דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנת ניווט לוויני הדרך הנכונה לנווט בשנות האלפיים 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 3330 פעמים ]

כיום בודדים האנשים שלא יודעים לנווט באמצעות תוכנת ניווט נגמר כל העניין הזה של לדעת איך להגיע ממקום אחד לשני. כל הקשור בניווט הפך להיות מאוד נגיש. עד לפני כמה שנים היו אלו מכשירי ג'יפיאס ייעודים אותם רכשתם במיוחד והתקנתם ברכב. אח"כ התווספו ניידים שכוללים שבבי GPS נכון להיום בכל איפון, מכשיר אנדרואיד או בלקברי מוטמע ג'יפיאס. אתם צריכים לשאול את עצמכם האם אתם משתמשים בו ומנצלים אותו בצורה נכונה

הסבר כללי בסיסי על תוכנת ניווט – אמצעי הניווט הם בעצם ראשי תיבות של מערכת איכון עולמית. הג'יפיאס היא מערכת ניווט המתבססת על לווינים צבאיים אותם שיגר וממשיך לשגר משרד ההגנה האמריקאי שגם אחראי על תפעול המערכת. נכון להיום סובבים עשרים ושמונה לווינים את כדור הארץ כל אחד מהסיבובים אורך אחד עשר שעות וחמישים וחמש דקות. הלווינים עצמם משדרים ברציפות אותות אותם קולטים רכיבי הגיפיאס שנמצאים בסמרטפונים שלכם. על מנת שתקבלו איכון מדויק, נדרש אות מארבעה לווינים. מלבד מערכת הלווינים אותם מתפעל משרד ההגנה האמריקאי. ישנן מערכות נוספות: גלילאו ששייכת למדינות אירופה, גלונס ששייכת לרוסים וביידו ששייכת לסינים. מפריסת המערכות אתם יכולים להבין שמדינות שונות רואות חשיבות רבה למערכות הניווט הלוויני בתור נכס אסטרטגי בעל משמעות עליונה בכל הקשור לצרכים צבאיים.

איך עובדים נכון עם תוכנת הניווט – עכשיו כשקיבלתם מידע ראשוני לגבי תוכנת הניווט, אתם צריכים לשאול את עצמכם, איך לנצל את התוכנה הכי טוב שאפשר. במצב אופטימלי קורה יהיה לכם חיבור בין תוכנת הניווט לרשת האינטרנט כך שתוכלו יתווספו שכבות מידע נוספות שיהפכו את עניין הניווט למשהו עם ערך מוסף גדול במיוחד. סצנת האינטרנט העכשווית הולכת לכיוון של אפליקציות מבוססות מקום. כדי לתת ערך מוסף לצרכן, יודעים לזהות את המקום שלכם ולכן תוכלו לקבל מבצעים מיוחדים מהחנות הקרובה. אם אתם על תקן של תיירים ישנה חשיבות גדולה לשכבות המידע שהן מעבר לתוכנת הניווט עצמה.

הינה דוגמא - אתם נוחתים בלונדון או פריז אחרי טיסה של ארבע שעות מנתב"ג, עברתם את ביקורת הדרכונים ואתם בדרככם מנמל התעופה לכיוון העיר. קודם כל אתם שולפים את האיפד שלכם ומתחברים לאינטרנט הסלולרי או לוויפיי. אתם מתחילים לקבל מידע רלוונטי עבורכם על העיר בהתאם לנקודה שבה אתם נמצאים. אנחנו מדברים על מסעדות שקרובות אליכם, הופעות, אם פתאום נתקעתם עם קלקול קיבה, תוכלו לקבל מידע על בתי מרקחת קרובים ושעות הפתיחה שלהם אולי אפילו תקבלו מידע על בית מרקחת שבו דוברים שפות זרות מלבד שפת המקום. כאשר תתחילו להסתובב בעיר, תוכנת הניווט תלווה אתכם לכל מקום אליו תגיעו. כך בטוח לא תסתבכו. זיהיתם מקום מעניין, הקלקה על המסך ותוכלו לקבל מידע נוסף, בהחלט יתכן שתרגישו איך אתם ממש חלק מהעיר גם אם לא תכננתם מראש כלום. אתם מסתובבים במקומות אופנתיים בעיר תוך כדי שימוש בתוכנת הניווט תוכלו לקבל מידע על מופעים לא רחוקים ממכם או לחילופין תקבלו הצעות לדילים שונים מחנויות באיזור, בקיצור השימוש באמצעות תוכנות ניווט לוויני הופכות כל טיול להרבה יותר נעים ופשוט.

מומחה לגאדג'טים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב