דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב תאורה 

מאת    [ 20/04/2011 ]

מילים במאמר: 315   [ נצפה 2742 פעמים ]

בחדרי השינה חשוב להתקין תאורה הניתנת לוויסות כך שניתן יהיה להנמיך את האור בכל עת בה תבקשו להירגע, לנוח או לישון. כך גם בסלון הביתי בו תרצו לראות טלויזיה או סרטים במערכת הקולנוע הביתי. אחת הבקשות הפופולאריות שנים האחרונות, בכל הנוגע לעיצוב פנים, קשור בבניית נישות גבס דקורטיביות, אשר אליהן מוכנסים גופי תאורה, ליצירת מראות מעניינים ותחושת נינוחות מושלמת בסלון הביתי או בפינת האוכל. עיצוב תאורה חשוב מאין כמותו ליצירת האווירה המבוקשת בכל חלל וחלל. באמצעות העיצוב הנכון תוכלו להאיר חלקים מסויימים בבית, גם כאלו אשר נבלעים ונעלמים מן העין, וכמובן שתוכלו גם ליצור אווירה מבוקשת ונפלאה, בכל חדר וחדר.

לאפקטים אשר ניתן ליצור באמצעות תאורה נכונה, יש חשיבות רבה בעיצוב הבית, וקירות הצבועים בגוונים מסויימים, עשויים להיראות שונים לחלוטין כאשר על גבם משקפים אורות וצללים. עיצוב תאורה צובר תאוצה גם במשרדים רבים אשר מבקשים לשוות למקום מראה ידידותי ומזמין, ומאידך לספק לעובדיהם תנאים נוחים לעבודה. לגופי התאורה הנבחרים ישנה משמעות רבה, מאחר ותאורה בלתי נכונה עשוייה להקשות על העיניים ולהביא את העובדים למצב בו לא יוכלו לתרום את מלוא כוחם ומרצם, בתנאים בלתי אופטימאליים. עיניים עייפות אשר פועלות תחת תאורה עוצמתית או חלשה מידי, תפגע בהתנהלות העבודה, ולכן חשוב למנהלים להשקיע בתחום זה.

פעמים רבות יותאמו במשרדים גופי תאורה המעניקים אור טבעי, אשר מתאים למרבית שעות העבודה במשרד. בתוך כך תורם התחום העיצובי גם להנעמת שהותם של הלקוחות ואנשי העסקים, אשר מבקרים במקום. עיצוב תאורה נכון יכול להקטין או להגדיל את החלל, ולשנות את חזותו כליל. ניתן להאיר פסל או עציץ, נישות גבס הנטועות בקיר, וכל פריט אשר תבקשו למקד אליו את תשומת הלב. בשוק ניתן למצוא גופי תאורה המשתלשלים מין התקרה, צמודים לקיר, או מחוברים לתקרה. בנוסף ניתן לרכוש מנורות עומדות בעיצובים מרהיבים, ובין היתר גופי תאורה ידידותיים לסביבה. ומת הלב. בשוק ניתן למצוא גופי תאורה המשתלשלים מין התקרה, צמודים לקיר, או מחוברים לתקרה. בנוסף ניתן לרכוש מנורות עומדות בעיצובים מרהיבים, ובין היתר גופי תאורה ידידותיים לסביבה.

המאמר נכתב על ידי מעצבת פנים ורהיטים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב