דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השתלת שיער לנשים 

מאת    [ 27/04/2011 ]

מילים במאמר: 492   [ נצפה 3706 פעמים ]

כיום ניתן לומר בביטחון שהשתלת שיער הפכה להיות דבר מוכר, מוכח ובטוח. השתלת שיער לנשים היא צורך לא פחות גדול מהשתלת שיער לגברים: עבור האחרונים התקרחות - למרות חוסר הנוחות הרבה - היא דבר לגיטימי. עבור נשים הרבה פחות. אלו שמאבדות את שיער ראשן מרגישות פחות מושכות ונשיות, מה שפוגע מאוד בדימוי העצמי שלהן.

נשירת שיער אצל נשים

גם אם נדמה שמדובר ב'מחלה' גברית לכל דבר, נשים רבות סובלות מנשירה גם הן. יש להבדיל בין שני סוגים שונים של נשירת שיער אצל נשים:


    • נשירת שיער מכל הראש, כולל החלק האחורי של הקרקפת – 'האזור התורם'
    • נשירת שיער פרונטלית – נשירה שמתרחשת רק בחלק הקדמי של הראש

במקרה של נשירת שיער פרונטלית, השתלת שיער היא הפיתרון הטוב ביותר – אם בעזרת ניתוח כירורגי, ניתוח לייזר או טיפול בשיטה החדשה (F.U.E). במקרים של נשירת שיער והתקרחות בכל חלקי הראש, לא ניתן לבצע ניתוח השתלת שיער לנשים, אך ניתן לפנות לסוגים אחרים של טיפולים בהתקרחות, אשר נעשים בעזרת תכשירים ותרופות שונות.

השתלת שיער לנשים נפוצה פחות

שיער עבה, מלא ויפה הוא סמל לנשיות. נשים רבות סובלות מנשירה או הידלדלות של שיער ראשן, אולם פחות נשים פונות להשתלת שיער בהשוואה לגברים - למרות שהתופעה נפוצה יחסית. הסיבה לכך היא, כפי הנראה, חוסר המודעות של נשים לשכיחות התופעה והעובדה שבכל זאת, גברים סובלים ממנה הרבה יותר.

ניתוח השתלת שיער בעבר ובהווה

במרבית המקרים, השתלת שיער לנשים ולגברים נעשית באמצעות ניתוח כירורגי או ניתוח לייזר, אשר מתבצע תחת הרדמה מקומית. בניתוח נלקח שיער מהחלק האחורי של הקרקפת, שנקרא 'האזור התורם' ומושתל באזור הדליל משיער. השיער ממשיך לצמוח לאחר מכן באופן טבעי באזור המושתל, כמעט ללא סימנים לכך שבוצעה השתלת שיער.

בעבר היה ניתן להבחין בכך שהשיער באותו אזור הינו שיער מושתל, אך היום, לאחר הניתוח נוצר מראה שיער טבעי לחלוטין. עם זאת, גברים ונשים נמנעים לעיתים מהניתוח בשל הצלקת שנשארת בחלקה האחורי של הקרקפת.

יכול להיות שזו גם אחת מהסיבות לכך שניתוח השתלת שיער לנשים פחות פופולארי מאשר ניתוח כזה בקרב גברים, מאחר ונשים לרוב מעניקות חשיבות רבה יותר למראה החיצוני שלהן מאשר גברים. לכן, למרות הידיעה שהניתוח יכול לשפר את המראה החיצוני שלהן בצורה ניכרת, הן נמנעות מניתוח בשל החשש מפני היווצרותן של צלקות.

השתלת שיער לנשים ללא צלקות וללא סימנים

אחד החידושים הגדולים ביותר בתחום השתלות השיער הוא לקיחת שיער מהאזור התורם ללא ניתוח וללא צלקות (שיטת F.U.E). זוהי שיטה חדשה יחסית ומיושמת כיום רק על ידי מספר מועט מאד של רופאים.

בשיטה זו, עקירת השיער נעשית באמצעות מכשיר מיוחד אשר עוקר כל שערה באופן נפרד יחד עם השורש. לאחר מכן שותל המנתח את השערות באותה צורה, באזור המקריח. בזכות השיטה החדשה ניתן כיום לעבור השתלת שיער לנשים ולגברים ללא חשש מצלקות.

יש לציין שלמרות האטרקטיביות של השיטה החדשה, היא כוללת גם לא מעט חסרונות. ראשית, זוהי שיטה איטית יותר, מאחר והמכשיר מוציא כל שערה בנפרד. מאותה סיבה, ניתן להוציא פחות שיער בטיפול כזה מאשר בניתוח כירורגי, ולכן הוא מומלץ בעיקר לכיסוי אזורים קטנים. ולבסוף, איך לא – המחיר עבור השתלת שיער לנשים בשיטה זו גבוה הרבה יותר.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב