דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת שמלת כלה 

מאת    [ 24/04/2011 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 2792 פעמים ]

בחירת שמלות כלה אינה בחירה קלה יש לבחור את סוג השמלה , הבד ממנו יהיה עשוי השמלה , הסגנון ועוד הרבה דברים אם תסדרו הכול כמו שצריך ותדעו כל מה שצריך לדעת על שמלות כלה זה יעזור לכם לבחירה.

שמלות כלה מיוצרות מבדים שונים חלקם עדינים יותר וחלקם פחות שמלות כלה יכולות להיות עשויות מסאטן , תחרה , כותנה , פשתן ועוד... אם אתן רגישות לבד מסוים בדקו שהשמלה לא עשויה מהבד הזה . שמלות כלה קיימות בסגנונות רבים החל משמלות עתיקות ועד לשמלות מודרניות .

שמלות כלה מגיעות עם כיווצים מיוחדים , מלמלות , פפיון, חגורה , חרוזים וכל מיני דברים אחרים שהופכים את השמלה ליפה ומושכת יותר . לאחרונה שמלות כלה שתפסו תאוצה הן שמלות עם אבנים נוצצות שמעניקות לשמלה ברק יופי ומראה עשיר יותר .

לפני בחירת שמלה עם אבנים בדקו כי השמלה איננה נוצצת מידיי אלא מעוצבת במידה נכונה של אבנים וכמובן בדקו שהאבנים הן איכותיות. ישנן חברות שמעצבות שמלות כלה עם אבנים פשוטות שכלל לא מעניקות שום ברק או ניצוץ מיוחד והכסף הופך למיותר . לכן חשוב מאד לבדוק אילו אבנים יש על השמלה האם האבנים של סברובסקי או חברה אחרת ידועה ואיכותית -

במידה ולא חשבו פעמיים אם לקחת את השמלה כי המטרה של אבנים בשמלה הם הניצוץ והברק המיוחד שהן מעניקות ואם זה לא נוצץ ומרשים אין צורך בשמלה כזאת. רוב הכלות מתכננות שמלות כלה עוד לפני שהציעו להן נישואין , לא כדאי להיתקע על מה שתמיד חלמתן עליו אלא להתייעץ עם המעצבים ולראות אולי תאהבו שמלה אחרת שכלל לא חשבתם עליה . לעיתים מה שאתן מדמיינות לא באמת מתאים עבורכן וכדאי לקבל דעה נוספת. מעבר לכך הקולקציה מתחדשת כל שנה , כל פעם יש דברים חדשים ותמיד טוב לקבל רעיונות שונים ומעניינים.

התלבטות נוספת ברכישת שמלת כלה היא היכן לרכוש אותם האם בסלון כלות או אצל מעצב/ת . הזמנת שמלות כלה בסלוני כלות היא פתרון מעולה לנשים שאוהבות לסגור הכול במקום אחד בלי הרבה התרוצצויות ביום שגם ככה לחוץ . לא רק שמלות כלה תוכלו לסגור בסלון כלות אלא גם את האיפור , התסרוקת , הזר ולפעמים אפילו את התכשיטים והנעליים. הנוחות שבסלון כלות נותנת העדפה לסגור שם. מעבר לנוחות בדרך כלל העלויות של שמלות כלה בסלון כלות יותר זולות משמלות כלה מעוצבות על ידי מעצבים.

ניתן גם לומר שלא פחות טובה מהשמלות של המעצבים. משום שהבדים יכולים להיות אותם בדים אם רק תגידו לסלון על איזה בד מדובר הם ישיגו לכם אותו ואם רק תארגנו תמונה של השמלה תקבלו את אותה השמלה . סלוני כלות מעניקים יותר חמימות נוצר קשר מיוחד במידה והסלון אכן מעניק שירותי טוב ואיכותי.  מעצבים רבים קיימים בתחום האירועים ובעיקר בתחום של שמלות כלה . המעצבים יעצבו את השמלה שאתם רוצים או שמלה מיוחדת אחרת לפי דמיונם אם תתנו להם את החופשיות לכך. העיקרון אצל מעצבים זה שמגיעים לקחת את השמלה ופה המפגש שלכם עם המעצב מסתיים. היתרון של הזמנת שמלות כלה ממעצבים הוא שהשמלה שלכן תהיה מקורית , שמלה שלא ראיתם בשום מקום ושגם לא תראו.

המאמר נכתב מטעם אנגל'ס מועדון לבת מצווה בראשון לציון המספק אירועים אקסלוסיבים לבריתות ובר מצוות, אז אל תעשו סתם אירוע - בואו לעשות מסיבה במועדון האנגל'ס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב