דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטה מהירה: מדוע את משמינה ? 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 3729 פעמים ]

דיאטה מהירה: מדוע את  משמינה ?

 

ויסות הרעב והשבע ביותר. משלב סנגלים ממערכות שונות – מערכת העצבים המרכזית, מערכת העיכול ורקמת השומן.

מעת לעת מתגלים פפטידים והורמונים נוספים, הלוקחים חלק במנגנון המורכב של וויסות רעב והשובע, הנ"ל מסיעים בהבנת הפתופיזיולוגיה המביאה לאכילת-יתר וכתוצאה מכך להשמנה.

 

עם גילוי המנגנונים המפקחים על האכילה גם מפותחות תרופות המבוססים על מנגנונים אלה, אשר   יסיעו בוויסות הרעב ופתרון הבעית השמנה. (דיאטה מהירה אישית).

 

מעבר לכך, לא רק נפח המזון וכמותו משפעים על תחושת השובע, אלא גם משתנים אחרים הקשורים לסוג המזון, הרכבו וצפיפותו.

לצד הפיזיולוגיה משחקת גם תפקיד הפסיכולוגיה, ההרגלים והסביבה. כמו בכל תחום בתזונה כרוכים יחד הצדדים הפיסיולוגיים עם דפוסי האכילה שהינם התנהגותיים. 

שומן הפסד באמצעות המדע טובים יותר פשטות   אפשר לאבד 20 ק"ג. של שומן בתוך 30 יום על ידי אופטימיזציה של כל אחד משלושה גורמים: משטר, פעילות גופנית דיאטה, או תרופה / תוסף. ראיתי את יישום האליטה של כל השלושה בעבודה עם ספורטאים מקצועיים. בפוסט זה, נחקור את מה שאני מכנה "דיאטה דלת פחמימות איטית".  

בששת השבועות האחרונים, יש לי חתך של כ -180 ק"ג. עד 165 ק"ג., תוך הוספת כ -10 ק"ג. של השריר, כלומר איבדתי כ -25 ק"ג. השומן. זוהי דיאטה בלבד וחוץ מזה דיאטה קיצונית ולא ketogenic מחזורית (CKD) כי ייצרה ורידים על פני הבטן שלי, הוא המקום האחרון שאני לאבד שומן (לכל הרוחות, סקנדינביה גנטיקה). להלן ארבעה כללים פשוטים אני אחריו ...

כלל מס '1: "לבן" יש להימנע מפחמימות   להימנע מכל פחמימות כלומר - או יכול להיות - לבן. המזונות הבאים אסורים וכך, למעט בתוך 1.5 שעות מסיום אימון התנגדות אימון של לפחות 20 דקות אורך: לחם, אורז, דגנים, תפוחי אדמה, פסטה, מזון מטוגן עם גידול חיות. אם להימנע מאכילת כל דבר לבן, תהיה בטוח.  

חוק מספר 2: לאכול את הארוחות כמה אותם שוב ושוב   את דיאטה מוצלחת ביותר, בין אם מטרתם היא רווח שריר או אובדן שומן, לאכול את הארוחות כמה אותן שוב ושוב. לערבב ומתאימים, בניית כל ארוחה עם אחד מכל אחת משלוש הקבוצות הבאות:   חלבונים:  חלבונים עם 1 ביצה שלמה טעם  חזה עוף או ירך     קטניות:  עדשים  שעועית שחורה  שעועית פינטו   ירקות:  תרד  אספרגוס  אפונה  ירקות מעורבים   תאכל כמה שאתה רוצה של פריטי מזון לעיל. רק זכור: לשמור את זה פשוט. לקחת שלוש או ארבע ארוחות לחזור עליהם. כמעט כל המסעדות יכול לתת לך סלט או ירקות במקום צ'יפס או תפוחי אדמה. באופן מפתיע, מצאתי אוכל מקסיקני, החלפת אורז וירקות, כדי להיות אחד מאכלים מועילה ביותר בתזונה "איטי פחמימות".  

רוב האנשים שהולכים על דיאטות "נמוכות" פחמימות מתלוננים על אנרגיה נמוכה לפרוש, לא בגלל דיאטות מסוג זה לא יכול לעבוד, אבל מכיוון שהם צורכים קלוריות מספיקות. 1/2 כוס אורז הוא 300 קלוריות, ואילו 1/2 כוס של תרד הוא 15 קלוריות! ירקות הם לא צפופה calorically, אז זה קריטי, כי הוספת קטניות על העומס הקלורי.   לספורטאים יש לאכול 6-8x כל יום לפרק את העומס הקלורי ולהימנע רווח שומן. אני חושב שזה לא נוח עד כדי גיחוך. אני אוכל 4x ליום:

 

 

יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית, תזונאי ומאמן כושר אישי. מרצה ומלמד בתחומי התזונה, הרפואה והספורט בבית הספר למאמנים אוניברסיטת ת"א - וינגייט, במדרשה לתרבות הגוף - אמריקה ישראל, ובמכון מור (חברת בת של קופת חולים כללית). לפגישת ייעוץ בקליניקה: 0528567140 ספרים שכתב: אבן הפינה בתחום פיתוח-הגוף", ספורטולוגיה - המדריך לספורטאים, סטרואידים כל מה שרצית לדעת! ולא העזת לשאול?. סוכרת, טיפול בסוכרת הריון, אנטי אייג'ינג - דחיית תהליכי זקנה,   מגה מאס 4000 MegaMass




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב