דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בארץ: לשדרג את עצמך 

מאת    [ 16/04/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2625 פעמים ]

אולי יצא לכם לחוות את זה: אתם מגיעים לשדה התעופה ומגלים שמסיבה כלשהי הוחלט לשדרג אתכם ממחלקת תיירים למחלקת עסקים; אתם מגיעים לבית המלון ומגלים שהחליטו מסיבה כלשהי לשדרג אתכם מחדר פשוט לסוויטה בקומה העשרים; אתם מגיעים אל סוכנות השכרת רכב בארץ ואתם מגלים שהוחלט לשדרג אתכם מסיבה כלשהי מרכב קטן לרכב גדול ומפואר. אין ספק שמדובר בהרגשה בהחלט טובה. למעשה, אתם יכולים גם לשדרג את עצמכם בכל פעם על-ידי פנייה לחברות השכרת רכב בישראל. אתם יכולים לשדרג את עצמכם באמצעות המכונית שאתם שוכרים.

לא כולנו יכולים להרשות לעצמם לרכוש מכונית מפוארת. קורה לפעמים שאין לנו מספיק כסף בשביל לקנות מכונית גדלה עם מערכת סאונד מוצלחת ועם בקרת שיוט וגלגלי מגנזיום. קורה לפעמים שאנו צריכים להוציא כסף על אוכל ולא נשאר לנו מספיק בשביל לקנות רכב שטח ארבע על ארבע עם מיזוג קוואדרופוני. האם זה אומר שלעולם לא נוכל להרגיש את התחושה המיוחדת הזו של נהיגה במכונית מפוארת? לא ולא! כל מה שעלינו לעשות הוא לסור אל סוכנות השכרת רכב בארץ ולבחור מבין הדגמים היקרים יותר של מכוניות מפוארות וכך נוכל להרגיש מה זה להיות אדם עשיר.

הצורך בשדרוג עצמי יכול לבוא במקרים שונים. נניח שאתה מרגיש דיכאון בגלל סיבות שונות או בגלל משבר שאתה עובר. אם תלך אל סוכנות השכרת רכב בישראל אולי תוכל לשפר את מצב הרוח שלך על-ידי שדרוג עצמי למכונית יוקרה. במקום לנהוג במכונית הקטנה והישנה שלך, למה שלא תפנק את עצמך באיזו מכונית מנהלים מרהיבה? המחיר אולי איננו נמוך, אבל ייתכן שהוא יעלה לך פחות מכמה ביקורים אצל הפסיכולוג; ייתכן גם שהתוצאות שלו יהיו משמעותיות יותר ומוצלחות יותר.

הצורך בשדרוג עצמי יכול להיות מענה לצורך עסקי: אתה עומד להיפגש עם שותף פוטנציאלי או עם לקוח אפשרי. המראה שלך חשוב מאוד לעסקים שאתה עושה ואין ספק שאתה תעשה הרבה יותר רושם אם תגיע לפגישה במכונית מנהלים מבהיקה במקום במכונית החבוטה של אימא שלך. הצלחה מושכת הצלחה; הפגישה העסקית תהיה הרבה יותר מוצלחת אם תפגין ברק עסקי וייתכן שבזכות הברק הזה שרכשת בזכות השירותים הטובים של חברת השכרת רכב בישראל גם תצליח בקרוב מאוד לרכוש בעצמך מכונית מנהלים יוקרתית ויקרה.

הצורך בשדרוג עצמי יכול להיות מענה לצורך רומנטי: פגשת בחורה נהדרת ואתה רוצה להרשים אותה ולפנק אותה. תאר לעצמך את ההבדל בין ערב שבו אתה אוסף אותה עם המכונית המקרטעת שלך עם הריפוד הבלוי לבין ערב שבו אתה אוסף אותה במכונית עם מושבי עור רכים. כמובן שהאהבה איננה תלויה ברושם החיצוני וכן הלאה וכן הלאה, אבל האם אתה באמת יכול להרשות לעצמך שלא להשקיע ברושם החיצוני? הפנימיות שלך וודאי מאוד מוצלחת, על כך אין ויכוח, אבל כדאי בכל זאת לעטוף אותה באריזה מרשימה.

השדרוג העצמי שאנחנו יכולים לבצע הודות לחבורת השכרת רכב בישראל איננו עניין של מה בכך. מותר לנו מדי פעם ובעת הצורך להשתמש ביכולת השדרוג העצמי הזמינה לנו בכל סוכנות השכרת רכב שמכבדת את עצמה. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב