דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית ללא ספות הוא כמטבח ללא כיורים 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2274 פעמים ]

אין בית שאין בו ספות. למעשה, נדמה שאין חלל סגור כלשהו, המיועד להמתנה של אנשים, שאין בו ספות. היום ניתן למצוא ספות גם במרפאות, בלובי של בתי מלון, בחדרי המתנה באולמות כושר וספא ולפעמים אפילו בחדרי המתנה במוסכים. זאת משום שאותן ספות, שכולנו מכירים, הן פתרון הישיבה הנוח ביותר והמעוצב ביותר, המשווה לכל מקום את האפקט העיצובי המתאים לו.

ספות – הסוגים השונים

ישנן ספות ממגוון סוגים וישנן ספות במבחר גדלים. ספות עור, ספות דמויות עור וספות בד ממבחר סוגי בדים; ספות דו מושביות, ספות חד מושביות וספות בעלות מושב אחד, הלא הן הכורסאות הזכורות לטוב. אין ספק שבכל מה שקשור בספות, השמים הן הגבול מבחינת העיצוב, וכל אחד יכול למצוא ספות שמתאימות בדיוק, אבל בדיוק, לטעם האישי שלו, לצרכים שלו ולמצבו הכלכלי.

ספות – לכל מטרה ולכל צורך

לכאורה, ספות משמשות תמיד לאותו צורך – ישיבה. אבל, ישנם צרכים נוספים אשר ספות יכולות לענות עליהן. תארו לעצמכם מצב, שבו הדודה מחיפה רוצה לבוא להתארח. אתם כמובן מוכנים לארח אותה בשמחה, אבל לא בדיוק יודעים הין היא תישן. אתם כמובן יכולים להציע לה את אחת מהספות בסלון, אבל... הספה הגדולה היא ספה בעלת שיפוע גדול,  שאם הדודה תישן עליה רוב הסיכויים שכל היום שלמחרת היא תתלונן כמה כואבים לה הגב והצוואר וכמה שהיא לא ישנה כל הלילה. הספה הקטנה של שני המושבים היא אמנם נוחה יותר, אבל לא בטוח שהדודה תוכל להיכנס אליה. לכן, אתם נאנחים וחושבים לעצמכם: "לא נורא, הדודה תישן במיטה שלנו ואנחנו כבר נסתדר, זה רק לילה אחד", אבל אז כל חדוות האירוח, משום מה, מתפוגגת לה מכם ויוצאת דרך החלון הפתוח. זאת הסיבה שהיום ישנן ספות המיועדות לאירוח. ספות אלה הן ספות נפתחות, הנפתחות למיטה זוגית לכל דבר, שהיא אמנם נמוכה יחסית אבל בהחלט נוחה. שינה על ספות מעין אלה לא גורמת לגב ולצוואר להיתפס, ומבטיחה שינה ערבה ושלווה לדודה או לכם – לבחירתכם.

ספות נפתחות – לא על חשבון היופי

המחשבה הראשונה שבוודאי עולה לכם למקרא שורות אלה היא, שאותן ספות מדוברות, שנפתחות למטה זוגית, הן בוודאי ספות שאינן מעוצבות, ספות המתאימות בעיקר לשמש כספות בחדר אורחים, אם יש כזה, או כספות בסלונים של חבר'ה צעירים שלא מחפשים ספות מעוצבות. אנו שמחים לבשר לכם, שהיום ישנן חברות מובילות בתחום, המייצרות ספות-מיטות שהן ספות מעוצבות ברמה גבוהה במיוחד, אשר בהחלט ניתן להציב בכל סלון. צריך כמובן לעשות סקר שוק ולהתאים את הספות לצרכים האישיים שלכם, אולם האפשרות בהחלט קיימת. כך שאם אתם נמנים על הטיפוסים המארחים – ספות הנפתחות למיטה הן הספות בשבילכם.

אם אינם נמנים על הטיפוסים המארחים, עומדות בפניכם אפשרויות בלתי מוגבלות לבחירת ספות, מתוך מגוון אינסופי של עיצובים ושל צבעים. בהצלחה! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב