דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוג משחק ותיאטרון 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 307   [ נצפה 2769 פעמים ]

חוג משחק ותיאטרון

התיאטרון מספק אפשרות לברוח מעט ממציאות היום יום ולאמץ דמות חדשה בכל פעם ולהתנסות בחיים שהיו לה. התיאטרון הוא תחום באומנות אשר מספק התנסות חדשה אשר משלבת את כל הגוף, הפנים והקול.

אנשים אשר אוהבים משחק ותיאטרון ייהנו מאד בחוג תיאטרון אשר יאפשר להם ללמוד על טכניקות משחק, לצפות בהצגות וללמוד מהשחקנים כיצד לאלתר ומה הם יסודות המשחק הקומי והדרמטי. חוגי משחק מיועדים הן לילדים, הן לנוער והן למבוגרים. בד,כ כאשר מדובר בילדים ונוער קבוצת התיאטרון גם מעלה מחזה או קטעים משחקיים בתום תקופת העבודה ואילו מבוגרים לא תמיד מציגים תוצר אלא מתמקדים בתהליך וביישום המיומנויות שהם לומדים גם בחייהם האמיתיים.

לדוגמא, בחוג משחק לומדים המשתתפים כיצד להקשיב ולהגיב אחד לשני, הם מתנסים בגילום דמויות שלא תמיד מתאימות להם מבחינת אופן התנהגות ותכונות אופי בולטות ולומדים כיצד ניתן לקחת מהן את האלמנטים החיוביים לתוך חייהם האישיים. חוג משחק משלב בתוכו הרבה העצמה אישית ואומץ לצד שיתוף פעולה ועבודה קבוצתית.

במסגרת חוג משחק לומדים המשתתפים מהמורה, שהוא עצמו שחקן מדופלם, על מגוון רחב של היבטים מתחום התיאטרון: לימוד ז'אנרים שונים בדרמה כגון טרגדיה או סאטירה, לימודי אימפרוביזציה (אלתור), לימודים על ה-Setting של התיאטרון: האביזרים, המסכות, התלבושות והתאורה, כיצד משחקים מול מצלמה ומה ההבדל בין משחק מול מצלמה לבין משחק עם במה מול קהל, טכניקות משחק דרמטי, מונולוגים ודיאלוגים, טכניקות משחק קומי ועוד.

כמו כן, חוג זה יכול להוות קרש קפיצה ללימודי משחק מתקדמים ובמהלכו יכולים ללמוד המשתתפים כיצד להתכונן באופן ממוקד לאודישן ולעשות מבחני דמה האחד לשני, בשילוב ביקורת בונה.

עבור אנשים אשר היו רוצים להתנסות במשחק או אימפרוביזציה אך לא ללמוד זאת לאורך זמן ניתן להזמין יחד עם חברים או למקום העבודה סדנאות אימפרוביזציה אשר ישחררו קצת את המשתתפים ויפיקו מהם המון הפתעות וצחוק רב. סדנאות אימפרוביזציה מסייעות לאנשים להכיר חלקים שונים בעצמם אשר אינם באים לידי בחיי היומיום ומביאות לאינטראקציות קומיות מפתיעות אשר שוברות את הקרח ומספקות הוואי שנשאר לאורך שנים.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב