דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים: שיקולים וקביעת סדרי עדיפויות בבחירה 

מאת    [ 24/04/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 2397 פעמים ]

יש הרבה שיקולים שצריך או שכדאי לקחת בחשבון כאשר צריך לבחור מקום אחד מתוך המגוון של גני אירועים בשרון שעומדים לרשותנו ומחכים לנו כדי שנציג שם לראווה את שמלת הכלה ואת חליפת החתן שלנו. כדי להקל על לובשי החליפות ושמלות החתונה – קצת קשה להתרוצץ עם כל השכבות האלה עליכם, לא? – ריכזתי פה כמה מהשיקולים העיקריים שצריך – או כדאי – להתחשב בהם כאשר בודקים גני אירועים ומחפשים את המקום שיתאים לנו יותר מכולם. אנשים שונים קובעים לעצמם סדרי עדיפויות שונים ומעניקים חשיבות גדולה יותר לשיקול מסוים על פני האחרים. ברשימה שלהלן אפשר לראות מגוון של ירקות: עליכם להחליט איזה סלט אתם עושים מהמגוון הזה.

כסף

זה אמנם לא הכי רומנטי לחשוב על כסף כאשר אנחנו בוחנים גני אירועים בשרון שיארחו את הרגע הרומנטי הגדול של חיינו. מצד שני, בואו נודה על האמת: חתונה הפכה להיות עסק כלכלי עבור רבים מאיתנו ורק מעטים ומובחרים עדיין לא עושים את החשבון של הוצאות והכנסות בכל מה שנוגע לארגון החגיגה הרומנטית הגדולה. השיקול הכלכלי בבחירת גני אירועים מתחלק לשניים: מצד אחד העלות הכלכלית של המקום; מצד שני כמות הכסף שהוא יכניס עבורנו בצ'קים מהאורחים.

התחברות

כשאתם עושים את המסע הגדול בין גני אירועים בשרון – שני רק למסע הגדול אחרי הצבא למזרח או לדרום אמריקה – כדאי לנסות ולהרגיש את הרושם הראשוני שעושה עליכם המקום אליו אתם נכנסים: האם אתם מרגישים בו טוב? האם יש בו את האנרגיות החיוביות שאותם כולם מחפשים ורק לעיתים רחוקות מוצאים? התחברות למקום איננה ניתנת להגדרה אבל כשמרגישים אותה יודעים בדיוק: קצת כמו אהבה ממבט ראשון; זוכרים?

התאמה

התאמתם של גני אירועים בשרון נמדדת בכמה אופנים. קודם כל חשוב שהעיצוב והאופי של המקום יתאימו לעיצוב ולאופי שלכם, לשמלה שבחרתם ולחליפה שתלבשו. כמו כן כדאי לחשוב אם המקום מתאים לכם, לחברים שלכם, למשפחה שלכם ולכל השאר. כיוון שקשה למצוא מקום שמתאים לכולם, צריך לקבל החלטה קשה: של  מי החתונה הזאת, לעזאזל? את מי אנחנו רוצים לשמח בסופו של דבר?

סמליות

אולי אתם רוצים לבטא משהו באמצעות המקום שבו אתם עורכים את החתונה שלכם; משהו מעבר לעובדה שאתם מאוהבים, רוצים לחיות את החיים שלכם ביחד ומקווים לקבל הרבה צ'קים. אם כך הוא המצב אז אתם בוודאי יודעים שישנם גני אירועים שיכולים לבטא סמליות כלשהי: ארץ ישראל הישנה והטובה, חזרה לטבע, אוונגרד קוסמופוליטי או דקונסטרוקטיביות  פוסט אפוקליפטית. כך או כך, התאימו את הבחירה שלכם למה שאתם מבקשים לבטא באמצעות החלל שבו אתם מתחתנים.

יעילות

חתונה היא מבצע, אירוע; היא דורשת תכנון מדויק כדי שהיא תצליח בצורה מושלמת. מי שהיעילות נמצאת בראש מעייניו יסנן גני אירועים בשרון שאינם מבטיחים לו יעילות, ניסיון, מקצועיות ומומחיות בעריכת חתונות. רק גן אירועים שמציע את היעילות המקסימאלית יעבור את רף הכניסה אל רשימת ההמתנה ממנה ייבחרו כמה גני אירועים פינאליסטיים שיעלו לגמר הגדול. זכרו שיעילותם של גני אירועים בשרון נמדדת גם לפי המיקום שלהם והנגישות שלהם לאורחים היקרים שלנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב