דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצבים קריטיים לשכירת שירותי קופירייטינג מקצועיים 

מאת    [ 17/04/2011 ]

מילים במאמר: 537   [ נצפה 2247 פעמים ]

כוחן הגדול של מילים בא לידי ביטוי בצורה בולטת במיוחד בכל הקשור לכתיבת תוכן באינטרנט, ובעיקר תוכן שיווקי. כשזה מגיע לקידום ופרסום עסק, בחירה שגויה של מילים, וכתיבת תוכן עילגת, יכולות ליצור את ההבדל שבין הצלחה לכישלון. כתיבה קולעת אשר תקדם רעיון או מוצר, נעשית באמצעות טכניקה עצמתית הקרויה בפי כל: קופירייטינג.

באמצעות הכלים הנכונים, כמעט כל אדם יכול ליצור קופירייטינג נכון וממוקד, ובכל זאת, ניתן למצוא לא מעט תרחישים בהם פניה למומחה קופירייטינג היא הדבר הנכון ביותר לעשות, להלן כמה מהם:

קופירייטינג הוא לא הצד החזק שלך

תמיד תתמקד בתחומים בהם אתה טוב, ואת השאר- השאר לבעלי מקצוע. גם אם יש בך רצון להצליח, ואתה מוכן להשקיע בכך את כל כולך, קשה לעשות זאת כאשר מדובר בתחום אשר אין לך אליו נגיעה כלל ועיקר.

לכן, אם אתה לא חזק בכתיבה, אתה שונא לכתוב או שיש לך חסמי כתיבה עוד מילדות, זוהי ההזדמנות שלך להיעזר במומחה קופירייטינג אשר יוכל להעביר את המסרים של האתר שלך בצורה הטובה ביותר, כי לא משנה כמה נפלא השירות אותו אתה מציע, אם אין מי שידגיש זאת, המסר לא יועבר ללקוחות.

אתה לא יכול לעמוד בקצב הכתיבה הנדרש

גם אם כתיבת תוכן שיווקי באה לך בטבעיות, וגם אם יש לך רגעי קופירייטינג טובים, ברגע שהאתר שלך צובר תאוצה, יהיה לך צורך בתוכן רב, עד כי אתה עלול שלא לעמוד בעומס. על כן, במצבים כגון אלו, שהינם חיוביים כיוון והם מצביעים על הצלחה, תיאלץ להיעזר באנשי מקצוע העוסקים בכתיבת תוכן שיווקי או קופירייטינג. אנשי מקצוע אלו יקלו מעליך את העומס, ואף יצליחו ליצור תכנים מעניינים ומקוריים, אשר נובעים מהניסיון שלהם בתחום.

יש לך צורך במומחיות קופירייטינג מסוימת

למרות שאת הבלוג או את התכנים באתר אתה מצליח לכתוב בלי בעיה כיוון והם נוגעים לידע שלך, נושאים אשר אינם בתחום המומחיות שלך דורשים כתיבת קופירייטינג איכותית אותה יכול לעשות רק קופירייטר מקצועי. בין נושאים אלו: כתיבת תוכן שיווקי לצורך SEO (דירוג טוב במנועי חיפוש), כתיבה בפורומים, תגובה ללקוחות, כתיבת דף בית ועוד.

אגב, חשוב לדעת כי כתיבת קופירייטינג עם התמחות ספציפית עלולה לעלות לך מעט יותר.

קשה לך להיות אובייקטיבי

את העסק שלך בנית בדם יזע ודמעות, אתה מרגיש בנבכי נשמתך כל מילה, כל מוצר וכל מאפיין בעסק שלך. כתיבת קופירייטינג עצמאית עלולה להביא לידי ביטוי חוויות, קשיים ורגשות אשר ללקוחות אין עניין בהם והם עלולים לגרום להם אף לסלידה.

במיוחד במקרים כגון אלו, יש צורך בזוג עיניים אובייקטיביות, אשר יציגו בצורה אמיתית ולא מוטית את יתרונות העסק שלך. זה יכול לבוא לידי ביטוי דווקא בנושאים אשר מבחינתך הם מובנים מאליהם, אך יש להם ערך ממשי עבור לקוחות.

אתה עומד בפני רגע חורץ גורלות

ישנן סיטואציות אשר מחייבות אותך לעשות רושם מיוחד על גורמים מבקרים או על לקוחות חשובים. אתה, אשר נהנה לכתוב, עלול לעשות זאת בפשטות ובצורה טבעית, מבלי לתת דגש לדקדוק ושגיאות תחביר, או לתוכן ממוקד. תכנים אשר עלולים לפגום באופן משמעותי באיכות האתר שלכם.

קופירייטינג מקצועי הוא כזה אשר מסוגל, באמצעות בחירת מילים מדויקת, ובאמצעות כישרון וניסיון, ליצור עבורך את התכנים הנכונים אשר ימשכו תשומת לב מידית, ואשר יעבירו את המסר והיתרונות של האתר בצורה מושלמת.

מקור באנגלית: http://www.copyblogger.com/professional-copywriter/

 

איי וי טקסט בע"מ http://www.ivtext.co.il קופירייטינג תוכן שיווקי כתיבה שיווקית, חברה מובילה בתחומים קופירייטינג, כתיבת תוכן שיווקי, כתיבת תוכן לקידום אתרים ברשת האינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב