דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חרסון - קומבינת ההכרויות נוסח ישראל 

מאת    [ 17/04/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 5843 פעמים ]

כשפתחנו בשנת 1997 את משרד ההכרויות שלנו באוקראינה לא תיארנו לעצמנו שחלק מהגברים שחיתננו ינסו להתחרות נגדנו ויפתחו משרד מתחרה.

במקום להכיר תודה ולפרגן חלקם החלו לפרסם מודעות בעיתון ידיעות אחרונות, קיבצו כמה חברות של האישה, קנו מאגר נשים מצלם מקומי בחרסון שאוקראינה, סיפרו שיש להם משרד בעיר, פתחו אתר אינטרנט, אספו קבוצות גברים עם מעשיות והבטחות שונות ומשונות והטיסו אותם לאוקראינה.

בארץ התפארו בנסיון שלהם בנושא ההכרויות, הציגו לגברים תמונות של נשים שחלקן לא קיימות, סיפרו שמכירים אותן באופן אישי למרות שמעולם לא ראו אותן, התפארו במשרדים שלהם בחרסון למרות שבפועל הגברים הגיעו למשרדי שידוכים מקומיים בעיר תמורת תשלום לכל פגישה.

לגברים הובטחו פגישות עם כל מי שירצו ובכל גיל וכך אכן רבים מהם פותו להצטרף לנסיעה, כדי לחסוך בעלויות היו משכנים את הגברים בדירות עלובות ורחוקות ממרכז העיר, גברים גילו לפתע שהפגישות עם הנשים שהובטחו להם לא מתקיימות ויש ספק בכלל אם הן בכלל קיימות, כל ההבטחות נמוגו עם ההגעה לחרסון, לפעמים הגיעו בחורות אחרות לפגישות, העיקר שתהיה פגישה.

תשלום סופי ששילם הגבר בארץ נהפך לתשלומים על החשבון, גברים שהתחתנו נאלצו לשלם כספים נוספים תמורת הגעת הבחורה לארץ.

מקומן של הבחורות לא נפקד וגם הן ומשפחותיהן רומו, חלקן גילו את גילו האמיתי של הגבר רק בטקס החתונה, גברים שהוצגו להורי הכלה כרווקים התגלו כגרושים לילדים, גילו שהגברים המסודרים בחיים הינם מובטלים וגרים עם ההורים, מספר בחורות גילו רק בארץ שהגברים איתן התחתנו היו נכים.

הנזק שהם גרמו היה עצום ונמשך עד עצם היום הזה, מרבית הבחורות שהתחתנו עם גברים חזרו בבושת פנים לאוקראינה, גם גברים רומו והפסידו את כל כספם, השם שלנו כישראלים נפגע ורבות מהבחורות עד היום לא רוצות לשמוע על גבר ישראלי.

היה ברור שהכל זמני, ואכן בעשור האחרון נפתחו מאות משרדים כאלה שנסגרו המהירות הבזק ומותירים אחריהם שובל ארוך של נשים וגברים מרומים.

כפועל יוצא עד היום אפשר לראות עשרות גברים ישראלים המגיעים בגפם לחרסון מסתובבים בעיר ובכל מקומות הבילוי במטרה להציל את מה שהפסידו.

ביטול הוויזה לאוקראינה יצר תופעה חדשה של גברים המגיעים לאוקראינה בגפם בתקווה להכיר בחורות בכוחות עצמם, "למה לשלם למשרד שלנו אם אפשר לחסוך ולהכיר לבד" מסתובבים במועדונים ומנסים להתחיל עם בחורות ואפילו ברחוב.

חלקם בלת ברירה נכנסים למשרדי הכרויות מקומיים ומנסים להפגש עם בחורות צעירות וממשיכים לקלקל לנו את השם כישראלים.

הפגיעה בשם שלנו כישראלים משפיעה על כולם ולצערנו גם עלינו, מספר הבחורות המגיעות להרשם פחת אך למרות הכל כלות מאוקראינה הייתה ונשארה סוכנות ההכרויות הראשונה והיחידה בחרסון ובכל אוקראינה עם מאגר בלעדי של בחורות ממשפחות טובות לנישואין, משרד מסודר, הכרות מהארץ ותמיכה בכל שלבי ההכרות.

בהצלחה!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב