דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונה רומנטית 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 609   [ נצפה 2651 פעמים ]

הולכים לקראת חתונה? לא מבדילים בין אולם אירועים לגן אירועים? זה הזמן לקרוא וללמוד על הדברים המשמעותיים בנושא אירועים גדולים... אתה מוזמן להכיר את ענף האירועים והחתונות: מקום, ארגון חתונות וזרי פרחים!

נו, כבר יש גן אירועים?

הדבר הראשון שצריך להטריד אתכם, הוא האולם בו יתקיים הארוע. יש סיכוי שזה יהיה גן אירועים, וזה גם יכול להיות ביער. רק אחרי קביעת המקום בו יתקיים הארוע, ניתן לתכנן את תאריך החתונה, סוג החתונה ולבסוף לבחור את כל אותם הפרטים הזעירים שיעשו את האירוע לחוויה לכל החיים. מוכנים לפצוח במסע ההכנות?

אז כיצד להחליט על מקום רומנטי לחתונה? מחפשים שמות בנות?

רוב הזוגות מתחבטים בינם לבין עצמם תקופה ארוכה טרם מצליחים להכריע, ולא בכדי. מקומות נבדלים במדדים רבים; כמות האורחים המירבית, מערכת התאורה, אופן הגשת האוכל והכי חשוב - המיקום בישראל. אתם צריכים לקבוע מראש איזה ארוע תמיד חלמתם לערוך, זה יעזור בחיפוש של גן האירועים הרומנטי ביותר…

כאשר אתם באים לגני ארועים על מנת לראות את המקום, יש לשים לב לפרטים האלה: האם הגן בכלל נראה הגייני? זה מתאים למספר המוזמנים שלכם? כמה נותני שירות יעבודו בערב האירוע? איש אינו רוצה אוכל שפג תוקפו או שירות רע... ע"מ להישמר מפני תקלות במהלך ערב האירוע, ודאו בזמן שאתם מביעים בקול את הספקות והשאלות שמסקרנות אתכם!

פה אין מקום לטעויות!

חתונה תעברו ככל הנראה רק פעם בחיים (נקווה...), לכן אין מקום לטעות. איך מארגנים את החתונה? הכי טוב זה לא להתפשר על דברים קטנים וגדולים! לדוגמא, אם חלמתם על מיקום חתונה מנקר עיניים, אתם זכאים לקבל זאת…

מרגישים מוכנים?

בהנחה וסוף סוף יש ברשותכם גן אירועים - ניתן להתחיל לשקול את הדברים הקטנים. לדוגמה סידור פרחים מקצועי... אם איכשהו עוד לא הכרתם את התחום, אז מדובר על אומנות של ממש. עם כמה מומחים אמיתיים המבינים בענייני עיצוב ודקורציה, ניתן ממש בקלות לדאוג לכך שהארוע שלכם יהיה הכי יפהפה ואוריגינלי. באמצעות שימוש בזרי פרחים, רק כדוגמה, אתם יכולים לשדרג בדקה את כל הסביבה. המוזמנים שיגיעו לארוע יחושו ממש מן ההתחלה שיש כאן איזשהו אירוע בלתי נשכח והם יהנו בצורה שלא יצא להם אף פעם בחייהם... לא רוצים שזה יהיה האירוע שלכם?

אחרי שגמרתם עם ענייני העיצוב, באפשרותכם לדאוג לפרטים קטנטנים…

לרובנו נקרתה ההזדמנות מתישהו בחייהם לבוא לאירוע כלשהו. ארועים אלה נראים לרוב זהים האחד לשני - פסטלים שמנוניים, בירה שחורה וגימיקים מאוסים. אם אתם רוצים להרים חגיגה שונה, ישנו צורך בקמצוץ השקעה של משאבים וחדשנות. באופן זה, ירכלו על החתונה שלכם גם עוד שנים רבות מעכשיו... צריכים להבין יותר בנושא שמות בנים?

איזה אוכל כדאי להגיש?

בשביל רוב האורחים החלק הכי חשוב זה האוכל בארוע. ההחלטה על סוג הקיטרינג היא בעלת השפעה רבה על הזיכרונות מאותו אירוע, בגלל זה שלא תעזו להתפשר או להקל ראש בבחירה זו. אז השתדלו לבחור רק באוכל באמת טוב וצלחות גדולות מספיק. אף אחד לא רוצה לקבל איזשהו אוכל עשוי בטעם רע או, למשל, כזה שמגיע בצלחות קטנות. מאוד משתלם להשקיע סכום מסוים על מנת שהאוכל שתקבלו יהיה עשוי טוב ומספק!

מה זה שמות לפי הקבלה? דיג'יי עוד לא הצלחתם לבחור?

לאחר שהלעטתם את המוזמנים שלכם, אפשר גם לבדרם, וקיימות המון דרכים לעשות זאת. אז במה מתחילים? אי אפשר באמת לארגן מסיבה רצינית ואפילו לא להזכיר תקליטן. למה לא להזמין איזשהו איש סאונד מקצועי? באמצעותו אתם יכולים להקפיץ ולהרקיד את כל המוזמנים במשך האירוע... כל מה שאתם צריכים הוא להחליט במהרה על ז'אנר מוזיקה שאתם נהנים להאזין לו, ואת שאר העבודה התקליטן יעשה עבורכם.

בעזרת המידע שכאן, תכנון וארגון חתונה בלתי נשכחת מעולם לא היה קל יותר... לטיפים, עצות ועוד שפע של מידע - גלשו לאתר http://www.skyearth.co.il/. תהנו!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב