דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להתחיל עם בחורה - להבין את הפחד להתחיל 

מאת    [ 18/04/2011 ]

מילים במאמר: 548   [ נצפה 4353 פעמים ]

איך להתחיל עם בחורה - האמת מאחורי הפחד לגשת לבחורה

כדי להבין איך להתחיל עם בחורה ולהבין מדוע יש פחד לגשת אני רוצה לדבר על זרם מחקר שנקרא פסיכולוגיה אבולוציונית. אותם פסיכולוגים טוענים שבני אדם במשך עשרות אלפי שנים חיו בשבטים קטנים של 50 עד 100 אנשים. באותו שבט קטן כולם הכירו את כולם (תחשוב מה זה לגור בתוך הבית של 'האח הגדול', למשל). אם היית ניגש לבחורה בשבט הזה, היו יכולות להיות לכך מספר השלכות:
א. יכול להיות שהבחורה הייתה דוחה אותך ואז כל הבנות בשבט היו מגלות על כך. בעצם היית עושה לעצמך פדיחה מול כל הבנות בשבט.
ב. ייתכן והבחורה שניגשת אליה היא בת הזוג של זכר דומיננטי ואגרסיבי במיוחד. במקרה כזה, הוא והחברים שלו היה באים ומרביצים לך (זאת ממש לא אופציה טובה להתחיל עם בחורה).

כל אחד מהמקרים שתיארתי הוא מאוד מסוכן עבורך. תבין, לפני 10,000 שנים אם היית ניגש לבחורה יפה, היית מסתכן בלהפוך להיות 'בלתי רצוי' בתוך הקבוצה. המשמעות של זה היא מוות וודאי עבורך. לכן, הפסיכולוגים טוענים שהמוח שלך פיתח מערכת הגנה מתוחכמת כדי למנוע ממך את המצב המסוכן הזה ולעזור לך. המערכת המתוחכמת הזאת גורמת לך להרגיש פחד בכל פעם שאתה רואה מישהי יפה ומתלבט אם לגשת אליה בכדי למנוע ממך לעשות משהו מסוכן עבורך. לפני 10,000 שנים המערכת הזו יכלה להציל את החיים שלך. הבעיה היא שהיום המערכת הזאת במוח שלך היא כבר לא רלבנטית. ??היום גם אם תיגש ותקבל דחייה ממאות נשים, לא יקרה לך שום דבר מסוכן בפוטנציה כמו לפני 10,000 שנים.

למזלך, אם אתה רוצה ללמוד איך להתחיל עם בחורה אפשר לשנות את המערכת הזאת שהיום מונעת ממך מלגשת לנשים יפות. ברגע שתלמד איך אתה יכול 'לתכנת מחדש' את המערכת הזאת, אתה תוכל להגיע להישגים מדהימים עם נשים יפות. ?החלק הכי עצוב בכל הסיפור הוא שרוב הגברים לעולם לא ילמדו איך להתגבר על הפחדים שלהם מלהכיר נשים ולכן אם אתה תלמד איך לעשות זאת, יהיה לך יתרון משמעותית על פני שאר הגברים. אז החלק הראשון במסע שלך לשינוי, הוא ההבנה שאתה יכול לשנות את הדרך שבה המוח שלך מתפקד היום ולהתגבר על הפחדים והקשיים שליוו אותך עד היום ולהפוך את עצמך לגבר תקשורתי יותר עם בני אדם באופן כללי ועם נשים בפרט (זה כמובן יעזור לך ללמוד איך להתחיל עם בחורה).

הפחד שהיום מונע ממך מלגשת לנשים הוא אינו פחד הגיוני. עמוק בפנים אתה הרי יודע ששום דבר רע לא יכול לקרות לך אם תיגש ותדבר עם בחורה חמודה. לא משנה כמה תגיד לעצמך "לא יקרה לי כלום" אתה עדיין תמשיך להרגיש רגשות חזקים שמונעים ממך מלגשת אליה. חשוב שתבין שאתה לא יכול להחליט אם לפחד או לא, הרגשות האלה לא נמצאים תחת שליטתך. באתר איך להתחיל עם בחורה אתה תלמד דרכים שונות ומגוונות להתגבר על הפחדים האלה.

הפחד לגשת הוא רק 'קצה הקרחון'
אתה בטח יכול להיזכר מתי בפעם האחרונה ראית מישהי חמודה ורצית לגשת ולדבר איתה, אבל לא עשית את זה. מה שקורה בפועל הוא שרגש חזק ממך משתלט עליך ומונע ממך מלעשות את מה שאתה באמת רוצה. אחרי שנים בהן הדרכתי גברים, שמתי לב שלגברים שיש להם בעיה לגשת לנשים יש להם עוד בעיות שקשורות לפחדים. כלומר, 'הפחד לגשת' הוא סימפטום של מחלה. במילים עדינות, גבר שיש לו 'פחד לגשת' כנראה שיש לו בעיה יותר עמוקה שיוצרת את הפחד הזה מלכתחילה (בשביל זה אתה צריך ללמוד את כל אומנות הפיתוי).

סטס סגין מלמד גברים את אומנות הפיתוי. במסגרת לימודי אומנות הפיתוי הוא מסביר לגברים את סודות הפיתוי סודות כמו איך להתחיל עם בחורה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב