דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נהלו את עצמכם ולא את הזמן..... 

מאת    [ 25/04/2011 ]

מילים במאמר: 307   [ נצפה 2560 פעמים ]

שלום לך,

החודש תקציר המנהלים האפקטיבי עוסק בדרכים יעילות להגן על הזמן הניהולי הקצוב שלנו. הכיצד אני מגן על הזמן הניהולי שלי? הכיצד אתם מגנים על הזמן היקר שלכם? אין זה סוד כי אחד מהקשיים הגדולים של מנהלים ועובדים בכירים הוא לדעת להתמודד נכון עם "גזלני זמן" ועם ניהול עצמי אפקטיבי של הזמן והמשימות. בתקציר מנהלים זה הייתי מבקש לתת לכם "טעימה" ממכלול פעילויות שאימצתי לעצמי כחלק ממאבק מתמיד ולא תמיד מוצלח. חלקן של התובנות קיבלתי מחבר מקצוען בתחומו שחווה את עולם הייעוץ הארגוני כבר מראשיתו. לקריאת ההמלצות המלאות.

 

המלצתו הראשונה עוסקת בתובנה שאל לכם להיות בקרבתם של אנשים שאין להם כבוד לזמן שלכם..... גיליתי התאמה מדאיגה העוסקת בקורלציה מפתיעה שגיליתי בקרב אנשים ומנהלים אשר מרוכזים יותר ויותר בעצמם - כך הם נוטים לבזבז את הזמן שלנו יותר. הם מרוכזים באמת הפנימית שלהם, מחויבים להציגה בפרטי הפרטים ואינם קשובים כלל לצד השני. השתדלו לזהות את אותם אנשים "נפוחי אגו" וחסרי יכולת תקשור. 

 

משפטי המפתח הפעם מתחברים היטב לנושא הראשון של הממציא האגדי תומאס אדיסון שאמר:  • "זמן הוא ההון היחיד שיש לאדם, והדבר היחיד שהאדם אינו יכול להרשות לעצמו לאבד". תומאס אדיסון. המשפט הנוסף ממקד באופן מושלם את הנושא וקובע כי הבעיה היא לא בזמן.. היא באדם שאמור לנהלו: • "לא הזמן צריך להיות מנוהל, אלא האדם". גיליאן בטלר. אני משוכנע כי גם אתם מתחברים לתובנות של אדיסון ובטלר.

               

חשוב לזכור: אנו את רוב הזמן שלנו מבזבזים בדקות... לא בשעות... הדבר דומה לדלי מלא מים שחור קטן בתחתיתו. הוא מתרוקן בדיוק כמו שדלי מלא מתהפך מבעיטה בפעם אחת. יש חובה לחסוך בזמן הן בדקות והן בשעות. לתובנות נוספות בתחום ניהול זמן אפקטיבי.

 

 

 

 

בברכה חמה , משה

Advance  Business  Consulting

משה גרימברג | ניהול אפקטיבי | Nihul4u

 

 

 

משה גרימברג-יחד עם אנשי מקצוע נוספים,עוסק בהנחיה,בהדרכה ובפיתוח תוכניות למנהלים ולכוחות מכירה. לפעילותו מביא 25 שנות ניסיון ניהולי בתחומי השיווק,האסטרטגיה, הניהול העסקי והמכירות.ביצע תפקידי ניהול בכירים בתחומי הסלולר, העיתונות, הפרסום והמדיה.פועל כיום בתחום של הדרכות פנים-ארגוניות במגוון חברות, מהטובות במשק הישראלי. החזון שלי:"להשאיר טביעות אצבע רבות ומשמעותיות בקרב ארגונים,מנהלים וכוחות מכירה. כתובת דוא"ל:mgrimberg@bezeqint.net משה גרימברג-ניהול אפקטיבי- nihul4u טלפון: 054-4814332 פקס: 04-8262876אתר הבית החדש שלנו http://www.nihul4u.co.il www.nihul4u.co.il www.nihul4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב