דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אורנוס בטלה- גל של התחדשות 

מאת    [ 26/04/2011 ]

מילים במאמר: 638   [ נצפה 2675 פעמים ]

 

אוראנוס בטלה

נכון לימים אלו, אורנוס  הוא "הכוכב" בשמיים. הנ"ל נכנס למזל טלה, ממש לפני כמה ימים לאחר שלא ביקר אצלו כ-84 שנים. הוא מביא איתו תזזית, פרובוקציה והתנגדות. הוא יישאר שם בשבע השנים הקרובות ויביא לשינויים ולדרמות. לאורנוס ישנה היכולת למחוק את הישן לטובת אמת פנימית מדויקת. הוא קשור בסביבתו של האדם ומבקש לשבור את הקיים המקולקל והלא רלוונטי.

 "ביקור הנימוסים" של אורנוס בטלה החל לתת אותותיו בעולם וידו עוד נטויה. ההפיכות בעולם הערבי הם רק סימפטום של מחלה גדולה יותר שהוא בא לרפא, המחלה של העולם - אגו שיוצר נפרדות. אותו קול בתוכינו שמשוכנע שאנו טובים, חכמים, צודקים, מאמינים ויפים יותר מהאחר. קול שמדרבן אותנו לצאת למלחמה עקובה מדם.

השילוב הדרמטי של אורנוס, כוכב ההתחדשות והשינויים, מהיר וחסר רחמים, מוחק את הישן במחיאת כף ושואף תמיד קדימה, עם מיקומו במזל טלה, מזל אש ראשונית, פורץ ומלחמתי, תחרותי ואימפולסיבי, יוצר אפקט חזק מאוד ומזעזע את הטבע והאדם כאחד. מאחר ואוראנוס קשור למערכת העצבים, והטלה נשלט על ידי מארס, כוכב המלחמה, התוצאה היא אלימה. האלימות הזו לא נוצרה כעת, היא מתפרצת כהר געש שהתעורר לחיים מתרדמתו.

רובכם וודאי שמעתם על עידן הדלי. ובכן, אורנוס הוא שליט הדלי, ותפקידו בעידן הנוכחי חשוב לעין שעור. עידן הדלי מדבר על התעוררות רוחנית ומודעות סביבתית. ביום יום רבים מאיתנו נתקלים בתופעה שנקראת רוחניות ולרוב מתעורר אנטגוניזם, שמביא לקטילה ולמעבר מהיר הלאה ממנה. אוראנוס לא מדבר על רוחניות מתיפייפת של דיבורים בעלמה ולא מבקש מאף אחד לשבת למדיטציה. אין לו סבלנות לזה. הוא רוצה ידע וחברים שאיתם אפשר להתפתח.  

אחת התופעות המרגיזות של עידן זה היא אינספור קורסים וסדנאות מודעות ממורים שרק אתמול היו תלמידים בקורס כזה בדיוק. כל עידן מביא איתו התפתחות שורש רוחני (שקשור במזל בו הוא נמצא) לצד סירוס של אותו השורש. חשוב לראות את הרצון הפנימי של האנושות והוא להתקדם לחברה טובה יותר, עם אידיאלים מתוקנים, תוך התחשבות במשאבי הטבע העומדים לרשותה. אם האדם לא יפעל כך, אוראנוס מתריע, הטבע ימצא את דרכו להתאזן, לעיתים במחיר רמיסה של כל מה שיקרה בדרכו, (הצונאמי ביפן הוא דוגמא חיה לכך).

לפני כל שינוי יש ניסיון נואש להיאחז בקיים. האנושות צריכה לעבור כברת דרך על מנת לחיות בהרמוניה עם הטבע והשלב הראשון הוא יצירת הרמוניה בין אדם לרעהו. 'האגו המפריד' הוא כלי מסוכן ביותר ותפקידו של אורנוס הוא לפרוק אותנו מנשקינו, דרך בחירת סביבה נכונה להתפתחות והשתייכות לקבוצות שמטרתן איסוף ידע בעל השפעה על אנשים, גם מחוץ לקבוצה.

ברמה האישית, רבים מאיתנו חשים מרוטי עצבים, חסרי סבלנות ומחרחרי ריב. מופיע רצון חזק לשינוי מחד או לפיתה קנאית בקיים מאידך. אנשים עם פלנטות במעלות הראשונות של מזל טלה חווים את המתואר כאן בעוצמה גבוהה.

אז מה אוראנוס מבקש מאיתנו ?

שינוי!

איך נזהה איפה דרוש שינוי ?

היכן שנוח מידי - שם צריך להיות השינוי. בשביל ליצור שינוי אמיתי חייבים לצאת מאיזור הנוחות של החיים. לא חשוב איזה שינוי, העיקר לזוז מאיפה שאתם: עבודה שאינה תורמת להתפתחות או משעממת אבל נשארים בה כי המשכורת קבועה ובטוחה, זוגיות שאבד עליה הכלח ומבקשת התחדשות, דירה שגרים בה שנים ונמאס מבעלת הבית או מהשכן המרעיש ... כל תחום שצריך תזוזה הדורשת אומץ. אורנוס אמנם אלים בדחיפות שלו אך הוא גם מגלה לאדם את האומץ שבו. ככל שהעקשנות להישאר במוכר ולהימנע משינוי תתבצר באדם, כך הוא ירגיש עצבני יותר, חסר מנוחה, לא מבסוט, כעסן ומנותק מהסביבה.

בהורוסקופ האישי ניתן לראות את התחום הספציפי בו אורנוס נמצא, ושם הוא מבקש את החידוש ושבירת הדפוסים הקיימים. שבירת הקיים תמיד מפחידה. חלקינו זורמים יותר עם שינויים באופן טבעי "ועובדים" בהנאה עם אורנוס. אחרים מתקשים בניתוץ מסגרות קיימות מתוך חשש מובן מפני אובדן ביטחון, חוסר וודאות, אובדן שליטה, חוסר שגרה וכדומה. יש לזכור שיציאה מאיזור הנוחות אף פעם אינה קלה, אך אורנוס מבקש את טובתכם הגבוהה, גם אם היא נראית סמויה כרגע. הסיבה תתגלה לאחר השינוי ואיתה תחושת התחדשות ועירנות לעשייה חדשה נכונה יותר עבורכם.      

יועץ ומנחה לפסיכו- אסטרולוגיה


http://www.astro-blog.co.il/


קריאה וטיפול בקלפי טארוט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב