דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לא כל סרט תדמית חייב להיות בתקציב גדול 

מאת    [ 24/04/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2001 פעמים ]

לא כל סרט תדמית חייב להיות בתקציב גדול

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

אתם מעוניינים בסרט תדמית עבור האתר שלכם, זהו אמור להיות סרט שמסביר על האתר, השירות שלכם או המוצר, גמרתם אומר בליבכם כי הסרט עשוי לשדרג באופן רציני את האתר שלכם ואתם ניגשים לקבל הצעות מחיר מחברות להפקת סרטים. מהר מאוד אתם מגיעים למסקנה כי הסכומים הינם הרבה יותר גבוהים ממה שחשבתם, תכננתם להוציא 5,000 ש"ח ואילו כל הצעות המחיר שאתם מקבלים הינן מעל 10,000 ש"ח.

כיצד תוכלו להפיק סרט תדמית לאתר שלכם במחיר שפוי?

נתחיל בכך שבמרבית המקרים אינכם צריכים סרט תדמית שמצולם בוידאו בלוקיישן עם שחקנים/פרזנטורים. עלויות של סרט תדמית כזה הינן גבוהות מכיוון שבעלי מקצוע רבים עוסקים במלאכת עשיית הסרט (צלם,תאורן,מקליט קול,במאי,מפיק,מאפרת ועוד) ועלויות של סרט כזה מתחילות ב12-13 אלף שקל. לכן עלינו להתמקד בסרט פוסט פרודקשיין. כלומר סרט תדמית שנעשה בעריכת וידאו/אפטר אפקטס ללא יציאה לצילומים. סרטים מסוג זה נעשים מתמונות, כותרות, אפקטים המשולבים עם קריינות ופס קול מרשים. השאלה שמעסיקה אתכם היא כיצד בעזרת כותרות ותמונות ניתן לעשות סרט תדמית מרשים. ובכן, הכל בעזרת תוכנת אפטר אפקטס. אפטר אפקטס מבית אדובי הינה התוכנה המשלבת אפקטים וכותרות, זוהי תוכנה מדהימה שבעזרתה ניתן לאנמץ כל תמונה ולעשות סרטים מרשימים ללא הצורך ליציאה לצילומים. ניתן לראות דוגמאות לסרטים מסוג זה באתר וידאו הד

סרט מסוג זה בנויים על קריינות ברמה גבוהה עם קריין מקצועי ומרשים, פסקול הנבחר בקפידה ע"י חברת ההפקה שדואגת לעשותו, וקונספט מנצח. זה אחד הדברים החשובים ביותר- קונספט מנצח וייחודי, אם יש לכם תסריט טוב, שקולע בצורה מדויקת לקהל המטרה שלו. קונספט שמצליח להעביר את החזון של העסק שלכם ב40-50 שניות. אתם לא צריכים יותר מזה. השקעת כספים רבים אינה ערובה להצלחה. תוכלו לראות סרטי פרסומת רבים שהושקעו בהם סכומי עתק ושאינם מחזירים את ההשקעה. מדוע? מפני שהקונספט והתסריט שלהם אינם מבריקים מספיק.

נסכם במספר נקודות כיצד ניתן להפיק סרט תדמית אפקטיבי:

השארו עם סרט שנעשה בעריכה תוך שימוש בתוכנת אפטר אפקטס.

השקיעו בקריינות ופס קול מרשים.

השקיעו בתסריט וקונספט מנצח.

                                                   

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד-,צילום פרסומות לאינטרנט ובניית אתרים שיווקיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב