דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חג שמח יהוה 

מאת    [ 17/04/2011 ]

מילים במאמר: 726   [ נצפה 2477 פעמים ]

בעת שאני שומע את המיית היונים שמתחרמנים בחצר ביתי במרכז תל אביב, אני יודע בוודאות כך:  

שבטווח הכי קרוב, אשתי תתחיל לרקום תוכניות, איך להגיע לאחותה לערב הסדר, ואי שיתוף הפעולה מצידי, (אני מסרב לנהוג אותה לשם בפקק שמתחיל על יד הבית ונגמר כעבור עשר שעות, ביישוב נידח בצפון הארץ), יסב לי ייסורי נפש גדולים משלה, למרות הפסון של: "תסתדרי לבד וזהו", בעת שברור לי שבסוף זה מה שיקרה בדיוק, ואני אתרגז עוד קצת ואשתי תטחן את הטלפון, כאילו המספר שלנו שייך לבית ראש הממשלה, באחת התקופות הטובות של שרה.

שבסופר יכסו בדיוק את המוצרים שאני צריך בניירות חומים, ואני אצטרך לפלח אותם לקופה של לודמילה, (אין לה מושג מה זה חמץ, אפילו יותר מלי, וזה סוג של הישג שראוי לציין אותו, שפו ללודמילה).

שאני ארצה לאכול במסעדה שנסגרה בעקבות החג הפירורי הזה, כי הטבח לא היה מוכן להתפשר על בישול מנסורת.

שרמת הרעש ברחוב אבן גבירול תוכפל ואולי יותר מזה, עקב כל מיני ייצורים, שחושבים שב"פוקס" בדיזנגוף סנטר הסמרטוטים שונים מאלה מ"פוקס" בנתיבות, והקפה ב"ארומה" דומה יותר לקפה שברחבי העולם מכנים אספרסו. (כמובן שהם טועים, ולא זה ולא זה נכון, אבל הם ימשיכו להגיע, מגובים בחברים מן השטחים, שלזכותם ייאמר, שאצלם אין פוקס וגם לא ארומה, כי הם חלוצים וכאלה, וכאילו לא מחפשים הנאות בחיים, אלא בעיקר איך לגרום לפלסטינים עוול).

עם כל זה אני מוכן לחיות, אבל בשם איזה קדוש, הם מציפים את תל אביב בחול המועד, כאילו גם אותה נצטרך להחזיר לגויים בעוד חצי שנה ומשהו, ולא רק את ערי הרפאים שהקימו על כל גבעה ששייכת לפלסטינים.

שכל מה שהיה ירוק, ישנה את צבעו לחום שמזכיר את צבע יציאותיו של חולה סרטן הלבלב או סתם אחד שמועמד להשתלת כבד, וזה פחות קטסטרופלי אולם עדיין בלתי רצוי לגמרי.

שברטה התוכית שלי שוב תתחרמן עלי במשך כמה שבועות, בסופם תטיל ביצה עקרה, סמל לחיים  הלא פוריים, שהיו לי ולה, (הלוואי על  השכן הנודניק שלי, שהתחיל להיכנס לחיים שלי דרך התחת, כי אין לו עדיין צאצאים ומוטב לי ולאנושות, שזה יישאר כך).

שהפרח היחיד בחצרות יהיה הפריחה הפעמונית של צמח הדטורה.

אגב, לכל אלה שהזכרתי עד עכשיו, (חוץ מברטה ואשתי ואני כמובן, ואפילו אחותה, שהוזכרה בעקיפין, אבל הוזכרה בכל זאת), להלן מתכון מצוין למרק מן הצמח הזה, כאן: רצוי לטגן את הבצל לרביכה  בשמן הקיקיון, כך התוצאה תהיה מובטחת, ולא תזדקקו לשום תשלום לאמבולנס או רופא פרטי, כי זה יגמר תוך זמן קצר מאוד ובבית. (הצמחים האלה רעילים, אבל אינם מזיקים לבניו של המשיח).

והפעם, אני מקטר בצורה קצת שונה, כי הכעס שלי קוסמופוליטי.

 

כלומר נובע בעיקרו מטמטום של שופט ספרדי, שהעניק פנדל על תיקול שלא היה לריאל מדריד, והפקיע ניצחון ממסי וחבריו, ואלה בעצם האנשים היחידים שאין לי טענות אליהם, ואני אפילו די מחבב אותם, למעט הקטע המוזר שלהם, לאכול מנות מזעריות בצלוחיות, משהו שקורים לו טאפס, ולעשות את זה ברעש גדול, למרות, שאף פעם אתה לא יוצא מזה שבע.

ובקשר למשחק אתמול, ברגע שראיתי את האיש המכונה שופט, יורד למגרש עם שיער מכוסה כולו בגריז של טנקים כבדים, (אין ג'ל לשיער, שמבריק כמו זה שהיה על ראשו אתמול בלילה), ידעתי בוודאות שהוא פשיסט כמו כל אוהדי ריאל מדריד, (חוץ מהנכד שלי אפק, שסתם סובל מאוריינטציה הורית שגויה, כמו רוב בני דורו, מראשון צפונה, עד הוד השרון למירב.

כי צפונה מזה, יש פה ושם ילדים טבולה רסה), ושום דבר טוב לא יצא לי ממנו כמו גם לשחקני ברצלונה.

אה, כמעט שכחתי, האם קיימת אפשרות שנשארו יהודים מומרים במצרים?

איך אחרת נסביר את מה שעובר על מוברק ובניו, ועוד בעיתוי הזה.

הרי אם יש דבר שלא נוטש את עמנו ואת הקב"ה שלו מדור ודור, זה העדר מוחלט של חמלה, לתשומת ליבם של כל ה"ביתים" למשל, שהחליטו למשול בעם הזה, למרות שהם לא מסוגלים למשול אפילו ביצרים שלהם, לא כל שכן, באלה של שרה והרעיה השנייה, שהצניעות מרוחקת גם ממנה. (אגב, הדגש בהגייה בשמו של הקוזק, היא "בית" גם כן).

אז חג שמח לכולכם, ואל תשכחו שבעת שאתם חוגגים את החרות שלכם, יש כמה קולגות בפלסטין, שממתינים לחגוג את שלהם, וכפי שההגדה מלמדת דורות של יהודים טובים, אין חגיגה מתוקה יותר מזו שנותנת דרור לרגשי הנקם, הרי בשביל מה המרור על השולחן, אם לא כדי להזכיר, כי למתיקות הזאת תאריך תפוגה, והיא נקבעת על ידי כולנו.

הרי אין להכחיש שאנחנו באמת ה - CHOSSEN PEOPLE, וזאת עובדה.

הבעיה היא לא אנחנו, אלה עם מי שבחר בנו.

כותב, מבקר ומייחל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב