דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיים ברשת 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2396 פעמים ]

טוב זה שפייסבוק כבש בסערה בשנים האחרונות את העולם הוירטואלי , כולנו כבר יודעים , איך להשתמש בו בצורה יעילה לעסקים שלנו כבר פחות.  אלו אפשרויות יש לנו ברשת החברתית - עסקית הזו? פרופיל , קבוצה ודף מעריצים בשתי האפשרויות הראשונות אנחנו מוגבלים מראש עד 5,000 איש האמת שלא כדי לקחת סיכון ועדיף לעצור ב4,700 ולהקים דף חדש או להפריד בין דף העסק לדף האישי. דף המעריצים LIKE הוא למעשה האפשרות היחידה שיש לנו למספר בלתי מוגבל של מעריצים והוא נועד במקור לאמנים על סוגיהם השונים, ההתחלה היא לדאוג שיהיה לכם את שלושת האפשרויות בעסק דף אישי , קבוצה ודף מעריצים.

מנהיגים מכל העולם עושים שימוש באפשרות הזו אפילו לברק אובמה ,יש דף מעריצים בפייסבוק ומה שטוב לנשיא ארה"ב בטח טוב גם לעסק שלכם.
אחד היתרונות הבולטים בהקמת דף מעריצים הוא שמלבד זה שאינו מוגבל במספר האנשים אשר יכולים להצטרף אליו, הוא גם פתוח וזמין עבור כל אחד ברשת גם אם אין לו חשבון בפייסבוק בניגוד לדף הפרופיל, אירועים או קבוצה אשר בהם יכול לצפות רק מי שיש לו פרופיל ברשת.
דפי המעריצים נסרקים על ידי גוגל וכמובן מעלים את התוצאות שלכם ברשת, תוצאות גבוהות בסריקה של שמכם ברשת תמיד מומלצות הצורך של אנשים להיות חלק מקבוצה גם אם היא וירטואלית מוכיח את עצמו בדפי המעריצים


עדכנו...כבר כתבתי וסביר  להניח שעוד אכתוב על כך , יהיה זה דף מעריצים, קבוצה או אתר , אחת לשבוע לפחות עדכנו , מדיה אינטרנטית שאינה מעודכנת חודש או יותר עלולה ליצור את הרושם שהעסק נסגר או נמצא באיזשהו קושי , עדכנו ושתפו בכל דבר שרלוונטי לעסק שלכם.

מה עוד יש בפייסבוק ולא ידעתם? מסתבר שהמון! אפליקציות שמחברות אתכם לכל רשת חברתית אחרת, ציוצי הטוויטר שלכם יכולים להופיע בדף העסקי, יש אפשרות לדף וידאו לגמרי משלכם! אפשרויות לאלבומי תמונות בפלאש, הכנסת הלוגו שלכם, בניית מיני אתר בתוך הדף בפלאש או סטטי לבחירתכם ואפילו קניון וירטואלי ענקי שכל אחד כן, גם אתם יכול לפתוח חנות  לעצמו וחינם!

כמו שהספקתי להכיר את הרשת הזו, הם עובדים בשיטה מאוד פשוטה המקל והגזר מי שפתח לו בעבר דפים עסקיים ידע  שניתן היה להזמין כל כמות של אנשים לדף חינם אין כסף! היום כבר לא! איסוף המעריצים היום בצורה היעילה ביותר הוא כמובן דרך פרסום במודעות הפייסבוק.

ישנם אלפי אפליקציות שיכולות לעזור בשדרוג הדפים העסקיים , הדבר היחיד הוא שכל הזמן חייבים להתעדכן , אמרתי שפייסבוק עושה לנו בית ספר? אכן כן
מלמדים אותנו להיות מהירים ולהגיב בזמן על שינויים שמתרחשים שיקדמו את העסק שלנו

היות ופייסבוק אינם סתם עוד רשת חברתית אלא רשת שבהחלט גורמת אי נוחות לענקית מנועי החיפוש
גוגל , היתרון העצום לנו בעלי העסקים שכל יום מפתחות עוד ועוד תוכנות ופלטפורמות חינמיות שיכולות לעזור לעסק שלכם לצמוח ואת זה כדי לנצל

לילה בן הרוש - מפיקה ויח"צנית,  עיתונאית, אמנית ועורכת הניוזלטר לאן נושבת הרוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב