף קטן של עסק הפועל בכמה מדינות - חישבו לרגע על החיסכון האדיר בתשלומים אם תכניסו מרכזיות מרוחקות.  

מרכזיות מרוחקות - זה טוב לחברות גדולות ?

מרכזיות מרוחקות טובות אף יותר לחברות גדולות. מרכזיות מרוחקות מורידות את עלויות ההוצאות על תקשורת באופן משמעותי, מאפשרת מעקב ומחקר על ההתקשרות הבין ארגונית ועל התקשורת עם הלקוחות. חברות גדולות רבות כבר רכשו מזמן מרכזיות מרוחקות שהפכו למרכיב מרכזי בעסק שלהן.  

מרכזיות מרוחקות - ואם אני לא ליד המחשב ?

אין למעשה שום צורך להיות ליד המחשב במשרד על מנת להפעיל מרכזיות מרוחקות. למעשה, כל מה שתצטרכו הוא קו אינטרנט מהיר, כך שאתם יכולים להיות רגועים בבית מלון בתאילנד ולפקח על נציגי השירות שלכם במוקד השירות בתל אביב, ניו יורק, או בנגקוק. כל זאת מתאפשר בעזרת מרכזיות מרוחקות .  

מרכזייה וירטואלית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב