דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרפיה על ידי שחזור גלגולים 

מאת    [ 31/08/2007 ]

מילים במאמר: 995   [ נצפה 4805 פעמים ]


בשחזור גלגולים ישנם שני שלבים עיקריים: בשלב הראשון מתבצע תהליך שחזור הגלגולים, ובשלב השני נערכת שיחה לשם ניתוח השחזור והכוונה להמשך עבודה עצמית.
שחזור גלגולים פונה אמנם אל הנשמה, אך בתחילת המסע ראוי להקדיש תשומת-לב דווקא לגוף. כאשר הגוף רגוע, הנשמה בטוחה. השלב הראשון בדרך הוא, אם כן, עיסוי עדין ומרגיע לגוף. כאשר האדם רגוע פיסית ואינו חש מאוים, נוצר אמון בסיסי בין המטפל למטופל.
לאחר העיסוי, אני נוהגת לפתוח את מרכזי האנרגיה שבאדם כדי לאפשר זרימה אנרגטית לכל חלקי הגוף. גיליתי שכאשר מרכזי האנרגיה חסומים, הדבר עלול לשבש את תהליך השחזור. לדוגמה, אדם החסום במרכז אנרגטי הממונה על התקשורת, יתקשה לבטא עצמו ולספר את אשר הוא רואה או חווה. לצורך אבחון מרכזי האנרגיה אני משתמשת במטוטלת המסייעת לי באבחון מרכזים חסומים, ודרך אבחון זה אני יכולה לדעת הרבה מאד על האדם השוכב מולי.
לאחר איזון הרובד האנרגטי באדם וכאשר הוא רגוע ונינוח מבחינה גופנית, אפשר לפנות לנשמה. לפני תחילת הטיפול אנו קוראים לנשמה באמצעות קוד נשמתי - ומבקשים ממנה שתראה למטופל את תיקונו המיידי, בין מגלגול זה ובין מגלגול אחר. הקוד הנשמתי יוביל אותנו לגלגולים המתאימים, והנשמה תחל לשחרר סיפורים הקשורים לתיקונו המיידי של האדם, אירועים מעברו הרחוק הקשורים בחייו הנוכחיים. בכל שחזור גלגולים תופיע סדרת תיקונים חדשה או כזו שהופיעה בעבר ולא טופלה כראוי. כאשר חוויה מן העבר טופלה, היא לא תחזור יותר בשחזור גלגולים.
במהלך השחזור, המטופל צופה בגלגול אחד עד עשרה גלגולים, כאשר יש חוט שני העובר בין הגלגולים - נושא מרכזי אחד או כמה נושאים דומים: מצב שחוזר ונשנה, אנשים שמופיעים שוב ושוב בגלגולים שונים, אירועים דומים וכיוצא באלה. במהלך הזמן גיליתי להפתעתי, כי יתכן שהתיקון המיידי אינו קשור כלל בעבר הגלגולי של המטופל אלא בחייו הנוכחיים. במקרה כזה, אנו מתמקדים בסדרת חוויות הקשורות לחיים אלו.
במהלך השחזור אנו שואלים את המטופל היכן הוא נמצא, מה הוא רואה, מה הוא חש וכן הלאה - על השאלות להיות פתוחות ככל האפשר כדי שלא נכפה על המטופל מחשבה שלנו שתהווה גרוי ישיר ("טריגר") לסיפור. תשאול נכון של המטופל הינו חשוב ביותר. תשאול מלא ומדויק הנערך בתשומת לב וריכוז, מביא לפני המטופל והמטפל תמונה שלמה. תשאול לא נכון עלול להביא את המטופל להבחין במספר פריטים חשובים, אך בהיעדר יד מכוונת שתדלה ממנו את מירב המידע החשוב השוכן שם הוא יטבע במכלול של עובדות וחוויות שלא יצטרפו לתמונה שלמה ממנו יוכל לצמוח.
בסוף תהליך השחזור אנו עורכים "עליית נשמה". לעומת השחזור, שבמהלכו נכנס האדם לנבכי נשמתו - ל"תת המודע" - ושולף משם זכרונות גלגוליים, במהלך "עליית נשמה" האדם מעלה את המודעות שלו לעולמות עליונים - ל"על מודע" - ופוגש שם את האני העליון שלו, את שורש נשמתו או מדריכים רוחניים המסייעים לו לקבל מידע נוסף, גבוה יותר. בתהליך "עליית נשמה", המשלים את השחזור, כל אדם מקבל מידע לפי רמת נשמתו, התפתחותו הרוחנית ותפקידיו בעולם.

תהליך השחרור מחוויה טראומטית כלשהי עשוי להיות מלווה בבכי, כאב, צער. תוך כדי הצפיה בגלגול אני משחררת את האדם מכאביו בעיסוי או מעודדת אותו לבכות ולשחרר את המעיק. המטופל יוצא מהטיפול תשוש, לעתים מבולבל, חוזר הביתה עם המראות ומנסה להבין את אשר ראה. מאחר שבמהלך הטיפול נפתחים מרכזי האנרגיה, קורה שהאדם חווה בביתו עוד מספר גלגולים או חולם חלומות משמעותיים שיכולים להבהיר אירועים מהשחזור. על כן, לקראת השיחה שנערכת כשבוע לאחר הטיפול, אני מבקשת מהמטופל לרשום שאלות, תובנות וחלומות שחווה במהלך השבוע.

השיחה נחלקת לשלושה חלקים: משוב, ניתוח והמשך עבודה עצמית. בתחילת השיחה המטופל מספר על תחושותיו, הבנותיו והשגותיו, מספר איך עבר השבוע. על המטפל להיות ממוקד ומרוכז, רגיש וער ביותר לסיפורים שהביא המטופל, בין אם מדובר בגלגול ובין אם מדובר בסמל לחייו הנוכחיים. מטפל טוב הוא בעל לב שומע ואוזן רגישה, עליו להרגיש את המסרים שנאמרו בפה ואת אלו התת-קרקעיים שלא נאמרו אך הם שם, מוסווים היטב בסמלים, במשפטי מפתח חוזרים, בבריחות מגלגול לגלגול. כל אלה מופיעים בעיקר כאשר קורה אירוע טראומטי והנשמה בורחת מלראות את הקושי. במהלך השיחה, אני משקפת למטופל את אשר ראה על-ידי קריאת השחזור מילה במילה. אנו מנתחים יחדיו את הנאמר. זוהי עבודה משותפת, בה המטופל לוקח חלק נכבד ביותר.
יחדיו אנו רואים את הדרך בה התבונן בדברים, את הנושאים שהועלו בשחזור, את חוט השני העובר בין הגלגולים. אנו מנסים להרגיש את המשמעות הפנימית, איזה מסר מוסרת לנו הנשמה דרך סיפורים אלו. כאשר אנו חווים שוב ושוב את אותה חוויה, משמע שהנשמה לא למדה שיעור מסוים ועליה לעבור לעתים מספר גלגולים דומים במהותם עד אשר תבין, תסלח ותשחרר את עצמה. במהלך השיחה אנו מנסים להבין מדוע הנשמה בוחרת באותה התנסות שוב ושוב. לעתים, עצם ההבנה משחררת את האדם ומסיעת לו להיגמל מנקמנות, נטירה וקורבנו?ת.
השלב הבא כולל הצעות מעשיות לתיקון, "שעורי בית" איתם ילך המטופל לעבודה אישית ארוכה, תוך מודעות לכך שהוא האחראי לחייו. הוא יקח את הגה חייו לידיו וינווט אותם, בסיעתא דשמיא, לחיים מודעים וטובים יותר. השיחה מוקלטת, וכך האדם יכול להתבונן בדברים ולבחור באיזו מן הדרכים יתחיל לעבוד לשם תיקונו.


שיטת שחזור הגלגולים לא התגבשה כמו שיטות טיפוליות אחרות. לעתים קרובות אדם מגיע משדה מחקרי כלשהו, לומד ממקורות כתובים, ולאור הידע מגבש שיטה טיפולית; כך בספרים רבים המיועדים להתפתחות אישית, למשל, הוצאת הספרים מציינת כי הכותב הגיע משדה החינוך, הפסיכולוגיה וכדומה. אכן, דרך זו מאפשרת בסיס נרחב ועמוק למחקר ומסקנות, ועליה מבוסס, למעשה, העולם האקדמי-מחקרי.
כשהתחלתי לעסוק בשחזור גלגולים, לא היו בידי מחקרים או חומרים כתובים בנושא. לא פניתי אל המטופל כשבמוחי בסיס עיוני שבו אמור "להשתבץ" הגלגול שלו או המידע שהוא מעביר, לא הגעתי לטיפול כמי שיודעת מראש מה עומד להתרחש. כך יצא שחלק מהידע הקבלי על האדם, מבנה העולמות ותהליכי הנשמה השונים (לפני הלידה ואחרי המות) למדתי הפוך: דרך שחזורים ו"עליות נשמה" למדתי רבות על מבנה העולמות, על ההיכלות העליונים, גן-עדן, גיהנם... שמעתי עדויות בשחזורים, ורק לאחר מכן מצאתי הוכחות בכתובים. למדתי דרך מטופלי את סודות היקום, את ההיסטוריה. אנשים שלא היה להם כל קשר ליהדות ורוחניות תארו מקומות שיכולתי למצוא כמותם בספר הזוהר, "שער הגלגולים" לאר"י וספרים רבים אחרים, וכך בזכות מטופלי רכשתי ידע והבנה נוספת. בהזדמנות זו אני מודה למטופלי היקרים שהרשו לי ללמוד דרכם את דרך ה' בבריאה, ומודה לה' על הדרך בה הוביל אותי. בדרך זו, ידע עיוני רב בנוגע לנשמת האדם ומסעה בעולם הזה ובעולם הבא הפך לנגד עיני לחוויה חיה ונושמת.

בברכה חמה
יהודית עזרד
מטפלת, מרצה בפסיכותרפיה ע"פ הקבלה ומאמנת אישית


מכללת "אחלמה" הוקמה על-ידי הרב אליהו עזרד ורעייתו יהודית בשנת 1990, במטרה ללמד ידע רוחני ורפואי המבוסס על חכמת הקבלה.
יהודית עזרד הינה מטפלת ומרצה למעלה מ-15 שנה בנושא גלגול נשמות, סדנאות הילד הפנימי ובפסיכותרפיה ע"פ חוכמת הקבלה.
במהלך השנים עסקה בפיתוח טכניקת רגרסיה הגורמת למוח (נשמה) לשחרר את המידע שהוא אוצר בחובו, במטרה לעזור למטופליה לחוות עצמם ולהבין את מהות נשמתם.
בעוד היא חווה עם מטופליה אלפי גלגולים, מצאה שכל הדברים מעוגנים בקבלה.
בקרוב ייצא ספרה, הראשון מסוגו המתעד את המסע הבלתי פוסק של הנשמה בליווי חוויות המטופלים,
שמטרתו לקרב את הקורא באשר הוא, חילוני או דתי לעולם המסתורי של גלגול הנשמות.
achlamaozrad@gmail.com
www.achlama.net




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב