דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מולטי טריינר לפיתוח הגוף 

מאת    [ 25/04/2011 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 4337 פעמים ]

 

מולטי= המון, טריינר = אימון –  המון אימון נשמע מעט הזוי , מאידך מולטי טריינר נשמע ספורטיבי ונכון יותר להבין מהו אימון אמתי והנעת כל שרירי הגוף במלואם .

הנערים של היום מעוניינים כבר מגיל כל כך צעיר לפתח את גופם במובן השרירי , יש דעות חלוקות בקרב אנשי המקצוע האם כדאי להתחיל כבר בשלב מוקדם של החיים פיתוח גוף, משמע קוביות בבטן ידיים שריריות ובקיצור ליצור מן מראה של אל רומאי .

 

מולטי טריינר הינו מכשיר לפיתוח הגוף, שמתאים בעיקר למתבגרים בינכם ומסייע רבות לפיתוח גוף של ממש. מכשיר אימונים מולטי טריינר הוא התשובה לאימוני כוח ובתוך כך, לבצע מגוון רחב וגדול של תרגילי כוח.

 

באמצעות מולטי טריינר תוכלו לשנות את מצב הגוף ובתוך כך, לבצע תרגילים רבים ושונים לכל השרירים בגוף. רכישה של מולטי טריינר לאימון ביתי , מהווה בעצם פתרון כולל לחדר כושר בבית. לפני רכישת מולטי טריינר חשוב להכיר את הסוגים השונים ומי מהם הוא המתקן המתאים ביותר עבורכם.

 

מולטי טריינר , איזה לרכוש?!

ראשית קיימים סוגים שונים של מתקני מולטי טריינר שאינם מתאימים לשימוש ביתי , ולפיכך חשוב לבחור במתקן  מעין כלוב , כאשר מבנה זה מסייע ונותן מענה להתאמן סביב תרגילים שונים כמו: לחיצות חזה, ומונע תאונות מוכרות וידועות הקורות בחדרי כושר בזמן פיתוח גוף ללא הגחת מאמן.

האידיאל של מולטי טריינר הוא עם ספת אימונים נוחה ויציבה, פלוס מתקן למתח, מתקן למקבילים ולא יותר מכך. מולטי טריינר למשקל חופשי , זה אומר שאתם חושקי הגוף השרירי זקוקים להרים משקולות  בנוסף למה שקיים כבר ברכישה של המולטי טריינר שמוזכר לעיל. כדי להשיג זאת וליישם תצטרכו לרכוש סט נוסף של מקולות במשקלים שונים או אחידים – כלומר משקל נוסף.

 

כמובן שההמלצה להתחיל אימון במולטי טריינר אינה זו , מאידך בשלבים יותר מתקדמים ניתן לשנות את המשקלים .

 

טיפ לזכור: בביצוע אימון חופשי , השרירים מתאמצים יותר ויש הפעלה גדולה יותר שלהם .

מאידך, אתם משפרים את כוח הגוף באופן סימטרי של השרירים. כמו בכל מכשיר כושר יש יתרונות מול חסרונות. כאשר מדובר במולטי טריינר לאימון חופשי , תצטרכו לפנות מקום והרבה בביתכם.

רוב מתקני מולטי טריינר עושים את העבודה – פיתוח הגוף. כאשר ההבדלים יכולים להיות במחיר ובגודל ובתוך כך גם האיכות מתנה ממכשיר למכשיר , כמו בכל מוצר שתקנו בחיים לשימוש עצמי וביתי. מאידך , בכולם קיימת מערכת גלגליות המתכווננת למען ביצוע  רב של תרגילי כוח.

 

תזונה נכונה ואימונים על מולטי טריינר

זהו, קיבלתם את ההחלטה שאתם כבר הנה רוצים לפתח את שרירי הגוף ומראה הגלדיאטור לא יפסח מעליכם אלא יראה מחוץ ומפנים.

 

טוב שכך החלטתם, מאידך בכל החלטה לבצע תרגילי כוח על בסיס יומי ועוד באמצעות מולטי טריינר , חשוב שתבנו לכם תזונה מתאימה לאימונים אלו המשולבת ועשירה בחלבונים.

מסת השריר נהרסת בזמן אימון , ולכן זקוקה לבנות עצמה מחדש מיד אחרי אימון. נכון שהרעב תוקף בחריפות אחרי אימון כח ועוד כשמדובר באימון במולטי טריינר הרעב מוכפל.

 

העשירו את גופכם והזינו אותו במזונות כמו: בקר, בשר אדום, דגים , כאשר טונה היא מקור לחלבון נהדר, ביצים כבר ציינו?! , שתייה מרובה, פרות וירקות כי ויטמינים הם חלק מהעניין.

מומלץ להיוועץ עם דיאטנית טרום האימונים ואפילו מאמני כושר שההכשרה שלהם היא: גם מאמן ודיאטן קליני, הם יכולים לפחות בהתחלה לבנות לכם תפריט מאוזן לאימונים במולטי טריינר פלוס תזונה משלבת ומחזקת.

 

ציוד כושר ביתי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב